Page 16 - Dijital KobiEfor-Ağustos 2021
P. 16

'à-à7$/ 5((/




           Google ve TÜROFED                               Vodafone Türkiye’den,

           işbirliği                                       teknoloji ve deneyim ihracı
             Google ve Tür-                                  Türkiye’yi bir mükemmeliyet merkezi olarak
           kiye Otelciler Fe-                              konumlamayı hedefleyen Vodafone, Ar-Ge ekibi
           derasyonu    (TÜ-                               OKSİJEN bünyesinde geliştirdiği ürün ve servis-
           ROFED), pandemi                                 lerle diğer Vodafone pazarlarına örnek oluyor.
           koşullarının  zo-                                 2018’den bu yana farklı alanlarda İngiltere ve İtal-
           runlu hale getirdiği                            ya gibi ülkelerde hayata geçirdiği projelerle önemli
           dijital dönüşüm sürecinde turizm işletmelerini   başarılara imza atan Vodafone Türkiye, son olarak
           desteklemek amacıyla güçlerini birleştirdi.     tüm Vodafone pazarlarında açık kaynak ve işbirliği
             Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy,    temelli yazılım geliştirme stratejisine dayanılarak
           “Değişen dünyada yeni döneme doğru atılan bu    oluşturulacak Vodafone Yanımda mobil uygulama
           güçlü adım ve işbirliği dolayısıyla her iki kurulu-  geliştirme projesinde global ekiplere teknoloji ve
           şu da tebrik ediyorum” dedi.                    deneyim danışmanlığı veriyor.
             Google Türkiye Ülke Direktörü Mehmet Ke-        Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardım-
           teloğlu, “Turizm ve seyahat Türkiye’de faaliyete                  cısı Thibaud Rerolle, şunları
           başladığımız ilk günden bu yana bizim için hep                    söyledi: “Türkiye’de yerli ve
           öncelikli bir sektör oldu. Tüm işletmeleri dijital                milli ekosistemin gelişme-
           platformların sunduğu birbirinden değerli avan-                   sini destekliyor, bu yönde
           tajlardan ve güçlü araçlardan yararlanmaya ça-                    çalışmaya devam ediyoruz.
           ğırıyoruz” açıklamasını yaptı.                                    OKSİJEN ekibimizin üretti-
             TÜROFED Başkanı Sururi Çorabatır, “Dijital                      ği yerli sertifikalı ürünler-
           dünyanın sunduğu araçlardan daha iyi faydala-                     le hem Türkiye’nin yerli ve
           narak hem işletmelerimizi hem de çalışanları-    Thibaud          milli üretim hedefine destek
                                                            Rerolle
           mızı çağın gerektirdiği dijital becerilerle donata-               veriyor, hem de bu ürünleri
           bilmeyi hedefliyoruz.”                           ihraç etme yolunda emin adımlarla ilerliyoruz.


           KOBİ’ler dijital kabiliyetlerini                ING ‘Cebimdeki Danışman’

           nasıl geliştirebilir?                           hizmet kapsamına sigorta
             Generali Sigorta, Türkiye ekonomisinin lokomotif   ürünleri eklendi
           gücü olan ve yüzde 99.8’ini
           oluşturan KOBİ’lere diji-                         ING Türkiye, ‘Cebimdeki Danışman’ hizmetin-
           talleşme kabiliyetlerinin                       de Tamamlayıcı Sağlık Sigortası, Kasko, DASK
           gelişimi açısından dikkat                       ve Konut Sigortası gibi sigorta ürünleri hakkında
           etmeleri gereken nokta-                         da sorularına yanıt alabilecek ve işlemlerini ya-
           ları sundu.                                     pabilecek.
             İşletme bir web sitesine sahip değilse mutlaka en   ING Türkiye Bireysel Bankacılık Genel Müdür
           kısa sürede gerekli adımlar atılmalıdır. Web sitesi   Yardımcısı Ozan Kırmızı, “di-
           mevcut ise güncel trendlere uygun olarak geliştiril-  jital bankacılık vizyonumuz
           melidir. Mümkünse web sitesinde yüksek çözünür-  doğrultusunda müşterileri-
           lüğe sahip görseller kullanılmalı, site mutlaka mobil   mizin şubeden yapabildikleri
           uyumlu olmalıdır. KOBİ’lerin başta sosyal mecralar   tüm işlemleri dijitalden ya-
           olmak üzere, iş, ürün ve hizmetleri ile uyumlu tüm   pabilir hale gelmelerini he-
           platformlarda yer almaları, hedef kitlelerine ulaş-  defliyoruz” dedi.
           mak açısından büyük önem taşıyor.                 Müşteriler hafta içi 9.00-
             Ayrıca KOBİ’lerin sosyal medya mecralarında dü-  17.00 saatleri arasında ister      Ozan
           şük maliyetlerle düzenli reklamlar vererek, ürün ve   anında ister randevu alarak    Kırmızı
           hizmetlerini bu mecralar üzerinden hedef kitleleriyle   uzman ekiple görüntülü görüşme yapabiliyor,
           buluşturmaları da mümkün. Kişiye özel e-posta gön-  yatırım ve sigorta ürünleri hakkında ayrıntılı bil-
           derimi, özellikle kritik dönemlerde KOBİ’lerin daha   gi edinebiliyor ve ihtiyaç duydukları desteği ala-
           fazla geri dönüş almalarına olanak sağlamaktadır.   biliyor.


         16 KobiEfor Dijital $ðXVWRV
   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21