Page 75 - KobiEfor Aralık 2021
P. 75
Sepaş Enerji, kadınlar için harika işyeri seçildi
Sepaş Enerji, Great Place to Work Enstitüsü’nün katıldığı anket çalışmasıyla listeye giren 21 şirket
Türkiye’de ilk defa gerçekleştirdiği belli olurken Sepaş Enerji de ödülü
‘Kadınlar için Harika İşyerleri’ araştır- kazananlar arasına adını yazdırdı.
masında ödül aldı. Sepaş Enerji Genel Müdürü Çağrı
Türkiye’de ilk kez yapılan ‘Best Poyraz, insan kaynakları uygulama-
Workplaces for Women Turkey’ araştırması kapsa- larının bir kez daha ödüllendirilmesinden mutlu
mında, GPTW sertifikası almaya hak kazanan ve en olduklarını belirtti. Poyraz, Sepaş Enerji’nin işe
az yüzde 80 güven endeksine sahip 91 şirket değer- alım, kişisel gelişim ve terfi gibi süreçlerde fırsat
lendirmeye alındı. Bin 500’den fazla kadın çalışanın eşitliği politikasını benimsediğini kaydetti.
Satış noktaları dijital Doğru besleme çiftliklerin
hizmet merkezlerine kazancını artırıyor
dönüşüyor Trouw Nutrition; koruyucu, destekleyici ve sürdürüle-
bilir yaklaşımlar sunan ürün ve çözümleriyle, hayvancılık
Vodafone, tüm fiziksel satış noktalarını
sektöründe üretim verimliliğini artırarak maksimum eko-
aynı zamanda birer dijital hizmet merkezine
nomik fayda sağlıyor.
dönüştürdü.
Trouw Nutrition’ın zengin içerikli
Vodafone mağazalarına gelen müşteriler,
premiksi Maxcare ile hayvanların ve-
mağaza çalışanlarının akıllı telefonlarındaki QR
rimliliğini artırdıklarını açıklayan Tro-
kod üzerinden kişisel dijital
uw Nutrition Türkiye Genel Müdürü
asistan TOBi’ye erişerek
Uzman Veteriner Hekim Öğüt Köse, bu
800’e yakın işlem yapabili-
sayede sektöre ve ülke ekonomisine
yor. Öğüt
ciddi katkı sağladıklarını belirtti. Köse
Vodafone Türkiye İcra
Köse, “Hayvancılık sektöründe güç-
Kurulu Başkan Yardımcısı
Meltem lü büyüme için kısa, orta ve uzun vadeli tarımsal politikalar
Bakiler Meltem Bakiler Şahin, “Diji- belirlenmesi gerekiyor. Destekleme modelleri ve bölgesel
Şahin tal ile perakende ölecek mi?
sorusuna cevabımız, ikisi- kooperatifçilik yeniden düzenlenmeli. Ar-Ge odaklı çalış-
malarımız neticesinde çiftliklere ekonomik kazanç yara-
nin birlikte en iyi çalışma yöntemini bulması ve
tacak ürünler geliştiriyoruz. Bu doğrultuda hayata geçirdi-
birbirinin en avantajlı alanlarından faydalanarak
ğimiz Maxcare, premium içeriği ile sektörde fayda/maliyet
müşterilere en iyi deneyimi sağlaması. Bu yön-
oranı en yüksek ürünlerden biri. Bu ürünümüz öncelikle
de attığımız adımlardan biri TOBi ile mağazala-
verim kayıplarını önlemeyi amaçlıyor” diye konuştu.
rımızı buluşturmak oldu” dedi.
Şirket içi risk yönetimini yeniden gözden geçirin
Iron Mountain’ın Avrupa, Türkiye, Orta geçmişte ‘kritik” bir hata yaptığını
Doğu ve Afrika’da gerçekleştirdiği yeni ve yüzde 16’sının şirketlerini maddi
araştırmaya göre, çalışanlardaki risk zarara sokan bir risk aldığını ortaya
farkındalığının eksik olması nedeniyle koyuyor.
şirketler artan tehditlerle karşı karşıya Iron Mountain Gelişen Pazarlar
kalıyor. Başkan Yardımcısı, Türkiye BAE Ge-
Dünya çapında liderler ‘işin geleceği nel Müdürü Cenker Özhelvacı, araş-
(future of work)’ stratejisine odaklanır- tırma sonuçlarını, “Risk almak, bir
ken, yapılan bu araştırmaya göre şirket- şirketi yeniliklere açık hale getirebi-
lerin hibrit çalışma düzeninde riske karşı lir. Ancak günlük tehlikeler hakkın-
uzun vadeli dayanıklılık oluşturması bü- da farkındalığın eksik olması, riske
yük önem taşıyor. Araştırmanın Türkiye Cenker karşı dayanıklılığı azaltabilir” sözle-
Özhelvacı
sonuçları, çalışanların yüzde 32’sinin riyle özetledi.
$UDOÜN KobiEfor