Page 105 - KobiEfor_Subat_2011
P. 105
GIDA
Çin’de Efe Rak› kokteyleri
tercih ediliyor
Özenle seçilen yafl üzümlerinden üretilen Efe Yafl
Üzüm Rak›s›’na beklenmedik ilgi Çin’den geldi. Yeflil
Efe’yle haz›rlanan Efe Rakito, Efe Zencimix, Efe Mandarino
isimli kokteyller; Sangay ve Hong Kong’daki lüks restoranlar-
da Çinlilerin mönülerde tercih etti¤i içki oldu. Avru-
pa ülkelerinin yan› s›ra; K›br›s, Avustralya, Kanada,
ABD’ye kadar 25 ülkeye rak› ihraç eden Efe Ra-
k›’n›n flimdi gözde yeni d›fl pazarlar› Japonya ve
Çin oldu. Bir önceki y›la göre 2010 y›l›nda ihraca-
t›n› yüzde 30 art›ran Efe Alkollü ‹çe-
cekler 2011’de bu oran› daha
da yukar› çekmeyi hedefliyor.
KOSKA yeni “Uyum” h›zla büyüyor
logosunu ve reklam Uyum G›da A.fi., halka arz sürecinin ard›ndan
filmini tan›tt› ilk ma¤azas›n› Ispartakule’de, Avrupa Konut-
lar› 1’inci Etap’ta açt›. Yeni ma¤aza, 800 met-
KOSKA 104. y›l›nda tüketiciden rekarede 37 kifliyle hizmet verecek. Uyum G›-
gelen taleple logosunu yenileye- da Genel Müdürü Sait Koç, halka arz sürecin-
rek nazar boncu¤u ekledi; reklam de perakende sektöründe önümüzdeki 10 y›l
filmiyle de imaj tazeledi. Kuruldu- içinde pazar›n yüzde 50-60’›n›, en çok 10 pe-
¤u 1907 y›l›ndan bu yana Türki- rakendeci flirketin yönetece¤i tespitini yap-
ye’nin en sevilen ve en sayg›n t›klar›n›, Uyum G›da’n›n da önümüzdeki 5 y›l›n sonunda bu 10 flir-
markalar› aras›nda yer alan KOS- ketten biri olmay› hedefledi¤ini aç›klad›.
KA, yeni bir reklam kampanyas›y-
la takipçilerinin ve sevenlerinin
karfl›s›na ç›kt›. KOSKA Yönetim “Becel Formum” margarin
Kurulu Üyesi Emin Dindar, tahin pazar›n› formda tutacak
ve pekmezin sa¤l›kl› bir alternatif
oldu¤unu hat›rlatarak “Yüzy›llar- Türkiye’nin kalp sa¤l›¤›na yönelik ilk mar-
dan beri Anadolu topraklar›nda garin markas› Becel, tüketicilerinin sa¤l›kl›
sa¤l›k ve enerji ve dengeli beslenme ihtiyaçlar›n› göz
kayna¤› olarak bi- önünde bulundurarak ürün portföyünü ge-
linen, halen özel- niflletmeye devam ediyor. Becel’in yeni
likle kahvalt› sof- Formum serisi kahvalt›l›k margarin, tuz ve
ralar›m›z›n vazge- mayonezden oluflan ürün gam›yla tüketici-
çilmezleri aras›n- lere yeni seçenekler sunuyor. Margarinin
da bulunan tahin reklam kampanyas› yüzü ise Bade ‹flçil. Unilever Kuru G›da, Marga-
ve pekmezi, Türk rin ve Soslar Kategorilerinden Sorumlu Pazarlama Direktörü Ali Cofl-
halk›na bir kez kun ve Becel Marka Müdürü Ifl›l Bayraktar tüketici ihtiyaçlar› ve de-
daha hat›rlatmak ¤iflen yaflam koflullar› do¤rultusunda kendilerini sürekli yeniledikle-
istedik” dedi. rini söyledi.
Lavazza’da sevgililerin
kahvesi “1” fiyata
Aflk›n sembolü ‹talya’n›n eflsiz kahve markas› Lavazza,
14 fiubat Sevgililer Günü’nde özel kampanyas›yla çift-
lerin romantizm dolu anlar›na enfes tad›yla efllik edi-
yor. Lavazza Best Coffee Shop’lara gelen çiftler, iki
kahveyi bir kahve fiyat›na keyifle yudumlayacaklar.
fiubat 2011 KobiEfor 105