Page 50 - KobiEfor_Mayıs_2016
P. 50

200.say›

            KEMAL YAMANKARADEN‹Z
            Destek Patent Yönetim Kurulu Baflkan›
                          Yay›nc›l›k sektörünün ç›narlar› aras›nda yer al›yor


              Türk ekonomisini domine eden KOB‹                       daim kalitesini koruyan, alan›nda ilkle-
           ve sanayicilerimiz nezdinde büyük öne-                     re öncülük etmeyi baflaran yay›nlar›n
           me sahip yay›nlar›n bafl›nda gelen Ko-                      say›s›n›n artmas› gerekti¤ini düflünü-
           biEfor Dergisi, çizgisini ve kalitesini ko-                yorum.
           ruyarak 17 y›ld›r yay›n hayat›n› sürdür-                     Türkiye’nin ilk dijital dergisi olan Ko-
           mekte… 200’ncü say›s›na ulaflan dergi,                      biEfor, Türk ekonomisi içerisinde yera-
           sürdürülebilirlik, inovasyon, katmade-                     lan tüm sanayici ve KOB‹’ler için oldu-
           ¤er gibi pek çok konuya dair bilgilendiri-                 ¤u gibi flahs›m için de ayr› bir öneme
           ci içerik sunuyor. Yay›nc›l›k sektörünün                   sahip. Ülke ekonomisi içerisindeki di-
           ç›narlar› aras›nda yer alan dergi, 1999                    namiklere yönelik dürüst ve fleffaf içe-
           y›l›ndan bu yana her ay düzenli periyod-                   rikler sunan dergi, STK, OSB, Sanayi ve
           larla ifl dünyas› için bilgi üretmeye de-                   Ticaret Odas›, Üniversite, Esnaf ve Za-
           vam ediyor.                                     naatkar Odalar›, Teknopark ve ‹hracatç› Birlikleri
              Haber de¤eri olan tüm içeriklerin, yay›nc›l›k fil-  gibi pek çok kuruma da fayda sa¤lam›flt›r.
           trelerinden geçirilerek kamuoyuna objektif flekilde  Birbirinden de¤erli isimleri kadrosunda bar›ndan
           sunulmas› önem arz ediyor. Çünkü günümüzde      KobiEfor’un yay›n hayat›na kesintisiz bir flekilde de-
           teknolojik geliflmelerle birlikte, bilgi, kolay ulafl›la-  vam etmesini diliyorum. ‹mtiyaz Sahibi ve ayn› za-
           bilir bir hal ald›. Bilginin belli bir süzgeçten geçiril-  manda Sorumlu Yaz› ‹flleri Müdürü olan çok sevgili
           mesi ve kamuoyuna arz edilme flekli, yay›n›n kalite-  dostum Yalç›n Sönmez’e böyle bir kadroyla yay›n ha-
           sini belirleyen etmenlerdir. Durum böyleyken Ko-  yat›na devam etti¤i için teflekkürü borç biliyorum.
           biEfor gibi 17 y›ld›r sektörünün bilgi ihtiyac›n›, ya-  KobiEfor’un güçlü kadrosu ve objektif duruflu ile ba-
           y›nc›l›k ilkelerine sad›k kalarak karfl›layan ve her  flar›lar›n› sürdürmesini temenni ediyorum.


             MERT BÜYÜKYAZGAN                                MUSTAFA ALTUNBAfi
             3M Türkiye Genel Müdürü                         Ni¤de OSB Yönetim Kurulu Baflkan›
              KobiEfor, KOB‹’lerin yarat›c› ve               KOB‹’lerin kendilerini tüm ihtiyaç
              yenilikçi potansiyellerini ortaya               ve talepleriyle ifade ettikleri bir
                  ç›kar›p, rekabet güçlerini                                platform
             artt›rarak stratejik katk› sa¤l›yor
                                                               Türkiye küresel reka-
                                                             beti ancak ve ancak KO-
                                3M olarak KobiEfor Dergi-
                              si’nin 200. say›s›n› kutluyo-  B‹’leriyle kazanabilir slo-
                              ruz. Küresel dönüflümde KO-     gan› ile yola ç›kan, KO-
                              B‹’lerin gücüne güç katma      B‹’lerde giriflimcili¤i ge-
                              misyonunu baflar›yla yerine     lifltirmek, Türkiye KOB‹
                              getiren; tasar›m, marka ve     dinami¤inin yarat›c› ve
                              verimlili¤in yan›s›ra Ar-Ge,   yenilikçi potansiyellerini
                              inovasyon ve kalite bilincini  ortaya ç›kar›p dünya ça-
                              art›rarak KOB‹’lerin iflletme   p›nda rekabet güçlerini
                              ve yönetim yap›lar›n› gelifltir-  artt›rmak suretiyle ülke
             meyi hedefleyen KobiEfor, oluflturdu¤u plat-     ekonomisine katk›lar›n›
             formla bu anlamda çok önemli bir ifllevi yerine  azami düzeye ç›karmay› kendine amaç edinen
             getiriyor.                                      KobiEfor’un; yay›n hayat›na bafllad›¤› 1999 y›l›n-
                “3M Bilimi. Hayat›n Her An›nda.” yaklafl›m›y-  dan bugüne kadar bu amac›na uygun olarak kü-
             la, bilimi insan yaflam›na katk› sa¤layacak      resel dönüşümde KOBİ’lerin kendilerini tüm
             ürünler gelifltirmek için kullanan 3M Türkiye    ihtiyaç ve talepleriyle ifade ettikleri bir plat-
             olarak, KOB‹’lerin yarat›c› ve yenilikçi potansi-  form haline gelerek, KOBİ’lerin gücüne güç
             yellerini ortaya ç›kar›p rekabet güçlerini art›ra-  katmak misyonunu yakaladığını görüyorum.
             rak stratejik katk› sa¤layan KobiEfor’un çal›fl-   200. say›s›na baflar›yla ve istikrarla ulaflan
             malar›n› takdirle izliyor, bundan sonraki yay›n  KobiEfor’u kutluyor, KOB‹’lere ve biz OSB’lere
             yaflam›nda da baflar›lar diliyoruz.               verdi¤i destekler için teflekkür ediyorum.

           50 KobiEfor May›s 2016
   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55