Page 23 - Dijital-KobiEfor-Mart-2021
P. 23
Bilgera Yazılım,
Repzone ile 40 ülkeyi hedefliyor
ilgera Yazılım, Escort Günümüzde rekabetçi olabil-
Teknoloji’nin yatırımı ile menin ve daha geniş coğrafya-
Bbaşlatılan çalışmalar sonu- larda hizmet vermenin tüm iş
cunda 2007’de kuruldu. 2016’da süreçlerinde dijital çözümleri
İTÜ Innogate programı kapsamın- içselleştirerek mümkün olaca-
da seçilen 8 firma arasına girdi. ğını dile getiren Sevin, şunları
O dönem Amerika’da 3 hafta söyledi: “Artık verilere daha hızlı
boyunca müşteri ve yatırımcılar- erişim, erişilen verinin daha etkin
la görüşme şansı yakaladıklarını analizi kısa ve uzun vadede şirket
söyleyen Bilgera Yazılım CEO’su stratejilerinin olusturulmasının
Umut Sevin, “New York’ta ofisi- ayrılmaz bir parçası oldu. Bi-
mizi açarak Amerika pazarına zim de tüm satış sürecinin uç-
ürünlerimizi sunmaya başladık. tan uca yönetilmesini sağlayan
Şu anda tüm dünyaya Repzone bulut tabanlı bir platformumuz
platformunu sunuyoruz. Ulusal var. Müşterilerimiz ek bir sunucu
ve uluslararası birçok firma ile maliyetine girmeden e-mail kul-
çalışıyoruz, şu anki sözleşmeler lanır gibi platformumuzu ücretsiz
ile 17 ülkede 5 milyondan fazla olarak 2 hafta kullanabiliyorlar.
sipariş, fatura, form verisi sistem Amacımız ‘değer katmak’, müş-
üzerinde yürütülüyor” dedi. Umut terilerimiz de bu 2 haftalık sü-
2021 yılında ihracatta yoğunla- Sevin reç sonucunda ‘kullandıkça öde’
şarak platformun 40 ülkede kul- modeliyle kullanımı yaygınlaş-
lanılmasını hedeflediklerini söy- denetim, masraf vb formalar)” tırabiliyorlar. Satış nerede ger-
leyen Sevin, “Farklı platformlarla diye konuştu. çekleşirse gerçekleşsin ‘Repzo-
entegrasyon çalışmamız sürüyor. Platform ile; ne’ üzerinde takibin sağlanması.
Bulut tabanlı mimaride sunduğu- • Saha satış ekipleri tüm saha Normalde uluslararası firmalar
muz ekosistemimizin iş ortakla- satış sürecini uçtan uca platform aynı platform üzerinde saha satış
rımızla beraber genişlemesini ve üzerinden yürütüyor. operasyonlarını yürütmüyorlar.
tüm bölgelerde daha yaygın ola- • Müşteriler siparişlerini B2B Ancak biz 2 uluslararası firmada
rak kullanılmasını hedefliyoruz” platformu üzerinden girebiliyor. aynı anda ‘best practise’ seçildik.
diye konuştu. • Bölgesel distribütör ve büyük Satış süreçlerini dijitalleştirmek
Yapay zekaya ayrılan fonların perakende noktalarının satış ve- isteyen firmalara en iyi pratikler-
artışıyla bu alanda büyüme bek- rileri sisteme aktarılıyor. le destekli yapıyı 1. gün itibari ile
lediklerini öngören Sevin, yapay sunuyoruz. Böylece firmaların en
zeka çalışmalarına bu yıl hızla Yılı % 390 gelir artışı iyi pratikleri görerek, kendi satış
devam edeceklerini kaydetti. ile tamamladı süreçlerinde de iyileştirme yap-
Repzone platformu; saha ope- Platformun uzaktan takım yö- malarına olanak sağlıyoruz.”
rasyonu olan tüm firmalara de- netimi, B2B ve global satış verisi
ğer katıyor. Umut Sevin, “Şu anda toplama özelliklerinin pandemi
çoklu kanal B2B ticaret platfor- döneminde ciddi talep gördü-
mu olarak sunduğumuz plat- ğünün altını çizen Sevin, 2020’yi
formda; Mobil CRM, Mağaza İçi yüzde 390 tekrar eden gelir artışı
Etkinlik, Saha Satış Otomasyon, ile tamamladıklarını açıkladı.
B2B, Global POS (satış) verisi Sevin, “Amerika pazarına açıl- Bilgera Yazılım A.Ş.
toplama süreçleri yönetilebiliyor. mamızla beraber platforma ekle- www.repzone.com
Saha veri toplama ve denetim nen çoklu kanal satış ve entegras- www.bilgera.com.tr
ekipleri dinamik olarak tasarla- yon yeteneklerinin bu noktada etkisi Kuruluş yılı: 2007
nabilen formlar üzerinde resim, olduğunu düşünüyorum. Bu yıl da Umut Sevin-CEO
video, imza destekli olarak veri benzer bir büyümeyi farklı coğraf- umut.sevin@bilgera.com.tr
girişi yapabiliyorlar (anket, saha yada yakalamayı hedefliyoruz” dedi. 0212 340 62 00
Mart 2021 KobiEfor Dijital 23