Page 6 - Dijital KobiEfor Mayıs 2023
P. 6

%à/àáà0 3$125$0$



                                   AloTech, ChatGPT-4’ü sistemine entegre etti
      Figopara yılın ilk
      çeyreğinde 7 kat               AloTech, çağrı merkezi sektöründe Türkiye’de OpenAI ile işbirliği yaptı ve
                                   bu şirket tarafından geliştirilen, ChatGPT-4’ü kendi chatbot sistemine enteg-
      büyüdü                                       re etti.
                                                     Böylece çağrı merkezlerinde AloTech altyapısını kulla-
                                                   nan şirketler, kendi tüketicileri ile chatbot üzerinden yap-
                                                   tıkları görüşmeleri çok daha hızlı ve verimli bir şekilde ger-
                                                   çekleştirebilecek.
                                                     ChatGPT-4 entegrasyonu hakkında bilgi veren AloTech
                                            Cenk   CEO’su Cenk Soyak, “ChatGPT-4. yazılanları sadece anla-
                           Koray            Soyak  makla kalmayıp, yönlendirme de yapıyor” diye konuştu.
                           Bahar
        Figopara, yılın ilk çeyreğinde
      geçen yılın aynı dönemine kıyasla  Kütüphaneler, Türk             FANUC’un karanlık
      7 kat büyüdü.                Telekom ile uçtan uca                fabrikasında robotların
        Yılın ilk üç ayında bir önceki
      yılın 11 aylık büyüklüğüne ulaş- dijitalleşiyor                   üreticisi robotlar
      tıklarını ifade eden Figopara   Türk Telekom, ülkemizin kültür      Japonya merkezli CNC, robot
      Kurucu Ortağı ve CEO’su Koray   mirasını teknolojiye adapte etmek   ve makine üreticisi FANUC, yakla-
      Bahar, “Platformumuz sayesin-                                                  2
                                   üzere başlattığı çalışmalar kapsa-   şık 2 milyon m ’yi
      de işletmelerin ve KOBİ’lerin
                                   mında binin üzerinde kütüphanenin    kaplayan tesisle-
      finansman ihtiyacına önemli öl-
                                   dijital dönüşümünü tamamladı.        rinde uygulamaya
      çüde çözümler sunuyoruz” dedi.  Türk Telekom, WiFi hizmetinin     koyduğu konsept
        Bahar, şirketlerin işletme ser-
      mayesini büyütmek ve ihtiyaç   yanı sıra ihtiyaç duyulan uygulama-  ile 4 bin 600’ü aş-
                                   ları tek bir sistem altında sunuyor.  kın robotuyla insan
      duydukları finansmana erişimle-
                                     Türk Telekom Kurumsal Satış Ge-    müdahalesinin ol-       Teoman
      rini kolaylaştırmak için çalışma-                                                           Alper
                                               nel Müdür Yardımcısı     madığı bir üretim
      larını hızlı bir şekilde sürdürdük-                                                         Yiğit
      lerini kaydetti.                         Mustafa Eser, Hitit Kül-  gerçekleştiriyor.
                                               tür ve Turizm Projesi      FANUC Türkiye Genel Müdürü
                                               ile Kültür ve Turizm     Teoman Alper Yiğit, “Karanlık fab-
                                               Bakanlığı ile Bakanlığa   rika konseptinde başarılı olmanız,
      Index Grup’a 3 ödül           Mustafa    bağlı tüm birimlerde     ne kadar paranız olduğuna ya da
                                    Eser
         Index Grup şirketlerinden In-         yönetilir bir altyapının   ne kadar para harcadığınıza değil,
      dex ve Netex, Lenovo’nun düzen-  yanı sıra daha zengin bir veri kaynağı-  bütçenizi doğru ve ihtiyaç duyulan
      lediği İş Ortakları Buluşması’nda   na erişim sağlamayı amaçladıklarını   alanda harcamanıza bağlı” bilgisi-
      toplam üç ödül aldı.         belirtti.                            ni verdi.
      Index A.Ş. Yılın En
      Yüksek Kurumsal
      Segmentte Ciro Ya-           Payten Payment Gateway ile 2.0 dönemi başladı
      pan Distribütörü ve            Payten Türkiye, her ölçekten işletmenin
      Yılın En Yüksek Ciro         ödeme ekosistemlerini tek bir noktadan ko-
      Yapan Distribütörü ödülünü, Ne-  layca yönetmelerini sağlayan Payten Payment
      tex A.Ş.’de ISG-Yılın En Yüksek   Gateway çözümünün yeni sürümünü tanıttı.
      Ciro Yapan Distribütörü ödülü-  Payten Payment Gateway ödeme geçidi
      nün sahibi oldu.             çözümü ile işletmeler yurt içi ve yurt dışındaki
         Index AŞ Yönetim Kurulu   banka ve ödeme/e-para kuruluşları ile özgür-
      Üyesi Kaan Bilecik, “3 ödü-  ce çalışabilmenin yanı sıra ödeme optimizas-
      le ek olarak Yılın En Yüksek   yonu sayesinde komisyon maliyetlerini düşürerek ödeme sistemlerini maksimum
      Ciro Yapan Distribütörü ödü-
                                   verimlilikle kullanabiliyor.
      lünün üst üste yedinci kez
                                     Payten Türkiye Ülke Lideri Burak Kutlu, global güç, 24 yıllık sektör deneyimleri ve
      sahibi olmak, yapılan çalış-
                                   Ar-Ge çalışmaları ile sürekli geliştirdikleri Payten Payment Gateway çözümü ile öde-
      maların ne kadar doğru ve
                                   me geçidi alanında 2.0 dönemini başlattıklarını söyledi. Vestel Mali İşler Sistem ve
      verimli olduğunu gözler önü-
                                   Süreç Geliştirme Müdürü Ebru Deliç ile Otokoç Otomotiv Finansman ve Kurumsal
      ne seriyor” dedi.
                                   Risk Müdürü Tolga Kubat ise çözümü şirketlerine sunduğu faydaları paylaştı.
     6 KobiEfor Dijital 0D\ÜV
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11