Page 88 - KobiEfor Aralık 2021
P. 88
6à*257$
0$)35( 6LJRUWD .2%ä·OHUH RGDNODQ×\RU
Türkiye sigorta sektöründe 2021’in Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı
ilk 9 ayında toplam prim üretiminin ve İcra Komitesi Üyesi Yıldırım
geçen yıla göre yüzde 19 artışla Türe, KOBİ’lerin ihtiyaçlarına cevap
70.6 milyar TL gerçekleştiğini verebilecek çözümlere ve ürünlere
belirten MAPFRE Sigorta Satış ve odaklandıklarını söyledi.
APFRE Sigorta Satış ve olduğunu ifade etti.
Pazarlama Genel Mü- Türe, dijital dönüşüm ça-
Mdür Yardımcısı ve İcra lışmaları hakkında şu bilgileri
Komitesi Üyesi Yıldırım Türe, verdi: “MAPFRE GO uygulama-
“Ülkemizde sigorta sektörünün sıyla müşterilerimize sigorta
toplam ekonomi içindeki payının işlemlerini daha hızlı gerçek-
artması, toplumun sigortalılık leştirme, ‘Bi’ Doktora Sor’ on-
bilincinin yükselmesiyle müm- line tıbbi danışmanlık hizmeti-
kün. Türkiye sigorta sektöründe mizle sağlık sigortası poliçesi
2021’in ilk 9 ayında toplam prim olan sigortalılarımıza evinde,
üretimi geçen yıla göre yüzde Yıldırım işyerinde, dilediği her yerde ve
19 artışla 70.6 milyar TL olarak Türe randevu gerekmeksizin uzman
gerçekleşti” dedi. doktorlarımızdan tıbbi danış-
Yıldırım Türe, MAPFRE’nin yılın ilk 9 ayında, manlık hizmeti alma imkânı sunuyoruz. Ayrıca web
‘Yangın’ branşında yüzde 32, ‘Mühendislik’ bran- sitemiz ve Facebook üzerinden ulaşılabilen chatbo-
şında yüzde 38, ‘Nakliyat’ta yüzde 59, ‘Tamamlayıcı tumuz Maffi yardımıyla müşterilerimiz kasko, sağlık
Sağlık’ branşında yüzde 57 büyüme gösterdiğini ve ve seyehat sigortası teklifi alabiliyor, birçok farklı
pazar payını artırmaya devam ettiklerini kaydetti: ürün ve hizmetimizle teminatlar hakkında bilgi sa-
“Pazardaki payımızı her geçen gün daha da artır- hibi olabiliyor.”
mak için yatırım yapmaya ve farklılaşan ihtiyaçlara
yönelik çözümler sunmaya devam ediyoruz.” “KOBİ’ler stratejik müşterilerimiz”
Son dönemde yaşanan doğal afetlerin KOBİ’lerin
2021’de istikrarlı büyüme iş sürekliliğini koruması adına sigortanın önemini
Türe, MAPFRE Sigorta’nın 2021’de sektördeki bir kez daha ortaya koyduğunu dile getiren Türe,
istikrarlı konumunu ileri taşıdığını, ana stratejile- KOBİ’leri olası risklere karşı bilinçlendirmek üzere
rinin; sürdürülebilir kârlılık ve büyüme olduğunu tavsiyelerde bulunduklarını ve çözümler ürettik-
aktardı: “Önümüzdeki dönemde, özellikle acente ve lerini paylaştı: “KOBİ’leri stratejik müşterilerimiz
broker kanalımız başta olmak üzere alternatif satış olarak konumlandırıyoruz. KOBİ segmentinde ih-
kanallarımızın da büyümesi yönünde hedeflerimizi tiyaçlara cevap verebilecek çözümlere ve ürünle-
belirledik. Bu doğrultuda mevcut yaygın iş ortağı re odaklanmış durumdayız. Hayata geçirdiğimiz,
ağımızın verimliliğini artırmaya odaklanırken ara- Türkiye’de ilk kez uygulanan Şirketim 360° mode-
mıza yeni katılacak acentelerimizle de ekosistemi- liyle işletmelerin karşılaşabilecekleri kurumsal
mizi genişleteceğiz. MAPFRE Sigorta olarak dijital riskleri analiz edip çözüm önerileri sunuyoruz. Ay-
kanallarımıza olan yatırımlarımızı sürdüreceğiz.” rıca KOBİ’ler için tasarladığımız SüperKobim Paket
Türe, çevresel, sosyal ve kurumsal yönetişim ürünümüzü de 2021 yılının ilk yarısında güncelledik
(ÇSY) konularında önemli sürdürülebilirlik hedefle- ve kapsamlı bir şekilde iyileştirmeler gerçekleştir-
ri olduğuna da değindi: “Geçen yıl 14001:2005 Çevre dik. Ürün yelpazemize restoran paket, ofis paket ve
Yönetim Sistemi sertifikamızı almıştık. MAPFRE’nin konfeksiyon paket gibi alternatifler de ekledik.”
globalde faaliyet gösterdiği toplam 45 ülke içerisin- Müşterilerine ve acentelerine sundukları hizmet
de ISO 14001 sertifikasını alan 9. ülke olduk. Bu yıl ve dijital çözümler, ürün portföyleri, çeşitlilik poli-
da ilk etapta ISO 14064 Karbon Ayak İzi Raporlama tikaları ile sigortalı/müşteri odaklı yaklaşımları ve
Sistemi sertifikamızı aldık. 2022 başında Güvenlik çalışan dostu anlayışlarıyla hareket ettiklerini kay-
ve Çevre alanının liderliğinde 22301 İş Süreklili- deden Türe, global deneyim ve birikimleriyle müşte-
ği Yönetimi sertifikasyonunu almayı hedefliyoruz.” rilerinin ihtiyaç ve beklentilerine yönelik hizmet ve
Türe, ayrıca yönetici kadrolarında kadın oranlarının ürünleriyle diğer pek çok şirketten de ayrıştıklarını
yüzde 50, kadın çalışan oranlarının ise yüzde 52.7 vurguladı.
84 KobiEfor $UDOÜN