Page 81 - KobiEfor_Eylul_2015
P. 81
HABER
Lojistik ve finans sektörüne özel çözümler
BROTHER Türkiye’den
Japon Brother, pazarlama stratejisi kapsam›nda Türkiye’de farkl›l›¤a giderek
taray›c›lar›n yo¤un kullan›ld›¤› lojistik ve finans sektörüne özel çözümler sunuyor.
J apon markas› Brother, kapsam›nda farkl›l›¤a gidiyor.
yüzy›l› aflk›n süredir tüke-
Firma, klasik bayi kanal›na ve son
ticiye bask› çözümleri hiz-
kullan›c›lara yönelik pazarlama
meti sunuyor. Türkiye pa-
son kullan›c›lar için belirledi¤i
zar›na ilk önce distribütör faaliyetlerinin yan›s›ra kurumsal
partner kanal›yla girifl yapan sektörler dahilinde projeler ger-
Brother, pazar›n büyüklü¤ünü ve çeklefltirme karar› ald›. Güçlü
geliflimini dikkat çekici bularak Akp›nar, finans ve lojistik sektör-
kendi ofis yat›r›m›n› gerçeklefl- lerinde taray›c›lar›n çok kullan›l-
tirmifl. Brother Türkiye Ürün & d›¤› sektörlerin bafl›nda geldi¤ini,
Kurumsal Planlama Müdür Yar- bu nedenle bu iki sektöre büyük
d›mc›s› Güçlü Akp›nar, “Son dö- önem verdiklerinin alt›n› çiziyor. Güçlü Akp›nar
nemde markam›z›n pazar pay›n› Akp›nar, flu bilgileri veriyor:
artt›rmak ve son kullan›c›lara “Özellikle gümrük bürolar›, lojis- her marka ürün sat›n alan son
ürünlerimizi tan›tmak için çok tik hizmeti veren flirketler taray›- kullan›c›lara sürekli kampanyalar
önemli ad›mlar att›k. Brother’›n c›lar›m›z› yo¤un olarak kullan›- düzenlediklerine dikkat çeken
ürün yelpazesinde yaz›c›lar yor. Beyannamelerin ve di¤er ev- Akp›nar, flunlar› söylüyor: “Çok iyi
önemli bir yer tutuyor ama yaz›- raklar›n taranmas› dikkat çekici geri dönüfller ald›k. Ve Ekim ay›n-
c›lar›n yan›s›ra, taray›c›lar›m›z, yo¤unlukta ve s›kl›kta taray›c› da bir baflka projeyi hayata geçiri-
etiket yaz›c›lar›m›z var. Ve tabi kullan›m›n› tetikliyor. Özellikle e- yor olaca¤›z. Aç›lacak yeni web si-
bir de dikifl makinelerimiz var. devlet uygulamalar› evraklar›n temiz üzerinden öncelikle sarf
Tüm ürünlerimiz kendi fabrika- dijitallefltirilmesi ve e-imza kul- malzeme sat›fl› gerçeklefltiriyor
lar›m›zda üretiliyor. Üretimden, lan›m›n›n artmas› sayesinde ta- olaca¤›z. Bunu yapmaktaki ilk
pazarlamaya ve sat›fl sonras› ray›c› sat›fllar›m›zda geçmiflle amac›m›z ürünlerimizi sat›n alan
deste¤ine kadar, tüm süreçlerde karfl›laflt›rd›¤›m›zda 2 kata yak›n kullan›c›lar›n sarf malzeme bul-
müflteri memnuniyetini ön plan- bir art›fl gözlemliyoruz.” Lojistik mas›n› ve sat›n almas›n› kolaylafl-
da tutmaya özen gösteren bir sektörünün yan›s›ra finans sek- t›rmak ve orijinal sarf malzeme
markay›z” diyor. töründe de büyük bir potansiyel kullan›m›n› desteklemek. Bu web
oldu¤unun alt›n› çizen Güçlü, sitesi üzerinden ayr›ca kurumsal
Lojistik ve finans “Bankalar yasal zorunluluklar son kullan›c›lara yönelik planlad›-
öncelikli sektör gere¤i kredi baflvurular›ndan ¤›m›z indirimli ürün sat›fllar›n› da
Brother, son dönemlerde be- müflteriye ait kimlik belgelerinin gerçeklefltirece¤iz. Yani özetle
lirledikleri pazarlama stratejisi ve baflvuruyu yapanlar›n imzala- sat›n alma departmanlar› çal›-
d›¤› ›slak imzal› antlaflma metin- flanlar› web sitemiz üzerinden
lerinin saklanmas› ve gerekti¤in- kendilerine tan›ml› özel indirim
de ibraz edilmesi gerekmektedir. kodlar› ile girip belirli ürün grup-
Bankalar flubelerinden say›sal lar›nda çok özel f›rsatlarla ürün
hale gelen dökümanlar› sakla- sat›n alabilecekler.”
d›klar› büyük data merkezlerine Güçlü Akp›nar, bunun d›fl›nda
aktarmaktad›r. Sektörlere özel çok fonksiyonlu yaz›c›lar›n sat›fl›-
çözümlerimiz de bu sat›fl art›fl›n› n›n da h›zland›¤›n› aktararak,
destekliyor” diye konufluyor. “Özellikle kurumlarla yapt›¤›m›z
projelerde yüksek adetlerde çok
Lojistik ve finansa özel fonksiyonlu Brother yaz›c› sa¤la-
fiyat avantaj› sa¤lanacak d›k. Bu da bizi sektörlere özel çö-
Nisan ay›nda yeni bir web site- zümler ile entegre çal›flabilir
si hayata geçirdiklerini ve bu site ürün testlerine yo¤unlaflmam›z›
üzerinden, bayiler kanal›yla Brot- sa¤lad›” diyor.
Eylül 2015 KobiEfor 81