Page 16 - Dijital KobiEfor Nisan 2024
P. 16
DİJİTAL REEL
Kültür A.Ş.’den Vodafone’dan gençlere
sabit Dijital Deneyim Müzesi yurtdışı deneyim programı
Türkiye’nin en iyi çalışan deneyimini sunan
işvereni olmayı hedefleyen Vodafone, ‘London
Rise’ adını verdiği yeni kariyer ve gelişim prog-
ramıyla şirket bünyesindeki genç yeteneklere
yurtdışı deneyim ka-
zandırırken, onları ka-
riyerlerinin başından
itibaren liderlik rolleri
Ekrem için hazırlıyor.
İmamoğlu Vodafone Türkiye
İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB) iştirak şirketi İcra Kurulu Başkan
Kültür A.Ş., Türkiye’nin en büyük sabit dijital deneyim Yardımcısı Nazlı Tla-
Nazlı
merkezi ‘Dijital Deneyim Müzesi’ni hizmete açtı. bar Güler; “Gelenek- Tlabar
Göreve geldiklerinde 4 olan İBB müzelerinin sayısı- selleştirmeyi hedefle- Güler
nı, 4.5 yılda 22’ye çıkarttıklarını söyleyen İBB Başkanı diğimiz ‘London Rise’
Ekrem İmamoğlu, yeni dönemde de İstanbul’a yeni projemiz globalde de büyük ilgi gördü ve iyi uy-
müzeler, sanat merkezleri ve arkeoparklar kazandır- gulama örneği olarak Vodafone Grubu ile payla-
maya kararlı olduklarını vurguladı. şıldı” dedi.
Türkiye’nin metrekare bazında en büyük sabit diji- Vodafone Türkiye’nin “London Rise” progra-
tal deneyim müzesini açtıklarını kaydeden İmamoğlu, mı kapsamında 26 yaş ve altı genç yetenekler
“2000 metrekareye yayılan bu müze, İstanbul’un tam bir gelişim değerlendirme sürecine tabi tutu-
kapsamlı dijital müzesi olması özelliğini de taşıyor. luyor. Değerlendirme sürecinde en kuvvetli 10
Kültür A.Ş. Dijital Deneyim Müzesi, yeni nesil bir müze- genç yetenekle Vodafone’un Londra ofisi ziya-
cilik anlayışının da özel bir örneği” açıklamasını yaptı. ret ediliyor.
TiTi 2023’te 4 milyon müşteri Halkbank’tan TÜRMOB
ile sohbet gerçekleştirdi meslek mensuplarına destek
Türk Telekom web sitesi üzerinden kullanıcıla- Halkbank ile TÜR-
rın ihtiyaçlarını hızlı ve kolay şekilde çözmesine MOB arasında Halkbank
olanak sağlayan yapay zekâ tabanlı akıllı asistan Güvenceli Dijital Ödeme
TiTi, gelen taleplerin %93’ünü 7/24 hizmetle ba- Sistemi işbirliği protokolü
şarılı bir şekilde karşıladı. TiTi, 2023’te 4 milyon- imzalandı. Böylece hizmet
dan fazla kullanıcıyla sohbet gerçekleştirdi. alımlarında mükelleflerin,
Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi TÜRMOB meslek mensuplarına yapacakları ödeme-
Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden; “Müşteri- lerin Banka güvencesinde gerçekleşmesi sağlanıyor.
lerimize 400’e yakın başlıkta hızlı bir şekilde destek Ödemelerin tam ve zamanında gerçekleşmesini
veren TiTi, müşteri memnu- sağlayan sistem, hizmet alımı yapan mükellef firma-
niyeti anketlerimizde 5 üze- nın, Halkbank Kurumsal İnternet Şubesi üzerinden
rinden 4.5 skor elde ederek vade tarihi ve tutar girerek TÜRMOB meslek men-
müşteri memnuniyetimize subunun hesap numarasına ödeme emri vermesi,
de büyük katkı sağladı” dedi. TÜRMOB meslek mensubunun da Halkbank Ku-
Türk Telekom müşte- rumsal İnternet Şubesi üzerinden kendisine gelen
rileri TiTi’den, geçmiş ve ödeme emrine onay vermesi ile çalışacak. Firmalar
güncel faturalar, bakiye arasındaki vadeli ticarete ilişkin tahsilatın Halkbank
kullanımı, arıza sorgula- Zeynep güvencesiyle gerçekleşmesini sağlayan Güvenceli
ma, müşterilerinin ihti- Özden Dijital Ödeme Sistemi’ne dahil olan TÜRMOB meslek
yaçlarına uygun tarife ve mensupları böylece, vadesi gelen ödemelerini, hiz-
paket satışı başta olmak üzere birçok konu hak- met sağladıkları müşterilerinin hesaplarında yeterli
kında yardım alabiliyor. bakiye olmasa dahi tahsil edebilecekler.
16 KobiEfor Dijital Nisan 2024