Page 98 - KobiEfor_Ocak_2018
P. 98
ENERJ‹
“Türkiye’nin Süper Markas›” OPET
Uluslararas› marka de¤erlen- cevap veren hizmetlerimizi art›-
dirme kuruluflu Superbrands’›n rarak ve teknolojiyi en iyi kulla-
The Nielsen Company iflbirli¤iyle nan akaryak›t da¤›t›m flirketi ola-
yapt›¤› araflt›rma sonucunda rak tüketiciyle temas etti¤imiz
OPET bir kez daha “Türkiye’nin nihai nokta olan ‘Ak›ll› istas-
Süper Markas›” seçildi. yon’lar›m›zda, en iyi ürünü sunu-
OPET Genel Müdür Yard›mc›s› yoruz. ‘Ak›ll› Dolum Sistemi’ gibi
Timuçin Güler, flunlar› söyledi: ses getiren uygulamalar›m›zla
“Yenilikçi hizmetlerimiz ve müfl- müflteri memnuniyetinde fark
teri memnuniyeti odakl› hizmet- yarat›yoruz. Dijitalleflmenin yan›
lerimizle yolumuza devam ediyo- s›ra yüksek ürün kalitemiz ve
ruz. Bugünün tüketicilerinin sosyal sorumluluk projelerimiz- len, en çok konuflulan marka ve
al›flkanl›klar› h›zla de¤ifliyor ve le sektörümüzdeki ‘müflteri süpermarka’ gibi unvanlar›m›z›
dijitallefliyor. Biz de bu ihtiyaca memnuniyeti en yüksek, en sevi- korumay› hedefliyoruz.”
CK Bo¤aziçi Elektrik’ten GE, Türkiye’de
sigorta hizmeti 70’inci y›l›n› kutlad›
CK Bo¤aziçi Elektrik, müflte- ‹lk yabanc› sanayi yat›r›mc›lar-
rilerine ‘sigorta’ deste¤i veriyor. dan biri olarak 1948 y›l›nda Türki-
CK Bo¤aziçi Elektrik, ayl›k elek- Canan ye’de faaliyetlerine bafllayan GE,
Halit trik faturas› 82 TL ve üzerinde M. Özsoy dünyada 125’inci, Türkiye’de ise
Bakal
olan abonelere ‘Enerjimle Evim 70’inci y›l›n› “De¤iflimin Ifl›¤›nda
Güvende’, ayl›k faturas› 100 lira 125 y›l” mottosu ile düzenledi¤i etkinlikle kutlad›.
ve üzerinde olan ticarethane GE Türkiye Yönetim Kurulu Baflkan› ve Genel Mü-
müflterilerine ise ‘Enerjimle ‹flyerim Güvende’ dürü Canan M. Özsoy, Türkiye’nin potansiyeline her
kampanyas›yla ücretsiz sigorta paketi hediye edi- zaman inand›klar›n› söyledi: “General Electric’in Tür-
yor. Ticarethane müflterileri, dilerse ‘Enerjimle kiye’de 1948 y›l›nda ampul fabrikas› ile bafllayan yol-
Evim Güvende’ kampanyas›ndan da faydalanabili- culu¤u bugün dört fabrikam›zda, dokuz farkl› tesisi-
yor. ‹stanbul Avrupa Yakas› baflta olmak üzere top- mizde güçlenerek devam ediyor. Yat›r›m ve iflbirlikle-
lam 4.5 milyon aboneye elektrik sat›fl hizmeti ver- riyle dolu 70 y›ll›k geçmiflimizde Türkiye ekonomisi-
diklerini dile getiren CK Bo¤aziçi Elektrik Genel nin güçlenmesine katk› sa¤lama hedefiyle 2.500’e
Müdürü Halit Bakal, “Lider flirket olma misyonu- yak›n çal›flan›m›zla yerel üretim, istihdam, inovasyon
muzla müflterilerimize sundu¤umuz her özel çö- ve altyap› geliflimi alanlar›nda çal›flmalar›m›z› sür-
zümde sektörünün öncüsü flirketler ile iflbirli¤i ya- dürdük. Enerji, sa¤l›k ve havac›l›k endüstrilerinde
p›yoruz. Bu kampanyada Günefl Sigorta ayr›cal›¤› dönüflüme ve teknolojinin etkin ve verimli kullan›m›-
ile müflterilerimizin yan›nday›z” dedi. na güçlü bir flekilde devam edece¤iz.”
Cosa, enerjide tasarruf sa¤l›yor
Cosa’n›n Türkiye’de gelifltirip elektrikle çal›flan aletlerin tüket-
üretti¤i yeni ürünü “Cosa Ak›ll› ti¤i enerji miktarlar›, tüketim za-
Enerji Monitörü”, hanelerde man› ve süreleri, enerji kalitesini
enerji tüketen bütün aletlerden ve varsa tasarruf sa¤lanabilecek
gelen veriyi raporlay›p, tüketimin fazla tüketimleri hakk›nda detay-
kontrol alt›na al›nmas›n› sa¤la- l› bilgi sahibi olabilecek. Kulla-
yacak. Evlerdeki sigorta kutula- n›m al›flkanl›klar›n› takip ederek
r›na kolayca tak›larak çal›flan ye- elde etti¤i veriyi anlamland›ran
ni ürün ile enerji da¤›t›m flirket- ve böylelikle da¤›t›m flirketleri- elektrik enerjisi tüketimi konu-
leri ve son kullan›c›lar, evlerde nin her haneye özel tarifeler ge- sunda bilinçlendirerek elektrik
bulunan buzdolab›ndan saç ku- lifltirilebilmesini sa¤layacak olan enerjisinde tasarruf yapabilme-
rutma makinesine kadar tüm ak›ll› cihaz, son kullan›c›lar› da sini sa¤layacak.
98 KobiEfor Ocak 2018