Page 140 - KobiEfor_Ocak_2013
P. 140
REEL SEKTÖR
AYB’den
100 milyon avro
Avrupa Yat›r›m Bankas› (AYB),
Türkiye'deki KOB‹'ler için ING Bank
Turkey A.fi. ile 100 milyon Euroluk
bir sözleflme imzalad›. Böylece AYB
ile ING, Türkiye'de ilk defa güç bir-
li¤ine giderek AYB'nin ING Group ÇATIDER çat›larda dolafl›yor
ile olan iflbirli¤ini AB d›fl›na genifl- Kentsel dönüflüm süreciyle birlikte daha da
letiyor. AYB Baflkan Yard›mc›s› Pim h›zl› büyüyece¤i öngörülen ve 2012 y›l›nda
van Ballekom iflbirli¤ini flu sözlerle 130 milyon metrekare büyüklü¤e ulaflan çat›
temellendirdi: “Türkiye'nin canl›l›k kaplamalar› sektörünün sivil toplum örgütü
gösteren küçük ve orta ölçekli özel Çat› Sanayici ve ‹fl Adamlar› Derne¤i (ÇATI-
sektörüne verdi¤imiz destek, Avru- DER), 10. y›l›n› kutlad›. Moda Deniz Kulü-
pa Yat›r›m Bankas› için bir öncelik- bü’nde gerçekleflen “Ayn› Çat› Alt›nda 10 Y›l” temal› etkinli¤e, ÇA-
tir. Türkiye'deki partner bankalar TIDER üyesi firmalar, sektör temsilcileri, sivil toplum kurulufllar› ve
a¤›m›z› geniflletmekten ve ING ile akademisyenler kat›ld›.
olan iflbirli¤imizi art›rmaktan mut- ÇATIDER Yönetim Kurulu Baflkan› Atila Gürses, çat›larla ilgili
luluk duyuyoruz. ING Türkiye, tüm önemli sorunlara dikkat çekti. Gürses, Türkiye’nin çat› kaplama
Türkiye'de KOB‹ hizmetlerini gelifl- sektöründe dünya pazar›ndan yaklafl›k yüzde 1.3’lük pay ald›¤›n›
tirmeye yönelik gayretli bir plan› ifade ederek bu pay› art›rmay›, Türk çat› sektörünü gelecekte dün-
uygulamaya koydu ve böylece Ana- ya pazarlar›nda söz sahibi yapmay› hedeflediklerini vurgulad› ve 16
dolu'daki güçlü tarihsel varl›¤›yla milyon binan›n çat› ve cephe yal›t›m› olmad›¤›n› hat›rlatt›.
bölgesel kalk›nma etkisi yaparak
ulafl›lmas› güç ve ekonomik yön-
den az geliflmifl birtak›m k›rsal böl-
gelere elini uzatt›. Bu ifllemle, Tür- Akbank’tan kredi kart›nda
kiye'deki küçük ve orta büyüklükte
iflletmelere sa¤lanan finansman›n seçme özgürlü¤ü: Free
ulafl›labilirli¤i ve vade süreleri da-
ha da geniflleyerek istihdam ve bü- Akbank'›n, kullan›c›ya diledi¤i kam-
yümenin önü aç›lacakt›r." panyaya kat›lma ya da kat›lmama özgür-
ING Bank Ge- lü¤ü getiren yeni kredi kart› Free'de y›l-
nel Müdürü (CE- l›k kart üyelik aidat› ödemek de gerek-
O) P›nar Abay miyor. Ne istedi¤ini bilenler için özel
flunlar› söyledi: olarak gelifltirilen yeni kredi kart› Free
"KOB‹'ler, Türk ‘‹stedikleriniz içinde, istemedikleriniz d›-
ekonomisine bü- fl›nda’ slogan› ile kullan›c›lar›na diledik-
Mehmet leri hizmet ve kampanyalar› seçme öz-
yük katk› yap›- Sindel
yor; Türkiye'deki gürlü¤ü sunuyor.
bankalar, bu ke- Free kredi kart› kullan›c›lar›, Axess’in
simin ekonomik üye iflyerlerinde sundu¤u taksit ve chip-para f›rsatlar›ndan da ya-
potansiyeline rarlanabiliyorlar. Axess’in nakit çözümleri, tarifeler, talimat ve si-
verilecek destek- gorta hizmetlerini de Axess sahipleri ile ayn› koflullarda kullanabi-
te kilit bir ko- len Free sahipleri, kat›lmak istedikleri kampanyalar› kendileri seçe-
numda bulunu- biliyor ve bu kampanyalardan belirli bir kat›l›m ücreti ödeyerek fay-
yor. ING Bank dalanabiliyorlar. Bu özellik sayesinde tercih etme-
P›nar Abay dikleri kampanyalara da kat›lmak
olarak ana stra-
tejimizi, Türki- zorunda kalm›yorlar.
ye'nin ekonomik büyümesine para- Akbank Ödeme Sistemlerinden
lel hareket etmek olarak tespit et- sorumlu Genel Müdür Yard›mc›s›
tik. Bu itibarla hedeflerimizden bi- Mehmet Sindel, Axess, Wings, Fish
ri, Türkiye'deki makro-ekonomik gibi güçlü markalar ve farkl› ihtiyaç-
göstergelere katk› yapan KOB‹'lere, lara cevap veren ürünlerden sonra
uzun vadeli ifl ortaklar› olarak des- gelifltirdikleri Free ile, kart kullan›c›-
tek vermektir.” lar›n›n farkl› beklentilerini karfl›lama-
y› amaçlad›klar›n› vurgulad›.
140 KobiEfor Ocak 2013