Page 168 - KobiEfor_Mart_2011
P. 168

OST‹M OSB



            YENER-SAN,

            markas›yla büyüyor
              OST‹M’de sac iflleme ve kaynakl› metal malze-
            meler üretmek üzere faaliyet gösteren Yener-San,
            1990 y›l›nda flah›s firmas› olarak Yener-San Demir
            Do¤rama Çelik Konstrüksiyon Necdet Yener ad› al-
            t›nda kuruldu. 1998 y›l›nda Yener-San ‹nfl. Tur. Tafl.
            Yay. San. Tic. Ltd. fiti. ad›n› alarak faaliyetlerini
            sürdüren firma, otomotiv yan sanayi, asansör kat
            ve kabin kap›lar› imalat›, GSM montaj aparatlar›,
            CNC lazer kesim ve büküm iflleri yap›yor.
              YENER-SAN Genel Müdürü Nedret Yener, YENER-
            SAN markas›yla 1.5 y›l önce imalat›na bafllad›klar›   ERGÜN MAK‹NA, 30 B‹N
            asansör kat ve kabin kap›lar› alan›nda bu y›l›n ikin-
            ci yar›s›ndan itibaren bayilik sistemini oluflturmaya  KALEM ÜRÜNÜYLE ‹DD‹ALI
            haz›rland›klar›n› söylüyor. Üretti¤i kat ve kabin ka-
            p›lar›n›n patentlerine ve CE Belgesi’ne sahip olan  Ergün Makina ve H›rdavat Ticaret, 1987’den bu
            firma, ürünlerini dünya standartlar›nda müflterileri-  yana OST‹M’in merkezinde hizmet veriyor. Firma-
            ne en iyi hizmet kalitesiyle sunuyor.             n›n ürün gruplar› aras›nda; tak›m tezgahlar›, CNC
              Nedret Yener, ürünlerini Türkiye’nin dört bir ya-  dik iflleme merkezleri, CNC tornalar, Universal fre-
            n›na ulaflt›rd›klar›n›, 2011 y›l›nda ihracata bafllamak  ze tezgahlar›, kal›pç› freze tezgahlar›, dik freze
            için görüflmelerini ve bu alanda çal›flmalar›n› sür-  tezgahlar›, freze ve matkap tezgahlar›, sat›h taflla-
            düreceklerini belirtiyor. ‹hracat çal›flmalar› ve d›fl  ma tezgahlar›, Universal torna tezgahlar›, Radyal
            ticaret ifllemleriyle ilgili profesyonel bir dan›flman-  matkap tezgahlar› ile teknik h›rdavat sat›fl› bulu-
            l›k firmas›ndan hizmet almak üzere sözleflme imza-  nuyor.
            layan YENER-SAN, marka gücünü perçinlemek için      Ergün Makina ve H›rdavat Ticaret Genel Müdü-
            çal›fl›yor. Yener, 2010 y›l› Nisan ay›nda asansör  rü ‹lhami Gül, Türkiye’nin dört bir yan›ndaki sana-
            sektörünün en büyük fuarlar›ndan biri olan ‹zmir  yici ve inflaat sektörü temsilcileriyle çal›flt›klar›n›
            Asansör ve Teknolojileri Fuar›’nda YENER-SAN mar-  söylüyor. Jetco tak›m tezgahlar›n›n ‹ç Anadolu
            kas›yla ilk s›navlar›n› baflar›yla verdiklerini kayde-  Bölge bayili¤i görevini yürütmeye bafllad›klar›n›
            diyor.                                            anlatan Gül, “2011 y›l›nda Jetco bayili¤imizi iyice
              YENER-SAN markas›yla üretilen ürünlerin be¤e-   güçlendirece¤iz. Foreman, Tos, Wdm marka tak›m
            niyle karfl›land›¤›n› ifade eden Yener, fuar ve son-  tezgahlar›n›n ve Quantum marka torna tezgahlar›-
            ras›nda ciddi oranda sat›fl kaydettiklerini dile geti-  n›n da bayili¤ini yürütüyoruz. 30 bin kalem ürün
            riyor. Nisan ay›nda da ‹stanbul’daki fuara        sat›yoruz. Geçen y›la oranla bu y›l müflterilerimiz
            kat›lacaklar› bilgisini veriyor. OST‹M OSB’de     yüzde 20 oran›nda artt›. H›rdavat alan›nda, özel-
            olmaktan mennun olduklar›n› aktaran Yener, “Esas  likle Metabo elektrikli el aletlerinde iddial›y›z” di-
            hedefimiz, ürünümüzü tüm dünyaya YENER-SAN        yor. Ergün Makina’n›n bir di¤er kuruluflu olan An-
            markam›zla ulaflt›rmak. Uluslararas› markalarla    temak ile ithalat ve ihracat yapt›klar›n› ifade eden
            ayn› kalitedeyiz. Herkesin bir kez üretti¤imiz    Gül, “Rusya, Azerbaycan, Kazakistan, Özbekistan,
            kap›m›z› kullan›p denemesini istiyoruz, o zaman   ‹ran ve Irak’a ihracat yap›yoruz. Antemak’› bu y›l
            kalitemizin fark› anlafl›l›yor” dedi.              daha da güçlendirece¤iz” diye konufluyor.
                                                                Gül, y›llar›n verdi¤i güven, kalite, güleryüzlü
                                                              hizmet, müflteri memnuniyeti ve sat›fl sonras› hiz-
                                                              met kaliteleri nedeniyle tercih edildiklerini dile ge-
                                                              tiriyor. Gül, ürünlerinin de rakiplerine oranla daha
                                                              ekonomik ve kaliteli olmas› nedeniyle talep edil-
                                                              di¤ini sözlerine ekliyor.














            168 KobiEfor Mart 2011
   163   164   165   166   167   168   169   170   171   172   173