Page 101 - KobiEfor Ekim 2021
P. 101
6à*257$
6LJRUWDP QHW WDUDIV×] YH KHU NRåXOGD
PåWHULQLQ \DQ×QGD
‘Müşterinin Şampiyonu’ olmak her zaman müşterinin yanında, gerçek
vizyonuyla hareket ettiklerini anlamda tarafsız ve her koşulda
söyleyen Sigortam.net CEO’su müşterinin menfaatini koruyan bir
Bora Uludüz, “Bu vizyon doğrultusunda, danışman olmak istiyoruz” dedi.
üm sektörler açısından için QR hızıyla teklif alma hiz-
zorlu geçen 2020 yılının metini başlattıklarını, böylece
Tardından Pandemi ile müşterilerinin kolayca kas-
birlikte tüm sektörlerde oldu- ko veya trafik sigortası teklifi
ğu gibi sigortacılık sektörün- alabildiğini duyuran Uludüz,
de de büyük değişimler oldu- “Müşteriler en iyi fiyat, en
ğunu söyleyen Sigortam.net iyi deneyim ve en iyi hizmeti
CEO’su Bora Uludüz, “Müşte- bekliyor. En iyi fiyat, ‘en ucuz’
rilerimizde yaşananlar son- ürün olmak zorunda değil.
rasında risk farkındalığının Müşterinin ihtiyacını anlayıp,
arttığını gözlemliyoruz. Biz de en doğru üründe en uygun
Türkiye’nin ilk ve lider dijital fiyat olması gerektiğine ina-
sigorta platformu olarak de- nıyoruz. Sigortam.net olarak,
ğişen dünya düzenine uyum stratejilerimiz ve hedefleri-
sağlayarak müşterilerimizin miz doğrultusunda sektörün
her an yanında olduğumuz en iyi insan kaynağını yetiş-
Bora
çözümler sunuyoruz. Müşte- tirme ve geliştirme odağıyla
Uludüz
rilerimizin hayatlarını kolay- eğitim faaliyetlerimizi yürü-
laştıracak yenilikleri hayata tüyoruz. Bu doğrultuda önü-
geçirdik ve her zaman müş- müzdeki aylarda ekibimize
teri memnuniyetine öncelik verdik” dedi. yeni çalışanlar katmaya ve Türkiye ekonomisine
İşin merkezinde daima müşteri odaklı çalıştıkla- katkıda bulunmaya devam edeceğiz. Şu an kendi içi-
rını ve bugüne kadar 6 milyonun üzerinde müşteriye mizde yoğun bir altyapı çalışması ve ön hazırlıklar
hizmet verdiklerini aktaran Uludüz, Sigortam.net’in yürütüyoruz. Bu çalışmalarımızı tamamladığımızda
yenilikçi ürün ve hizmetleriyle müşterilerine sıra çok daha büyük adımlar atmaya başlayacağız.”
dışı bir sigortacılık deneyimi sunduğunu söyledi.
Sigorta sektörünün 2021 yılını da yine büyümey- Sürdürülebilirlik önceliklerimiz arasında
le kapatacağını öngördüklerini paylaşan Uludüz, Şirket olarak attıkları her adımda öncelik verdik-
Sigortam.net’in ‘Müşterinin Şampiyonu’ olmak leri en önemli konular arasında sürdürülebilirliğin
gibi bir vizyonu bulunduğuna da değindi: “Bu viz- yer aldığını ve tüm süreçlere entegre ettiklerini kay-
yon doğrultusunda, her zaman müşterinin yanında, deden Uludüz, “Çalışmalarımızı yürütürken paydaş
gerçek anlamda tarafsız ve her koşulda müşterinin katılımı, şeffaflık ve hesap verilebilirlik konularına
menfaatini koruyan bir danışman olmak ve sigorta öncelik veriyoruz. Örneğin sigortam.net tarafından
gibi karmaşık bir oluşturulan poliçeler e-posta ile müşterilerimize
ürünü daha an- ulaştırılır, bu sayede ciddi seviyede kağıt tasarrufu
laşılır ve erişilir sağlamış oluyoruz” dedi.
hale getirmek is- Dijital özelinde sigorta sektörünün e-ticaret, ban-
tiyoruz. Sigortam. kacılık gibi sektörlerin gerisinde kaldığını açıklayan
net olarak, müşte- Uludüz, bu durumu fırsat olarak gördüklerinin altını
rimizi odak nokta- çizdi: “Sigortam.net olarak müşteri odaklı vizyonu-
mıza koyarak geliştirdiğimiz teknoloji gücüyle emin muzla birlikte tüm ürün ve süreçlerimizi sıfırdan
adımlarla büyümemizi sürdürüyoruz.” ele alarak daha teknolojik ve daha dijital bir sigor-
Ağustos sonu itibarıyla kasko ve trafik sigortası tam.net için ekibimizi güçlendirdik. Bu alanda çok
tekliflerini müşterilere çok daha hızlı ulaştırmak önemli gelişmeler göreceğimize inancımız tam.”
Ekim 2021 KobiEfor 101