Page 61 - KobiEfor_Temmuz_2020
P. 61

HABER


          Korona süreci kargo flirketlerini de dönüfltürdü

          Aras Holding’in yeni nesil                      ürünlerini saatler içerisinde teslim
          hızlı teslimat modeli Jetizz, yeni nesil        ediyor ve alıcılara canlı kargo takibi
          teknolojiler kullanarak firmaların              hizmetiyle farklılaşıyor.


          A     ras Holding, Türkiye’de bir ilki, yeni nesil  nun hangi saatte geleceğini bilmesi, zaman planla-
                                                         ması için de önemli bir avantaj sağlıyor. Gün içi tes-
                hızlı teslimat modeli Jetizz’i hayata geçirdi.
                                                         limatlar da alıcılar için uygulanan canlı kargo takibi-
                Koronavirüs süreciyle birlikte önem kaza-
          nan hızlı kargo teslimatlarında Jetizz, hızlı kargo-  miz var. Web sitemiz üzerinden (www.jetizz.com)
          nun yanı sıra aynı gün kargo teslimatında yeni nesil  kargo takip ekranlarımızdan müşterilerimiz kargo-
          teknolojiler kullanarak firmaların ürünlerini saat-  suyla ilgili her türlü bilgiye ulaşabiliyor ve anlık takip
          ler içerisinde teslim ediyor. Jetizz’i tercih eden ku-  edebiliyor. Ayrıca çağrı merkezimizden 7/24 kargo-
          rumsal firmalar, kargolarını müşterilerine gün içe-  suyla ilgili öğrenmek istediği tüm detayları öğrene-
          risinde istedikleri saat diliminde teslim ettirebile-  biliyor veya yapmak istediği tüm değişiklikleri müş-
          cekleri gibi alıcılar da teslim saatlerini değiştirebil-  teri temsilcilerimiz aracılığıyla yapabiliyor.”
          me olanağına sahip oluyor.                        Çetin Otçeken, tüm çalışanların ve müşterilerin
            Jetizz Genel Müdürü Çetin Otçeken, şunları söy-  sağlığını ve sosyal mesafeyi korumak adına bu dö-
          lüyor: “Pandemi süreci ile birlikte internet üzerin-  nemde temassız teslimat seçeneğini devreye al-
          den alışverişlerin artması ve                                      dıklarını anlatıyor: “Kargola-
          evden çalışma şekline geçil-                                       rın alımdan teslimata kadar
          mesiyle birlikte tüm özel hiz-                                     geçtiği tüm noktalarda de-
          metlerimizde artış oldu. Gün                                       zenfekte işlemleri gerçek-
          içi ve hızlı teslimat hizmetle-                                    leştiriliyor. Aktarma merkez-
          rimize talep arttı. İş hacimle-                                    lerimizde işyeri hekimlerimiz
          rinin artmasıyla birlikte Je-                                      kişisel tedbirler konusunda
          tizz olarak başta temizlik,                                        çalışanlarımıza uyarılarda
          hijyen ve elektronik ürünler                                       bulunuyor, düzenli olarak bu
          olmak üzere aynı gün tesli-                                        merkezlerimiz ilaçlatılıyor.
          mat hizmeti taleplerinde or-                                         Bölge Müdürlüklerimiz,
          talama yüzde 140 oranında   Çetin Otçeken                          tüm şubelerimiz ve araçları-
          artış sağladık. Sokağa çıkma                                       mız günlük olarak dezenfek-
          yasağına rağmen Pazar gün-                                         te ediliyor. Tüm şubelerimize
          leri dahil haftanın yedi günü saat 23:00’e kadar hiz-  personellerimizin kullanımı için el dezenfektanı,
          met vererek bizi tercih edenlerin hayatını kolaylaş-  tek kullanımlık maske ve eldiven gönderdik. Her
          tırmaya çalışıyoruz. Gün içi teslimat ve hızlı tesli-  teslimat sonrası eldivenlerin atılmasına özen gös-
          mat iddiamızla birlikte müşterimize vaad ettiğimiz  teriyoruz. Ayrıca personellerimizin sağlık durumla-
          sürede kargosunu ulaştırıyoruz. Bu sebeple stan-  rını da düzenli takip ediyoruz. Saatli ve randevulu
          dart bir kargo şirketiyiz demiyoruz, yeni nesil ve bu-  teslimat hizmetlerimiz sayesinde sorunları aşmış
          tik kargo hizmeti veriyoruz diyoruz” açıklamasını  durumdayız. Hem çalışanlarımızın hem de bizlerin
          yapıyor.                                       aldığı tedbirler neticesinde mutluluk vericidir ki hiç
            Otçeken, “Krizler bazı dönemlerde büyük fırsat-  bir Jetizz çalışanında Covid-19 virüsü görünmedi.
          lar sunar. Biz 2019’da faaliyet vermeye başladık ve  Ancak buna rağmen herhangi bir personelimizde
          sadece 1 yılda oldukça iyi bir noktaya geldik. 2020  bahse konu hastalığın şüphesi ve teşhisi olursa di-
          ve ilerisi için birçok yatırım planımız var, zamanı  ye sırası ile alınması gereken aksiyonlar tüm birim-
          geldikçe aksiyon almaya da başlayacağız. Bu sü-  lerimizle paylaşıldı.
          reçte yeni istihdam yarattık, dağıtım personel sayı-  Kargo şirketlerine göre daha butik hizmet verdiği-
          mızı yüzde 20 oranında artırdık” diyor.        miz için ani iş hacmi dalgalanmalarına çok hızlı re-
            Alıcılara canlı kargo takibi hizmeti:  Çetin Otçe-  aksiyon verebilecek bir yapıya sahibiz. Ayrıca bilindi-
          ken, kargo elemanının isim ve bilgilerinin müşteri  ği üzere Aras Holding, lojistik ve depo hizmetinden
          tarafından teslimat öncesinde online görülebilmesi-  motorlu kuryeye kadar taşımacılık sektöründe çok
          nin sağladığı avantajlara da değiniyor: “Dağıtım per-  geniş bir hizmet yelpazesine sahip. Pandemi döne-
          sonelimizin anlık olarak takip edilebilir olması müş-  minde de grup içi sinerjinin gücünü fazlasıyla kullan-
          terilerimizin duyduğu güvenin artmasıyla birlikte  dık. Sonuçlarının müşterilerimize kaliteli hizmet ola-
          birçok avantaj sağlıyor. Müşterilerimizin kargosu-  rak yansıması bizim için mutluluk verici oldu.”
                                                                                   Temmuz 2020 KobiEfor 61
   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66