Page 98 - KobiEfor_Ocak_2018
P. 98

ENERJ‹



          “Türkiye’nin Süper Markas›” OPET

            Uluslararas› marka de¤erlen-  cevap veren hizmetlerimizi art›-
          dirme kuruluflu Superbrands’›n   rarak ve teknolojiyi en iyi kulla-
          The Nielsen Company iflbirli¤iyle  nan akaryak›t da¤›t›m flirketi ola-
          yapt›¤› araflt›rma sonucunda     rak tüketiciyle temas etti¤imiz
          OPET bir kez daha “Türkiye’nin  nihai nokta olan ‘Ak›ll› istas-
          Süper Markas›” seçildi.         yon’lar›m›zda, en iyi ürünü sunu-
            OPET Genel Müdür Yard›mc›s›   yoruz. ‘Ak›ll› Dolum Sistemi’ gibi
          Timuçin Güler, flunlar› söyledi:  ses getiren uygulamalar›m›zla
          “Yenilikçi hizmetlerimiz ve müfl-  müflteri memnuniyetinde fark
          teri memnuniyeti odakl› hizmet-  yarat›yoruz. Dijitalleflmenin yan›
          lerimizle yolumuza devam ediyo-  s›ra yüksek ürün kalitemiz ve
          ruz.  Bugünün tüketicilerinin   sosyal sorumluluk projelerimiz-  len, en çok konuflulan marka ve
          al›flkanl›klar› h›zla de¤ifliyor ve  le sektörümüzdeki ‘müflteri   süpermarka’ gibi unvanlar›m›z›
          dijitallefliyor. Biz de bu ihtiyaca  memnuniyeti en yüksek, en sevi-  korumay› hedefliyoruz.”


          CK Bo¤aziçi Elektrik’ten                                        GE, Türkiye’de
                          sigorta hizmeti                                 70’inci y›l›n› kutlad›

                            CK Bo¤aziçi Elektrik, müflte-                    ‹lk yabanc› sanayi yat›r›mc›lar-
                          rilerine ‘sigorta’ deste¤i veriyor.             dan biri olarak 1948 y›l›nda Türki-
                          CK Bo¤aziçi Elektrik, ayl›k elek-  Canan        ye’de faaliyetlerine bafllayan GE,
           Halit          trik faturas› 82 TL ve üzerinde  M. Özsoy       dünyada 125’inci, Türkiye’de ise
           Bakal
                          olan abonelere ‘Enerjimle Evim                  70’inci y›l›n› “De¤iflimin Ifl›¤›nda
                          Güvende’, ayl›k faturas› 100 lira  125 y›l” mottosu ile düzenledi¤i etkinlikle kutlad›.
                          ve üzerinde olan ticarethane      GE Türkiye Yönetim Kurulu Baflkan› ve Genel Mü-
          müflterilerine ise ‘Enerjimle ‹flyerim Güvende’   dürü Canan M. Özsoy, Türkiye’nin potansiyeline her
          kampanyas›yla ücretsiz sigorta paketi hediye edi-  zaman inand›klar›n› söyledi: “General Electric’in Tür-
          yor. Ticarethane müflterileri, dilerse ‘Enerjimle  kiye’de 1948 y›l›nda ampul fabrikas› ile bafllayan yol-
          Evim Güvende’ kampanyas›ndan da faydalanabili-  culu¤u bugün dört fabrikam›zda, dokuz farkl› tesisi-
          yor. ‹stanbul Avrupa Yakas› baflta olmak üzere top-  mizde güçlenerek devam ediyor. Yat›r›m ve iflbirlikle-
          lam 4.5 milyon aboneye elektrik sat›fl hizmeti ver-  riyle dolu 70 y›ll›k geçmiflimizde Türkiye ekonomisi-
          diklerini dile getiren CK Bo¤aziçi Elektrik Genel  nin güçlenmesine katk› sa¤lama hedefiyle 2.500’e
          Müdürü Halit Bakal, “Lider flirket olma misyonu-  yak›n çal›flan›m›zla yerel üretim, istihdam, inovasyon
          muzla müflterilerimize sundu¤umuz her özel çö-   ve altyap› geliflimi alanlar›nda çal›flmalar›m›z› sür-
          zümde sektörünün öncüsü flirketler ile iflbirli¤i ya-  dürdük. Enerji, sa¤l›k ve havac›l›k endüstrilerinde
          p›yoruz. Bu kampanyada Günefl Sigorta ayr›cal›¤›  dönüflüme ve teknolojinin etkin ve verimli kullan›m›-
          ile müflterilerimizin yan›nday›z” dedi.          na güçlü bir flekilde devam edece¤iz.”


          Cosa, enerjide tasarruf sa¤l›yor

            Cosa’n›n Türkiye’de gelifltirip  elektrikle çal›flan aletlerin tüket-
          üretti¤i yeni ürünü “Cosa Ak›ll›  ti¤i enerji miktarlar›, tüketim za-
          Enerji Monitörü”, hanelerde     man› ve süreleri, enerji kalitesini
          enerji tüketen bütün aletlerden  ve varsa tasarruf sa¤lanabilecek
          gelen veriyi raporlay›p, tüketimin  fazla tüketimleri hakk›nda detay-
          kontrol alt›na al›nmas›n› sa¤la-  l› bilgi sahibi olabilecek. Kulla-
          yacak. Evlerdeki sigorta kutula-  n›m al›flkanl›klar›n› takip ederek
          r›na kolayca tak›larak çal›flan ye-  elde etti¤i veriyi anlamland›ran
          ni ürün ile enerji da¤›t›m flirket-  ve böylelikle da¤›t›m flirketleri-  elektrik enerjisi tüketimi konu-
          leri ve son kullan›c›lar, evlerde  nin her haneye özel tarifeler ge-  sunda bilinçlendirerek elektrik
          bulunan buzdolab›ndan saç ku-   lifltirilebilmesini sa¤layacak olan  enerjisinde tasarruf yapabilme-
          rutma makinesine kadar tüm      ak›ll› cihaz, son kullan›c›lar› da  sini sa¤layacak.
          98 KobiEfor Ocak 2018
   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103