Page 103 - KobiEfor_Agustos_2016
P. 103

GIDA/TUR‹ZM










                                                               Titanic Deluxe Bodrum’dan
                                                                      lezzet hikayeleri
          Mant› ve içli köfteden fast food
                                 zinciri kuracak             Otel zinciri Titanic
                                                           Hotels’in Ege’nin en gü-
                                   Genç yaflta 20 milyon
                                                           zel koylar›ndan Güver-
                                 lira ciroya ulaflan 5 büyük
                                                           cinlik’te, Pina Yar›m
                                 flirket kuran Giriflimci
                                                           Ada’s›ndan Cennet Ko-
                                 Enes Olgun, yeni kurdu-
                                                           yu’nu seyreden çok özel
                                 ¤u WooHoo! markas›yla
                                                           bir konumda misafirle-
                                 franchise vermeye bafl-
                                                           rini a¤›rlamak üzere hizmete açt›¤› Titanic Deluxe
                                 lad›. Hedef befl y›l içinde
                                                           Bodrum’un hepsi birbirinden özel ve farkl› tatlar su-
          en az 250 flube… Olgun, mant›, içli köfte, çi¤ börek ve
                                                           nan restoranlar›, Türk, ‹talyan ve Uzakdo¤u mutfak-
          mücver gibi geleneksel Türk lezzetlerini dünyada ilk
                                                           lar›ndan lezzet flölenleri vaadediyor.
          kez fast food haline getirdi, bunun için kurdu¤u Wo-
          oHoo! markas›yla yabanc› zincirlere de meydan oku-  Talise SPA ile yenilenmek
          yacak. fiu an fiiflli ve Befliktafl flubeleriyle hizmet ve-
          ren markan›n 2017’de ciro hedefi; 2 milyon TL.                               Jumeirah Bodrum
                                                                                     Palace Hotel, The
                                                                                     World Luxury Hotel
          2017’de hedef; 35 Somunaras›
                                                                                     Ödülleri’nde “Lüks
            Balkan orjinli üç giri-                                                  Wellness Spa ve Lüks
          flimci arkadafl›n Türki-                                                     Destinasyon Spa” ka-
          ye’de biraraya gelerek                                                     tegorisinde ödüllen-
          yaratt›¤› marka Somu-                                                      dirilen Talise SPA ve
          naras›, 2017’de 35 flube                          Wellness Merkezi’yle misafirlerini baflka bir dünya-
          açmay› hedefliyor. Bal-                          ya götürüyor. Talise SPA, farkl› ihtiyaçlara yönelik
          kanlar’›n en meflhur                              terapi ve bak›m seçenekleri sunuyor.
          köfte çeflitlerini orjinal
          reçetelerine sad›k ka-                           ‹stanbul’da Lübnan lezzetleri
          larak samimi ve eski
                                                              Shangri-La Bosphorus, Istanbul, konuk flef Ge-
          usul bir konseptin içinde misafirlerine sunan Somu-
                                                           orge Ghoussoub ile Lübnan mutfa¤›n›n geleneksel
          naras› uygun fiyat politikas›yla da dikkat çekiyor. So-
                                                           lezzetlerini deneyimlemeye davet ediyor. 4-18
          munaras› ailesi yeni kat›lan üyeleriyle franchising
                                                           A¤ustos’ta gerçekleflecek Lübnan Yemek Festiva-
          a¤›n› büyütüyor.
                                                           li’nde a la carte ve tad›m menüsü sunuluyor: Fark-
                                                           l› humus çeflitleri, babagannufl, zahter salatas›, ta-
          ‹çinde lif, lezzetinde keyif                     bule, muhammara ve fettufl salatas›, Lübnan usulü
                                                           kebap çeflitleri, deniz ürünlü ana yemekler, Lübnan
            Saray, yeni ürünü Yulafl› Kremal› bisküvisi ile bu
                                                           mutfa¤›n›n kaday›f› “osmaliyah” ve geleneksel ek-
          kez hafif ve sa¤l›kl› at›flt›rmal›k sevenlere sesleniyor.
                                                           mekli muhallebi “aish al saraya” tatl›s›…
          Do¤al lif kayna¤› yulaf›, taptaze sütle üretilen hafif
          kremayla buluflturan Saray Yulafl› Kremal›, tüm mo-
          lalarda nefleyi ikiye katl›yor. ‹ki yulafl› bisküvi aras›n-
          da bulunan hafif sütlü kreman›n birleflimi…









                                                                                 A€ustos 2016 KobiEfor 101
   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108