Page 106 - KobiEfor_Ekim_2012
P. 106

GAZ‹ANTEP OSB iflbirli¤iyle...                                   Avea’n›n katk›lar›yla  haz›rlanm›flt›r.



                      Mahmood Coffee                           R‹TAfi’TAN YEN‹ YATIRIM
                      Türkiye pazar›nda
                                                             R‹TAfi Holding A.fi. Nonwoven Bölüm Yönetme-
                         Orta Do¤u’nun en önemli kahve     ni Yasemin Kaleo¤lu, gelecek y›ldan itibaren yapa-
                      markalar›ndan “Mahmood Coffee”,      caklar› yeni yat›r›mla üretimlerinin yüzde 200 arta-
                      markalaflma sürecine h›z verdi. Ünlü  ca¤›n› söylüyor. 2000 y›l›ndan itibaren nonwoven
                      sunucu Ece Erken, markan›n yeni rek-  teknolojisiyle üretime bafllad›klar›n›, spunbond
                      lam yüzü oldu. Orta Do¤u’nun en çok  teknolojisiyle kumafllar›n› ürettiklerini belirten Ka-
                      sevilen ve tercih edilen kahve marka-  leo¤lu, yeni yat›r›mlar›n›n meltblown teknolojisiy-
                      lar›ndan “Mahmood Coffe”, Türkiye    le olaca¤›n› anlat›yor. Böylece kapasitelerinin 3
                      pazar›nda tüketicisine daha etkin bir  kat› artaca¤›n› ve ürün  gamlar›n› geniflletecekleri-
                      flekilde ulaflabilmek için tan›t›m çal›fl-  ni kaydeden Kaleo¤lu, yatak, bebek bezi, medikal
                      malar›nda ata¤a geçti. Gaziantep’te  ve hijyenik ürünler sektörlerine üretim yapt›klar›-
                      yerleflik Altunkaya fiirketler Grubu ta-  n›, projenin hayata geçmesiyle bebek bezi ve hij-
                      raf›ndan üretimi gerçeklefltirilen mar-  yenik ürünlere yo¤unlaflacaklar›n› kaydediyor.
                      kan›n hedefi yak›n zamanda sektö-       Yasemin Kaleo¤lu, “Ar-Ge aflamas›nda projele-
                      ründe ‘Türkiye’nin en iyisi’ olmak.  rimiz var. Sürekli makine parkurumuzu yenileyen
                      ‘Mola Keyfi’ slogan›yla tan›t›m ve   bir firmay›z. R‹TOR markam›zla geotekstil ve agro-
                      reklam çal›flmalar› aral›ks›z sürdürü-  tekstil ürünler (tar›m sektörü için üretilen kumafl-
                      len  markan›n tüm reklam çal›flmala-  lar) üretiyoruz. Bunlar bizim yenilikçi ürünlerimiz.
                      r›nda sevilen sunucu Ece Erken görev  Müflterilerimizi yeni ürünleri kullanmaya yönelik
                      alacak. Erken, ‹stanbul’da gerçeklefl-  teflvik etmeye çal›fl›yoruz, bu sistemler daha çok
                      tirilen katalog ve reklam çekimleri  Avrupa’da kullan›l›yor” diyor. Ürünlerini 45’in üze-
          için kamera karfl›s›na geçti. Reklam filmleri k›sa bir  rinde ülkeye ihraç ettiklerini ve yeni pazar hedefle-
          süre sonra ekranlardaki yerini alacak marka, ayr›ca  ri bulundu¤unu anlat›yor: “Hal› ipli¤i üretiyoruz,
          Erken’in sundu¤u, “Ece’yle Tatl›m Benim” program›-  Orta Do¤u ve Kuzey Afrika’da bu ürünler popüler,
          n›n sponsorlu¤unu da üstlendi.                   agrotekstil ve geotekstil ürünlerimiz ise Amerika
                                                           ve Avrupa’ya ihraç ediliyor.” Kaleo¤lu, 1000’in üze-
            “Hedef Türkiye’nin markas› olmak”              rinde kifli istihdam ettiklerini ve Gaziantep OSB,
            Mahmood Coffee’nin  Orta Do¤u ve Körfez ülke-  Gaziantep Merkez ve Suriye’deki üretim alanlar› ol-
          lerinde uzun y›llard›r iyi bir pazar pay›na sahip oldu-  mak üzere toplamda yaklafl›k 100 bin metrekare
          ¤unu belirten Altunkaya fiirketler Grubu Yönetim Ku-  alanda üretim yapt›klar›n› ifade ediyor: “Üretimimi-
          rulu Üyesi Mahsum Altunkaya, 2008 y›l›nda ‘Mahmo-  zin yaklafl›k yüzde 80’ini Gaziantep OSB’de yap›yo-
          od’ markas›yla girdikleri Türkiye haz›r kahve sektö-  ruz. ‹stanbul’da iletiflim ofisimiz var. Özellikle
          ründe beklentilerinin  üzerinde bir taleple karfl›lafl-  OSB’deki üretim alanlar›m›z yeterli gelmiyor. Gazi-
          t›klar›n› söylüyor. Altunkaya, en kaliteli kahvelerden  antep 5. OSB’de 8-10 milyon dolar civar›nda tek-
          üretilen Mahmood Coffee’nin dünya standartlar›nda  nik tekstiller üzerine bir yat›r›m›m›z olacak.”
          bir lezzet oldu¤unu belirtiyor: “Tüketiciye, ilk içimde  Yasemin Kaleo¤lu, T‹M ve ‹SO 500 listelerinde
          tad›yla ve kokusuyla farkl›l›¤›n› hissettiren tüm cof-  yer alan R‹TAfi’›n uzun vadeli hedefleri aras›nda
          fee çeflitlerimizi k›sa süre içerisinde ‘Türkiye’nin  bu listelerde yer almaya devam etmek, geliflen
          Markas›’ haline getirmeyi planl›yoruz.” Altunkaya,  teknolojiyi takip ederek yenilikçi ürünleri piyasaya
          kaliteli ve sa¤l›kl› ürün üretiminin firma olarak temel  sunmak, tekstilde teknik anlamda Türkiye ekono-
          prensipleri oldu¤unu vurguluyor: “Üretimde en te-  misine katk› sa¤layacak katmade¤erli ürünler
          mel ana prensibimiz insan sa¤l›¤›d›r. Bu nedenle  üretmek oldu¤unu sözlerine ekliyor.
          üretim safhalar›m›z›n her aflamas›nda hijyen kuralla-
          r›na ve g›da kontrollerine büyük önem vermekteyiz.
          Öyle ki aile fertleri olarak fabrikam›zda üretimini
          yapt›¤›m›z bir mamulü kendimiz kullan›p, onaylama-
          dan kesinlikle sat›fla sunmamaktay›z. ‹flletmemizde,
          imalattan, bayii sat›fl›na kadar tüm bölümlerde çal›-
          flanlar olarak ‘Ben’ de¤il, ‘Biz’ mant›¤›yla hizmet ver-
          mekteyiz. Tecrübeli bir ekip taraf›ndan özenle üreti-
          lerek piyasaya sunulan kahvemizin sat›fl sonras› da
          yan›nday›z; tüketicinin arzu ve ihtiyaçlar› do¤rul-
          tusunda lezzet ve keyif anlam›nda ürünümüze istik-
          rarl› bir kalite sunmaya çal›fl›yoruz.”




          104 KobiEfor Ekim 2012
   101   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111