Page 140 - KobiEfor_Ocak_2013
P. 140

REEL SEKTÖR




            AYB’den

            100 milyon avro

               Avrupa Yat›r›m Bankas› (AYB),
            Türkiye'deki KOB‹'ler için ING Bank
            Turkey A.fi. ile 100 milyon Euroluk
            bir sözleflme imzalad›. Böylece AYB
            ile ING, Türkiye'de ilk defa güç bir-
            li¤ine giderek AYB'nin ING Group   ÇATIDER çat›larda dolafl›yor
            ile olan iflbirli¤ini AB d›fl›na genifl-  Kentsel dönüflüm süreciyle birlikte daha da
            letiyor. AYB Baflkan Yard›mc›s› Pim  h›zl› büyüyece¤i öngörülen ve 2012 y›l›nda
            van Ballekom iflbirli¤ini flu sözlerle  130 milyon metrekare büyüklü¤e ulaflan çat›
            temellendirdi: “Türkiye'nin canl›l›k  kaplamalar› sektörünün sivil toplum örgütü
            gösteren küçük ve orta ölçekli özel  Çat› Sanayici ve ‹fl Adamlar› Derne¤i (ÇATI-
            sektörüne verdi¤imiz destek, Avru-  DER), 10. y›l›n› kutlad›. Moda Deniz Kulü-
            pa Yat›r›m Bankas› için bir öncelik-  bü’nde gerçekleflen “Ayn› Çat› Alt›nda 10 Y›l” temal› etkinli¤e, ÇA-
            tir. Türkiye'deki partner bankalar  TIDER üyesi firmalar, sektör temsilcileri, sivil toplum kurulufllar› ve
            a¤›m›z› geniflletmekten ve ING ile  akademisyenler kat›ld›.
            olan iflbirli¤imizi art›rmaktan mut-   ÇATIDER Yönetim Kurulu Baflkan› Atila Gürses, çat›larla ilgili
            luluk duyuyoruz. ING Türkiye, tüm  önemli sorunlara dikkat çekti. Gürses, Türkiye’nin çat› kaplama
            Türkiye'de KOB‹ hizmetlerini gelifl-  sektöründe dünya pazar›ndan yaklafl›k yüzde 1.3’lük pay ald›¤›n›
            tirmeye yönelik gayretli bir plan›  ifade ederek bu pay› art›rmay›, Türk çat› sektörünü gelecekte dün-
            uygulamaya koydu ve böylece Ana-   ya pazarlar›nda söz sahibi yapmay› hedeflediklerini vurgulad› ve 16
            dolu'daki güçlü tarihsel varl›¤›yla  milyon binan›n çat› ve cephe yal›t›m› olmad›¤›n› hat›rlatt›.
            bölgesel kalk›nma etkisi yaparak
            ulafl›lmas› güç ve ekonomik yön-
            den az geliflmifl birtak›m k›rsal böl-
            gelere elini uzatt›. Bu ifllemle, Tür-                    Akbank’tan kredi kart›nda
            kiye'deki küçük ve orta büyüklükte
            iflletmelere sa¤lanan finansman›n                         seçme özgürlü¤ü: Free
            ulafl›labilirli¤i ve vade süreleri da-
            ha da geniflleyerek istihdam ve bü-                          Akbank'›n, kullan›c›ya diledi¤i kam-
            yümenin önü aç›lacakt›r."                                panyaya kat›lma ya da kat›lmama özgür-
                              ING Bank Ge-                           lü¤ü getiren yeni kredi kart› Free'de y›l-
                            nel Müdürü (CE-                          l›k kart üyelik aidat› ödemek de gerek-
                            O) P›nar Abay                            miyor. Ne istedi¤ini bilenler için özel
                            flunlar› söyledi:                         olarak gelifltirilen yeni kredi kart› Free
                            "KOB‹'ler, Türk                          ‘‹stedikleriniz içinde, istemedikleriniz d›-
                            ekonomisine bü-                          fl›nda’ slogan› ile kullan›c›lar›na diledik-
                                                             Mehmet   leri hizmet ve kampanyalar› seçme öz-
                            yük katk› yap›-                   Sindel
                            yor; Türkiye'deki                        gürlü¤ü sunuyor.
                            bankalar, bu ke-                            Free kredi kart› kullan›c›lar›, Axess’in
                            simin ekonomik     üye iflyerlerinde sundu¤u taksit ve chip-para f›rsatlar›ndan da ya-
                            potansiyeline      rarlanabiliyorlar. Axess’in nakit çözümleri, tarifeler, talimat ve si-
                            verilecek destek-  gorta hizmetlerini de Axess sahipleri ile ayn› koflullarda kullanabi-
                            te kilit bir ko-   len Free sahipleri, kat›lmak istedikleri kampanyalar› kendileri seçe-
                            numda bulunu-      biliyor ve bu kampanyalardan belirli bir kat›l›m ücreti ödeyerek fay-
                            yor. ING Bank      dalanabiliyorlar. Bu özellik sayesinde tercih etme-
            P›nar Abay                         dikleri kampanyalara da kat›lmak
                            olarak ana stra-
                            tejimizi, Türki-   zorunda kalm›yorlar.
            ye'nin ekonomik büyümesine para-      Akbank Ödeme Sistemlerinden
            lel hareket etmek olarak tespit et-  sorumlu Genel Müdür Yard›mc›s›
            tik. Bu itibarla hedeflerimizden bi-  Mehmet Sindel, Axess, Wings, Fish
            ri, Türkiye'deki makro-ekonomik    gibi güçlü markalar ve farkl› ihtiyaç-
            göstergelere katk› yapan KOB‹'lere,  lara cevap veren ürünlerden sonra
            uzun vadeli ifl ortaklar› olarak des-  gelifltirdikleri Free ile, kart kullan›c›-
            tek vermektir.”                    lar›n›n farkl› beklentilerini karfl›lama-
                                               y› amaçlad›klar›n› vurgulad›.
            140 KobiEfor Ocak 2013
   135   136   137   138   139   140   141   142   143   144   145