Page 116 - KobiEfor_Kasım_2015
P. 116

REEL SEKTÖR


           Koç Holding: “Ülkem ‹çin
           Toplumsal Cinsiyet Eflitli¤ini

           Destekliyorum”

              Koç Holding, “Ülkem ‹çin Toplumsal Cinsiyet  dört bir yan›na tafl›yacak olan TAP Vakf›’n›n Yöne-
           Eflitli¤ini Destekliyorum” projesini Türkiye’nin dört  tim Kurulu Baflkan› Caroline Koç, “Bu proje ile ül-
           bir yan›na tafl›yacak bayi a¤› çal›flmalar›n› Türkiye  kemizdeki cinsiyet eflitsizli¤inin etkilerine dair ya-
           Aile Sa¤l›¤› ve Planlamas› Vakf› (TAP Vakf›) Yönetim  rataca¤›m›z fark›ndal›k ve duyarl›l›k, toplumsal ge-
           Kurulu Baflkan› Caroline Koç’un aç›l›fl›n› yapt›¤›  liflimimiz için itici bir güç olacakt›r” dedi. Toplant›,
           toplant› ve e¤itim program›yla bafllatt›. 81 ili temsil  TAP Vakf› Yönetim Kurulu Baflkan› Caroline Koç ve
           eden ve projenin gönüllü elçileri olan Koç Toplulu-  Koç Holding Kurumsal ‹letiflim ve D›fl ‹liflkiler Di-
           ¤u bayileriyle bölge müdürlerinin kat›ld›¤› toplant›-  rektörü Oya Ünlü K›z›l evsahipli¤inde gerçekleflti.
           da projenin yeni dönemine iliflkin yol haritas› akta-  Oya Ünlü K›z›l, “Kad›n istihdam›nda her yüzde 5’lik
           r›ld›. Projeyi, fark›ndal›k e¤itimleriyle Türkiye’nin  art›fl, yoksullu¤u yüzde 15 oran›nda azalt›yor” dedi.



                                                     Siber güvenlikte
                                                     parlak fikirler aran›yor

                                                        ABD ve Avrupa Birli¤i üye ülkeleri
                                                     ile birlikte Türkiye’de de Ekim ay›,
                                                     “Siber Fark›ndal›k Ay›” oldu. Türki-
                                                     ye’nin önde gelen bilgi teknolojisi
                                                     flirketlerinden BimSA’n›n sponsorlu-
                                                     ¤unda, Lostar taraf›ndan üniversite
                                                     ö¤rencilerine yönelik düzenlenen “Siber Güvenlik Far-
             Sokakta ‹lk Ad›mlar                     k›ndal›¤› Yar›flmas›”nda geri say›m bafllad›. K›sa film,
                                                     slogan, afifl ve broflür dallar›ndaki çal›flmalar›n de¤er-
             1 milyon 789 bin                        lendirilece¤i yar›flmada, birinciye 5.000 TL, ikinciye
                      çocu¤a ulaflt›                  3.000 TL, üçüncüye ise 1.000 TL ödül verilecek.
                                                        ‹lk 3 d›fl›ndaki yar›flmac›lar› ise 250’fler liral›k hediye
                                                     çeki bekliyor. Yar›flmay› takip etmek ve oy vermek için
                        Türkiye’nin en uzun so-
                      luklu yol güvenli¤i e¤itim     twitter’da #siberfarkindalik ve facebook’ta /guvenlikya-
                      projesi Sokakta ‹lk Ad›mlar,   rismasi (https://goo.gl/7IdwvG) takip edilebiliyor. Bim-
                      14 y›lda 1 milyon 789 bin ço-  SA, 500’den fazla kifli çal›flt›ran flirketlerin CIO’lar›na yö-
                      cu¤a ulaflt›. Renault’nun,      nelik düzenledi¤i anketle teknoloji gündemini araflt›rd›.
              ‹brahim   Milli E¤itim Bakanl›¤› izin ve  Ankete kat›lan 100 CIO, en kritik IT uygulamas› olarak
               Aybar                                 ‘kurumsal kaynak planlamas›’n› (ERP) seçerken kendi-
                      iflbirli¤i, Total Oil Türkiye ile
                      Türkiye Trafik Kazalar›n›      lerini en çok korkutan konunun yüzde 54 oranla veri kay-
                      Önleme Derne¤i ortakl›¤›y-     b› oldu¤unu belirtti. ERP sorunlar› yüzde 49 ile ikinci s›-
             la sürdürdü¤ü projede hedef; 5 milyon   rada, siber sald›r› yüzde 42 ile üçüncü s›rada yeral›yor.
             ö¤renciye yollarda daha güvenli davra-
             n›fl al›flkanl›klar› kazand›rmak.
               Yol güvenli¤i ba¤lam›nda en riskli
             41 ilde sürdürülen projenin yeni dö-   37. Vodafone
             nem e¤itim setleri 41 ildeki bütün pro-  ‹stanbul Maratonu bafll›yor
             je uygulama okullar›na da¤›t›ld› ve e¤i-
             timlere baflland›. Renault Mais Genel     37. Vodafone ‹stanbul Maratonu, adidas ana
             Müdürü ‹brahim Aybar, yap›lan bilim-   sponsorlu¤unda 15 Kas›m 2015 tarihinde ger-
             sel araflt›rmalar›n, yayalar içinde il-  çekleflecek. adidas ana sponsorlu¤u kapsam›n-
             kö¤retim ça¤›ndaki çocuklar›n ciddi bir  da 10 km, 15 km ve 42 km kat›l›mc›lar›na koflu
             risk grubu oluflturdu¤unu gösterdi¤ini  koleksiyonundan farkl› renklerde özel teknoloji-
             belirterek, “Sokakta ‹lk Ad›mlar” ile bu  ye sahip koflu tiflörtleri sa¤l›yor. Maraton günü
             riski azaltmay› ve çocuklara yollarda  de parkur boyunca kofluculara çeflitli sürprizler
             daha güvenli davran›fl al›flkanl›klar›   haz›rl›yor. adidas, 37. Vodafone ‹stanbul Mara-
             kazand›rmay› amaçlad›klar›n› söyledi.   tonu kat›l›mc›lar›na özel seçili koflu ayakkab›
                                                    al›flverifllerinde yüzde 20 indirim f›rsat› sunuyor.
            116 KobiEfor Kas›m 2015
   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121