Page 14 - KobiEfor-Ocak-2021
P. 14
=à59(
XVI. KOBİ Zirvesi’nin çözüm önerisi:
“KOBİ merkezli stratejik plan”
XVI. KOBİ Zirvesi, TOSYÖV, KOSGEB, platformda gerçekleştirildi.
TOBB ve TİM işbirliğiyle; DenizBank TOSYÖV Yönetim Kurulu Başkanı
ana sponsorluğunda, dergimiz Nezih Kuleyin, uzun vadeli, merkezine
KobiEfor, MAİB, LOGO Yazılım çözüm KOBİ’lerin konulduğu bir stratejik plan
ortaklığında, “Pandemi Süreci oluşturulmasını önerdi ve süreçten tek
ve İhracat” ana temasıyla dijital çıkış yolunu işaret etti: ihracat.
demi Süreci ve İhracat” ana temasıyla düzenlenen
XVI. KOBİ Zirvesi, dijital platformda; TOSYÖV Youtu-
be kanalında canlı olarak yayınlandı.
STK’ların ve iş dünyası temsilcilerinin yer aldığı
ve yoğun ilgi gören Zirve’de, ilk gün Pandemi’nin
ekonomiye etkileri, tehditler ve fırsatlar konuşuldu,
KOBİ’lere sağlanan ihracat destekleri anlatıldı. İlk
ve ikinci gün; makine imalat, ambalaj ve plastik, bi-
lişim ve hizmet, gıda, tekstil ve hazır giyim ile kimya
sektörlerinin durumu, ihracatı, sorunları ve çözüm
önerileri ele alındı.
OSYÖV (Türkiye Küçük ve Orta Ölçekli İşletme-
ler, Serbest Meslek Mensupları ve Yöneticiler Tek çıkış yolumuz ihracat
TVakfı) tarafından, KOSGEB (Küçük ve Orta Öl- Zirvenin açılışında
çekli İşletmeleri Geliştirme ve Destekleme İdaresi konuşan TOSYÖV Yö-
Başkanlığı), TOBB (Türkiye Odaları ve Borsalar Bir- netim Kurulu Başkanı
Nezih Kuleyin, Pande-
liği) ve TİM (Türkiye İhracatçılar Meclisi) işbirliğiyle,
DenizBank ana sponsorluğunda, dergimiz KobiEfor, mi nedeniyle dünyada
MAİB-Makine İhracatçıları Birliği (Türkiye’nin Maki- 8.5 trilyon dolarlık zarar
necileri) ve LOGO Yazılım çözüm ortaklığında, “Pan- ile karşı karşıya olun-
14 KobiEfor Ocak 2021