Page 116 - KobiEfor_Kasım_2015
P. 116
REEL SEKTÖR
Koç Holding: “Ülkem ‹çin
Toplumsal Cinsiyet Eflitli¤ini
Destekliyorum”
Koç Holding, “Ülkem ‹çin Toplumsal Cinsiyet dört bir yan›na tafl›yacak olan TAP Vakf›’n›n Yöne-
Eflitli¤ini Destekliyorum” projesini Türkiye’nin dört tim Kurulu Baflkan› Caroline Koç, “Bu proje ile ül-
bir yan›na tafl›yacak bayi a¤› çal›flmalar›n› Türkiye kemizdeki cinsiyet eflitsizli¤inin etkilerine dair ya-
Aile Sa¤l›¤› ve Planlamas› Vakf› (TAP Vakf›) Yönetim rataca¤›m›z fark›ndal›k ve duyarl›l›k, toplumsal ge-
Kurulu Baflkan› Caroline Koç’un aç›l›fl›n› yapt›¤› liflimimiz için itici bir güç olacakt›r” dedi. Toplant›,
toplant› ve e¤itim program›yla bafllatt›. 81 ili temsil TAP Vakf› Yönetim Kurulu Baflkan› Caroline Koç ve
eden ve projenin gönüllü elçileri olan Koç Toplulu- Koç Holding Kurumsal ‹letiflim ve D›fl ‹liflkiler Di-
¤u bayileriyle bölge müdürlerinin kat›ld›¤› toplant›- rektörü Oya Ünlü K›z›l evsahipli¤inde gerçekleflti.
da projenin yeni dönemine iliflkin yol haritas› akta- Oya Ünlü K›z›l, “Kad›n istihdam›nda her yüzde 5’lik
r›ld›. Projeyi, fark›ndal›k e¤itimleriyle Türkiye’nin art›fl, yoksullu¤u yüzde 15 oran›nda azalt›yor” dedi.
Siber güvenlikte
parlak fikirler aran›yor
ABD ve Avrupa Birli¤i üye ülkeleri
ile birlikte Türkiye’de de Ekim ay›,
“Siber Fark›ndal›k Ay›” oldu. Türki-
ye’nin önde gelen bilgi teknolojisi
flirketlerinden BimSA’n›n sponsorlu-
¤unda, Lostar taraf›ndan üniversite
ö¤rencilerine yönelik düzenlenen “Siber Güvenlik Far-
Sokakta ‹lk Ad›mlar k›ndal›¤› Yar›flmas›”nda geri say›m bafllad›. K›sa film,
slogan, afifl ve broflür dallar›ndaki çal›flmalar›n de¤er-
1 milyon 789 bin lendirilece¤i yar›flmada, birinciye 5.000 TL, ikinciye
çocu¤a ulaflt› 3.000 TL, üçüncüye ise 1.000 TL ödül verilecek.
‹lk 3 d›fl›ndaki yar›flmac›lar› ise 250’fler liral›k hediye
çeki bekliyor. Yar›flmay› takip etmek ve oy vermek için
Türkiye’nin en uzun so-
luklu yol güvenli¤i e¤itim twitter’da #siberfarkindalik ve facebook’ta /guvenlikya-
projesi Sokakta ‹lk Ad›mlar, rismasi (https://goo.gl/7IdwvG) takip edilebiliyor. Bim-
14 y›lda 1 milyon 789 bin ço- SA, 500’den fazla kifli çal›flt›ran flirketlerin CIO’lar›na yö-
cu¤a ulaflt›. Renault’nun, nelik düzenledi¤i anketle teknoloji gündemini araflt›rd›.
‹brahim Milli E¤itim Bakanl›¤› izin ve Ankete kat›lan 100 CIO, en kritik IT uygulamas› olarak
Aybar ‘kurumsal kaynak planlamas›’n› (ERP) seçerken kendi-
iflbirli¤i, Total Oil Türkiye ile
Türkiye Trafik Kazalar›n› lerini en çok korkutan konunun yüzde 54 oranla veri kay-
Önleme Derne¤i ortakl›¤›y- b› oldu¤unu belirtti. ERP sorunlar› yüzde 49 ile ikinci s›-
la sürdürdü¤ü projede hedef; 5 milyon rada, siber sald›r› yüzde 42 ile üçüncü s›rada yeral›yor.
ö¤renciye yollarda daha güvenli davra-
n›fl al›flkanl›klar› kazand›rmak.
Yol güvenli¤i ba¤lam›nda en riskli
41 ilde sürdürülen projenin yeni dö- 37. Vodafone
nem e¤itim setleri 41 ildeki bütün pro- ‹stanbul Maratonu bafll›yor
je uygulama okullar›na da¤›t›ld› ve e¤i-
timlere baflland›. Renault Mais Genel 37. Vodafone ‹stanbul Maratonu, adidas ana
Müdürü ‹brahim Aybar, yap›lan bilim- sponsorlu¤unda 15 Kas›m 2015 tarihinde ger-
sel araflt›rmalar›n, yayalar içinde il- çekleflecek. adidas ana sponsorlu¤u kapsam›n-
kö¤retim ça¤›ndaki çocuklar›n ciddi bir da 10 km, 15 km ve 42 km kat›l›mc›lar›na koflu
risk grubu oluflturdu¤unu gösterdi¤ini koleksiyonundan farkl› renklerde özel teknoloji-
belirterek, “Sokakta ‹lk Ad›mlar” ile bu ye sahip koflu tiflörtleri sa¤l›yor. Maraton günü
riski azaltmay› ve çocuklara yollarda de parkur boyunca kofluculara çeflitli sürprizler
daha güvenli davran›fl al›flkanl›klar› haz›rl›yor. adidas, 37. Vodafone ‹stanbul Mara-
kazand›rmay› amaçlad›klar›n› söyledi. tonu kat›l›mc›lar›na özel seçili koflu ayakkab›
al›flverifllerinde yüzde 20 indirim f›rsat› sunuyor.
116 KobiEfor Kas›m 2015