Page 91 - KobiEfor_Subat_2011
P. 91
E⁄‹T‹M/ÜN‹VERS‹TE-SANAY‹
Medyasoft, BT yönetimi için
yetkin eleman yetifltirecek Siemens, tüm dünyada
gelece¤in yarat›c›lar›n› ar›yor
Y›ld›z Holding Biliflim Grubu flirketlerinden Medya-
soft, dünya devleriyle iflbirli¤i yaparak sürdürdü¤ü Siemens Sa¤l›k’›n Almanya’daki “Innovation
e¤itim programlar›na bir yenisini daha ekledi. Medya- Think Tank” (‹novasyon Beyin Tak›m›), yüksek
soft, Educore ile yapt›¤› iflbirli¤iyle EXIN’den akredite lisans ve doktora da dahil olmak üzere her yafl-
ITIL Foundation ve ITIL Expert e¤itimleriyle Türkiye’de tan ö¤renciyi gelece¤in yarat›c›lar› aras›nda yer
ilk defa onayl› ISO 20000, ISO 27001 ve COBIT Foun- almaya davet ediyor. Siemens AG içinde disiplin-
dation e¤itimlerini bireysel ve kurumsal müflterilerine leraras› yenilikleri teflvik etmek üzere kurulan
sunuyor. BT Yönetimi, Servis Yönetimi, Bilgi Güvenli- platform niteli¤indeki Tak›m, tüm dünyada sa¤-
¤i yönetimi konular›nda akredite e¤itimler sunacak l›k alan›nda gelece¤in mucitlerini ar›yor. Baflvu-
Medyasoft, merkezi Canada’da bulunan ve EXIN’den rular 13 fiubat 2011’e kadar kabul edilecek. Ya-
dünya çap›nda akredite olan Educore (Mountainview r›flman›n amac›; kronik hastalardaki (diyabet,
Turkey) ile aralar›nda Microsoft, Apple, Toshiba, HP, kronik kalp hastal›¤›, felç vb) art›fl›n sa¤l›k ba-
IBM gibi BT sektörünün önde gelen flirketlerinin de k›m sistemleri üzerinde yaratt›¤› ola¤anüstü yü-
yer ald›¤› pek çok kuruma hitap eden sertifika prog- kü azaltmak ve insanl›¤a yard›mc› olacak fikirle-
ramlar› haz›rlayarak BT yönetimine yönelik marka ba- ri hayata geçirmek. Yar›flman›n 1‘inci, 2‘nci ve
¤›ms›z yetkin elemanlar yetifltirilmesini amaçl›yor. 3’üncüleri s›ras›yla 5 bin, 3 bin ve 2 bin Euro
Medyasoft, e¤itime verdi¤i önemle 2011 y›l› boyunca ödül kazanacak. ‹lk 10 adaya, 3 ay boyunca Sie-
sürekli kendini gelifltirip bünyesine katt›¤› yeni mar- mens mucitleriyle birlikte gerçek yaflam prob-
kalarla çözüm orta¤› olmaya devam edecek. lemleri üzerinde çal›flma imkan› verilecek.
Coca-Cola ‹çecek Japonya’da Yal›n E¤itim f›rsat›
deneyimlerini anlatt› Enerjiden ifl gücüne
farkl› alanlarda en az
Haliç Üniversitesi ‹flletme Fakültesi ‹flletme Bölü- yüzde 50 tasarrufu
mü’nde Coca-Cola Kurumsal Ö¤renim Direktörü Fuat garantileyen Yal›n
Okçuo¤lu taraf›ndan “Uluslararas› Pazarlama Uygula- Düflünce Sistemi’nin
malar› ve Coca-Cola Örne¤i” bafll›kl› bir konferans ve- do¤du¤u topraklara,
rildi. Markan›n tarihi geliflimi, ürün, pazarlama iletifli- Japonya’da baflta
mi ve da¤›t›m kanal› uygulamalar› seçkin örneklerle Toyota Motor olmak
konferans s›ras›nda bölüm ö¤rencilerine ve ö¤retim üzere farkl› fabrika-
üyelerine aktar›ld›. Haliç lara e¤itim turu dü-
Üniversitesi ‹flletme Fa- zenleniyor.
kültesi ‹flletme Bölümü Yal›n Enstitü Derne-
Baflkan› Prof. Dr. Erdo¤an ¤i’nin düzenledi¤i “Study Mission Japonya” bafl-
Taflk›n, konferans sonun- l›kl› e¤itim, 25 Mart 4 Nisan 2011 tarihlerinde
da Coca-Cola Kurumsal gerçeklefltirilecek. E¤itimler, Toyota’n›n emekli
Ö¤renim Direktörlü¤ü ile üst düzey üretim ve ürün gelifltirme yöneticileri
iflletme bölümü aras›nda- taraf›ndan verilecek. Sanayiciler, orta ve üst dü-
ki e¤itimde de¤er yara- zey yöneticiler ve en az 5 y›ll›k ifl deneyimli
tan iflbirli¤inin sürece¤ini mühendisler kat›labilecek.
söyledi.
fiubat 2011 KobiEfor 91