Page 88 - KobiEfor Aralık 2021
P. 88

6à*257$



                   0$)35( 6LJRUWD .2%ä·OHUH RGDNODQ×\RU



           Türkiye sigorta sektöründe 2021’in              Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı
           ilk 9 ayında toplam prim üretiminin             ve İcra Komitesi Üyesi Yıldırım
           geçen yıla göre yüzde 19 artışla                Türe, KOBİ’lerin ihtiyaçlarına cevap
           70.6 milyar TL gerçekleştiğini                  verebilecek çözümlere ve ürünlere
           belirten MAPFRE Sigorta Satış ve                odaklandıklarını söyledi.

                  APFRE Sigorta Satış ve                                     olduğunu ifade etti.
                  Pazarlama Genel Mü-                                          Türe, dijital dönüşüm ça-
          Mdür Yardımcısı ve İcra                                            lışmaları hakkında şu bilgileri
           Komitesi Üyesi Yıldırım Türe,                                     verdi: “MAPFRE GO uygulama-
           “Ülkemizde sigorta sektörünün                                     sıyla müşterilerimize sigorta
           toplam ekonomi içindeki payının                                   işlemlerini daha hızlı gerçek-
           artması, toplumun sigortalılık                                    leştirme, ‘Bi’ Doktora Sor’ on-
           bilincinin yükselmesiyle müm-                                     line tıbbi danışmanlık hizmeti-
           kün. Türkiye sigorta sektöründe                                   mizle sağlık sigortası poliçesi
           2021’in ilk 9 ayında toplam prim                                  olan sigortalılarımıza evinde,
           üretimi geçen yıla göre yüzde      Yıldırım                       işyerinde, dilediği her yerde ve
           19 artışla 70.6 milyar TL olarak   Türe                           randevu gerekmeksizin uzman
           gerçekleşti” dedi.                                                doktorlarımızdan tıbbi danış-
             Yıldırım Türe, MAPFRE’nin yılın ilk 9 ayında,   manlık hizmeti alma imkânı sunuyoruz. Ayrıca web
           ‘Yangın’ branşında yüzde 32, ‘Mühendislik’ bran-  sitemiz ve Facebook üzerinden ulaşılabilen chatbo-
           şında yüzde 38, ‘Nakliyat’ta yüzde 59, ‘Tamamlayıcı   tumuz Maffi yardımıyla müşterilerimiz kasko, sağlık
           Sağlık’ branşında yüzde 57 büyüme gösterdiğini ve   ve seyehat sigortası teklifi alabiliyor, birçok farklı
           pazar payını artırmaya devam ettiklerini kaydetti:   ürün ve hizmetimizle teminatlar hakkında bilgi sa-
           “Pazardaki payımızı her geçen gün daha da artır-  hibi olabiliyor.”
           mak için yatırım yapmaya ve farklılaşan ihtiyaçlara
           yönelik çözümler sunmaya devam ediyoruz.”          “KOBİ’ler stratejik müşterilerimiz”
                                                              Son dönemde yaşanan doğal afetlerin KOBİ’lerin
             2021’de istikrarlı büyüme                     iş sürekliliğini koruması adına sigortanın önemini
             Türe, MAPFRE Sigorta’nın 2021’de sektördeki   bir kez daha ortaya koyduğunu dile getiren Türe,
           istikrarlı konumunu ileri taşıdığını, ana stratejile-  KOBİ’leri olası risklere karşı bilinçlendirmek üzere
           rinin; sürdürülebilir kârlılık ve büyüme olduğunu   tavsiyelerde bulunduklarını ve çözümler ürettik-
           aktardı: “Önümüzdeki dönemde, özellikle acente ve   lerini paylaştı: “KOBİ’leri stratejik müşterilerimiz
           broker kanalımız başta olmak üzere alternatif satış   olarak konumlandırıyoruz. KOBİ segmentinde ih-
           kanallarımızın da büyümesi yönünde hedeflerimizi   tiyaçlara cevap verebilecek çözümlere ve ürünle-
           belirledik. Bu doğrultuda mevcut yaygın iş ortağı   re odaklanmış durumdayız. Hayata geçirdiğimiz,
           ağımızın verimliliğini artırmaya odaklanırken ara-  Türkiye’de ilk kez uygulanan Şirketim 360° mode-
           mıza yeni katılacak acentelerimizle de ekosistemi-  liyle işletmelerin karşılaşabilecekleri kurumsal
           mizi genişleteceğiz. MAPFRE Sigorta olarak dijital   riskleri analiz edip çözüm önerileri sunuyoruz. Ay-
           kanallarımıza olan yatırımlarımızı sürdüreceğiz.”   rıca KOBİ’ler için tasarladığımız SüperKobim Paket
             Türe, çevresel, sosyal ve kurumsal yönetişim   ürünümüzü de 2021 yılının ilk yarısında güncelledik
           (ÇSY) konularında önemli sürdürülebilirlik hedefle-  ve kapsamlı bir şekilde iyileştirmeler gerçekleştir-
           ri olduğuna da değindi: “Geçen yıl 14001:2005 Çevre   dik. Ürün yelpazemize restoran paket, ofis paket ve
           Yönetim Sistemi sertifikamızı almıştık. MAPFRE’nin   konfeksiyon paket gibi alternatifler de ekledik.”
           globalde faaliyet gösterdiği toplam 45 ülke içerisin-  Müşterilerine ve acentelerine sundukları hizmet
           de ISO 14001 sertifikasını alan 9. ülke olduk. Bu yıl   ve dijital çözümler, ürün portföyleri, çeşitlilik poli-
           da ilk etapta ISO 14064 Karbon Ayak İzi Raporlama   tikaları ile sigortalı/müşteri odaklı yaklaşımları ve
           Sistemi sertifikamızı aldık. 2022 başında Güvenlik   çalışan dostu anlayışlarıyla hareket ettiklerini kay-
           ve Çevre alanının liderliğinde 22301 İş Süreklili-  deden Türe, global deneyim ve birikimleriyle müşte-
           ği Yönetimi sertifikasyonunu almayı hedefliyoruz.”   rilerinin ihtiyaç ve beklentilerine yönelik hizmet ve
           Türe, ayrıca yönetici kadrolarında kadın oranlarının   ürünleriyle diğer pek çok şirketten de ayrıştıklarını
           yüzde 50, kadın çalışan oranlarının ise yüzde 52.7   vurguladı.

           84 KobiEfor $UDOÜN
   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93