Page 109 - KobiEfor_Haziran_2019
P. 109
Y›ld›z Entegre, alan›nda Türkiye’nin en büyü¤ü oldu
Orman ürünleri alan›nda Tür- yi, yat›r›m yapmay› ve istihdam sa¤lamay› ilke
kiye’nin lider üreticisi konumun- edinmifl bir flirket olarak, ‹SO 500 listesinde ilk 50
da bulunan Y›ld›z Entegre, ‹stan- içinde yer almaktan büyük gurur duyduklar›n› ifa-
bul Sanayi Odas› taraf›ndan de ederken, “Türkiye’nin gelecek hedeflerine ula-
aç›klanan “Türkiye'nin 500 Bü- flabilmesinde sanayi kurulufllar›n›n rolü ve sorum-
yük Sanayi Kuruluflu” raporunda lulu¤u çok önemli. Y›ld›z Entegre olarak, ‘Üreten
Hasan
45’inci s›rada yer ald›. Listede Güçlü Türkiye’ vizyonuna katk›da bulunmaktan bü-
Y›ld›z
bir önceki y›la göre 6 s›ra yükse- yük mutluluk duyuyoruz. Bugüne kadar oldu¤u gi-
len Y›ld›z Entegre, 3.4 milyar TL’yi aflan cirosuyla bi gelecek dönemde de yat›r›mlar›m›z h›z kesme-
Türkiye’nin en büyük 45’inci sanayi flirketi oldu. den devam edecek; ülkemizin ekonomik kalk›nma-
Konuyla ilgili aç›klama yapan Y›ld›z Entegre Yöne- s›na elimizden gelen her türlü deste¤i sunmay›
tim Kurulu Üyesi Hasan Y›ld›z, ülkesi için üretme- sürdürece¤iz” dedi.
“E-Ticaretin Geliflimi, S›n›rlar›n Afl›lmas›
ve Yeni Normlar” raporu tan›t›ld›
TÜS‹AD-Deloitte Digital iflbirli¤i ile haz›rlanan “E-Ticaretin Geli-
flimi, S›n›rlar›n Afl›lmas› ve Yeni Normlar: 2019” raporu GittiGidiyor
deste¤iyle tan›t›ld›. Toplant› TÜS‹AD Yönetim Kurulu Baflkan› Simo-
ne Kaslowski ve TÜS‹AD Yönetim Kurulu Üyesi ve Dijital Dönüflüm
Yuvarlak Masas› Eflbaflkan› Serkan Sevim'in konuflmalar› ile baflla-
d›. Ard›ndan Deloitte Digital Dijital Deneyim Çözümleri Lideri Er-
dem ‹lhan, “E-Ticaretin Geliflimi, S›n›rlar›n Afl›lmas› ve Yeni Normlar: 2019” raporunu sundu.
TÜS‹AD Yönetim Kurulu Baflkan› Simone Kaslowski aç›l›fl konuflmas›nda flunlar› söyledi: “2019 y›l›
itibariyle B2C olarak yaklafl›k 3.5 trilyon dolara eriflmesi öngörülen küresel e-ticaret pazar›nda, Çin ve
ABD di¤er ülkelerle aray› açarak bafl› çekiyor. Ülkemiz küresel e-ticaret pastas› içinde henüz hat›r› sa-
y›l›r bir paya sahip olmasa da önemli bir potansiyeli bar›nd›r›yor. Genç ve dinamik nüfus, bireysel inter-
net penetrasyonu, mobil genifl bant aboneliklerindeki art›fl ve co¤rafi konumun getirdi¤i bölgesel ola-
bilme avantaj› e-ticarette önümüzü açan belli bafll› unsurlar. e-Ticaret ile ilgili ataca¤›m›z ad›mlarla
marka ve ürünlerimizin dünya çap›nda bilinirli¤ini, pazar pay›n› ve e-ihracat›n› art›rmal›y›z. e-‹hracat
özellikle KOB‹'lerin küresel de¤er zincirlerine ve uluslararas› pazarlara daha fazla kat›labilmesini sa¤-
l›yor. Türkiye'nin 2018-2020 dönemi e-‹hracat Strateji ve Eylem Plan›’n›n tam anlam›yla hayata geçme-
si büyük önem tafl›yor.”
Emine Erdem, KAG‹DER’in yeni Baflkan› oldu
KAG‹DER’in (Türkiye Kad›n Giriflimciler Derne¤i) lu toplant›s›nda ise 2019-2021 Dönemi KAG‹DER
9. Ola¤an Genel Kurul’u ‹stanbul’da gerçeklefltiril- Baflkan› Emine Erdem, Baflkan Yard›mc›lar›; Tijen
di. Genel Kurul’da yap›lan seçim sonucunda 2019- Mergen ve Bahar Kayserilio¤lu seçildiler.
2021 Dönemi KAG‹DER Yö- KAG‹DER Baflkan› Emine
netim Kurulu belirlendi. Yeni Erdem flunlar› söyledi: “He-
dönemde KAG‹DER Yönetim deflerimiz aras›nda kad›nla-
Kurulu flu isimlerden oluflu- r›n teknolojide güçlenmesi
yor: Asil üyeler; Emine Er- için çal›flmak, daha fazla ka-
dem, Tijen Mergen, Bahar d›n giriflimciye ulaflmak,
Kayserilio¤lu, Ayflegül Öz- Anadolu’ya aç›larak her ilde
san, Berrin Kuleli, Esra Be- yeni KAG‹DER üyeleri kazan-
zircio¤lu, Güzin ‹lker, Fisun mak, AB hibe projesi kapsa-
Usta ve Feyhan Kapral›. Yedek üyeler; Ferah Türel, m›nda ‹fl Dünyas›nda Kad›n ‹letiflim A¤›’n› kurmak,
Aytül Erçil, Tülin Yaz›c›, Alev Ak›n, Filiz Yald›z, Ba- gerek kamu gerekse özel sektörde sat›n almalarda
har fien, Sezen Sungur Saral, Beylem Leblebici daha fazla kad›n›n tedarikçiler aras›na girmesini
Birsen ve P›nar Akal›n. sa¤lamak ve ticaretin kad›nlar› portal›n› hayata ge-
Genel Kurul’u takiben yap›lan ilk Yönetim Kuru- çirmek yer al›yor.”
Haziran 2019 KobiEfor 109