Page 137 - KobiEfor Ekim 2021
P. 137

‘Dayanıklı KOBİ’ler Güçlü Yarınlar’ projesi tamamlandı
             TÜRKONFED tarafından KOBİ’lerin                         getiren 45 KOBİ, 30’ar bin TL’lik hibe
           dayanıklılığının artırılması ve iş dünya-                 desteğinden yararlanma imkanı buldu.
           sında birlikte çalışma kültürünün gelişti-                  TÜRKONFED Yönetim Kurulu
           rilmesi için SPARK iş birliği ile hayata ge-              Başkanı Orhan Turan, “Geldiğimiz
           çirilen ‘Dayanıklı KOBİ’ler Güçlü Yarınlar’               noktada katılımcı KOBİ’lerimizde
           projesi tamamlandı.                                       bu alanlarda ciddi bir farkındalık
             28’i Suriye sermayeli işletme, 29’u                     oluştuğunu gözlemliyoruz. Bunun-
           Türk sermayeli işletme olmak üzere 57                     la birlikte Türk ve Suriye sermayeli
           firmanın kabul edildiği proje kapsamında                   KOBİ’lerimizin bir arada çalışması,
                                                              Orhan
           42 saat eğitim, 952 saat grup ve bire bir                 iş birlikleri geliştirmesi de iş dün-
                                                              Turan
           koçluk verildi. Katılım şartlarını yerine                 yamız için örnek teşkil ediyor” dedi.



           KOBİ’lere sosyal medyada                        Türk Eğitim Vakfı’na
           pazarlama desteği                               yeni genel müdür
                                                             Türk Eğitim Vakfı’nın (TEV)
             Türk Telekom, KOBİ’lere dijitalde yeni fırsatla-  Genel Müdürlüğü görevine
           rın kapılarını açıyor.
                                                           Banu Taşkın atandı.
             Türk Telekom İş Geliştirme
           ve Yeni Girişimler Direktörü                      Ortadoğu Teknik Üniversi-
                                                           tesi Ekonomi Bölümü mezu-
           Muhammed Özhan, KOBİ’leri
           doğru müşteri kitlesine ulaştı-                 nu Taşkın, 30 yıllık kariyerinin
                                                           ilk 10 yılında banka hazine bi-
           rarak dijital potansiyellerini ve                                                     Banu
           inovasyon yeteneklerini artır-                  rimi, daha sonra ise sermaye         Taşkın
           mayı hedeflediklerini kaydetti.   Muhammed       piyasaları ve özel bankacılık
             KOBİ müşterilerine avantajlı   Özhan          birimlerinde görev yaptı. Türk Ekonomi Bankası’nda
           paketlerle Facebook ve Instag-                  (TEB) en son yürüttüğü görev ise TEB Özel Bankacı-
           ram reklam hizmeti vermeye başlayan Türk Tele-  lık ve TEB Perakende Grubu’nda Stratejik Planlama
           kom, bu işletmelere dijital dünyada reklam strate-  ve Uyum Grup Direktörlüğü oldu. Taşkın, dünyanın
           jileri ve yönetimi konusunda yol gösterecek. Proje   ilk ve en geniş sosyal girişimcilik platformu olan As-
           kapsamında, KOBİ müşterilerine 5 bin ila 50 bin TL   hoka Foundation ve Down Sendromu Derneği’nde
           fiyat aralığında dört paket seçeneği sunuyor.    de Yönetim Kurulu Üyesi olarak görev aldı.



           Avrasya Pencere, Kapı ve Cam Fuarları hibrit düzenleniyor
             Avrasya Pencere, Kapı ve Cam Fuarları, Tüyap
           Fuar ve Kongre Merkezi’nde 3-6 Kasım 2021 ta-
           rihlerinde eş zamanlı olarak düzenlenecek.
             Bir önceki yıl, 27 ülkeden 614 firma ve firma
           temsilciliğinin katılımı ile 12.376’sı uluslararası
           olmak üzere toplam 68.440 sektör profesyoneline
           ev sahipliği yaparak sektörü ileri taşıma konusun-
           da ne denli önemli bir konumda olduğunu ispat-
           layan fuarların, etkin aşılamanın yarattığı pozitif
           ivme ile katılımcısını nitelikli ziyaretçiler ile bu-
           luşturacağı öngörülüyor.
             Canlı fuarın gücü ile dijital uygulamaların yeni-
           likçi yüzünün bir araya getirildiği hibrit fuar mo-
           deli sayesinde, katılımcılar ulaşmayı amaçladık-  hem de dijital olarak Business Connect platformu
           ları tüm ziyaretçi profili ile hem fuar alanında canlı   üzerinden her mecrada temas edilebilecek.

                                                                                    Ekim 2021 KobiEfor 137
   132   133   134   135   136   137   138   139   140   141   142