Page 178 - KobiEfor_Mart_2011
P. 178
SEKTÖR-WIN2
Türkiye, Ortado¤u ve Kuzey Afrika’n›n imalat alanında öncü
organizasyonu 17-20 Mart'ta TÜYAP'ta
WIN-World of
Industry 2. Faz Fuar›
WIN Fuarları, dünyanın 70 farklı ülkesinden gelen yabancı ziyaretçisi,
Afrika ve Avrasya’dan gelen satın alma heyetleriyle katılımcıların
yurtdıflına çıkmadan ihracat olanaklarını arttırmalarını ve
yurtdıflı temsilcilikler kurmalarını amaçlıyor.
T ürkiye, Ortado¤u, Kuzey Afrika ve Avrasya
Bölgesi imalat endüstrisinin en önemli fuar-
larından biri olan WIN - World of Industry Fu-
arı'nın, geçen ay gerçeklefltirilen 1. Faz›’n-
dan sonra 2. Fazı 17-20 Mart tarihleri arasında, ‹s-
tanbul Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi'nde gerçeklefl-
tirilecek. Üretim alanında lider organizasyonlardan
biri olan WIN - World of Industry Fuarı 2. Faz’da flu
3 büyük fuar birlefliyor:
•OTOMASYON (18. Endüstriyel Otomasyon Fuarı).
Fuar otomasyon sistemlerinde ulafl›lan en son düze-
yi gün ›fl›¤›na ç›kar›yor.
•ELECTROTECH (12. Enerji, Elektrik ve Elektronik
Fuarı). Fuar Enerji, Elektrik ve Elektronik sektörünün
üretici, da¤ıtıcı ve kullanıcıların› buluflturuyor.
•HYDRAULIC & PNEUMATIC (8. Akıflkan Gücü Tek-
nolojileri Fuarı). Fuar gün geçtikçe endüstriyel üre-
timde kullanım alanı geniflleyen akıflkan gücünün
tanıtım ve pazarlanmasında en önemli platformu
oluflturuyor. Sektörün uzmanların›, ziyaretçilerle bu-
luflturuyor. Elektrik Mühendisleri Odas›, Elektrik Tesisat Mühen-
disleri Derne¤i, ES‹DER, HES‹AD, TESAB, EPAD,
WIN Fuarları endüstrinin yüre¤idir ETMK, VDMA, OST‹M, ASO, ATO vb. üretim dünyas›-
WIN Fuarları endüstriyel faaliyette dönemeç ol- n›n 70'ten fazla ulusal ve uluslararası kuruluflu des-
duklar› için kapsay›c›d›rlar. Fuar›n 2011 2. Faz’›n› en- teklemektedir.
düstriyel etkinliklerin ve çözüm olanaklarının yo¤un
olarak sunuldu¤u güçlü bir platform olaca¤› için Kat›l›m çok genifl olmaktad›r
WIN Fuarları, dünyanın 70 farklı ülkesinden gelen
yabancı ziyaretçiyi, Afrika ve Avrasya’dan gelen satın
TÜRK‹YE, DÜNYADA; alma heyetleriyle yan yana getiriyor. Böylece
katılımcılarının yurtdıflına çıkmadan ihracat olanak-
l 1. TV üreticisi
l 2. düz cam üreticisi larını arttırmalarını ve yurtdıflı temsilcilikler kurma-
l 3. demir - çelik üreticisi larını amaçlıyor. Avrasya, Afrika ve Ortado¤u Bölge-
l 4. gemi üreticisi si için emsalsiz bir ticaret platformu olan fuar Türki-
l 16. ekonomisine sahip ye’nin tüm bölgelerinden gelen ziyaretçi ve
l 15. uluslararası yatırım bölgesi katılımcılarıyla iç pazarın hareketlenmesinde de
l 15. motorlu araç üreticisi önemli bir rol oynuyor. WIN katılımcıları ürün ve hiz-
l 18. ihracat ülkesi metlerini tüm dünyadan karar vericilere do¤rudan
tanıtma imkanı buluyorlar.
WIN fuarları, yüksek sayılara ulaflan yabancı iflti-
178 KobiEfor Mart 2011