Page 105 - KobiEfor_Subat_2011
P. 105

GIDA



                           Çin’de Efe Rak› kokteyleri
                                           tercih ediliyor


                                        Özenle seçilen yafl üzümlerinden üretilen Efe Yafl
                                       Üzüm Rak›s›’na beklenmedik ilgi Çin’den geldi. Yeflil
                                     Efe’yle haz›rlanan Efe Rakito, Efe Zencimix, Efe Mandarino
                                    isimli kokteyller; Sangay ve Hong Kong’daki lüks restoranlar-
                                              da Çinlilerin mönülerde tercih etti¤i içki oldu. Avru-
                                                pa ülkelerinin yan› s›ra; K›br›s, Avustralya, Kanada,
                                                 ABD’ye kadar 25 ülkeye rak› ihraç eden Efe Ra-
                                                 k›’n›n flimdi gözde yeni d›fl pazarlar› Japonya ve
                                                  Çin oldu. Bir önceki y›la göre 2010 y›l›nda ihraca-
                                                  t›n› yüzde 30 art›ran Efe Alkollü ‹çe-
                                                cekler 2011’de bu oran› daha
                                               da yukar› çekmeyi hedefliyor.

            KOSKA yeni                                          “Uyum” h›zla büyüyor

            logosunu ve reklam                                  Uyum G›da A.fi., halka arz sürecinin ard›ndan
            filmini tan›tt›                                     ilk ma¤azas›n› Ispartakule’de, Avrupa Konut-
                                                                lar› 1’inci Etap’ta açt›. Yeni ma¤aza, 800 met-
            KOSKA 104. y›l›nda tüketiciden                      rekarede 37 kifliyle hizmet verecek. Uyum G›-
            gelen taleple logosunu yenileye-                    da Genel Müdürü Sait Koç, halka arz sürecin-
            rek nazar boncu¤u ekledi; reklam                    de perakende sektöründe önümüzdeki 10 y›l
            filmiyle de imaj tazeledi. Kuruldu-                 içinde pazar›n yüzde 50-60’›n›, en çok 10 pe-
            ¤u 1907 y›l›ndan bu yana Türki-                     rakendeci flirketin yönetece¤i tespitini yap-
            ye’nin en sevilen ve en sayg›n    t›klar›n›, Uyum G›da’n›n da önümüzdeki 5 y›l›n sonunda bu 10 flir-
            markalar› aras›nda yer alan KOS-  ketten biri olmay› hedefledi¤ini aç›klad›.
            KA, yeni bir reklam kampanyas›y-
            la takipçilerinin ve sevenlerinin
            karfl›s›na ç›kt›. KOSKA Yönetim    “Becel Formum” margarin
            Kurulu Üyesi Emin Dindar, tahin   pazar›n› formda tutacak
            ve pekmezin sa¤l›kl› bir alternatif
            oldu¤unu hat›rlatarak “Yüzy›llar-  Türkiye’nin kalp sa¤l›¤›na yönelik ilk mar-
            dan beri Anadolu topraklar›nda    garin markas› Becel, tüketicilerinin sa¤l›kl›
                          sa¤l›k ve enerji    ve dengeli beslenme ihtiyaçlar›n› göz
                          kayna¤› olarak bi-  önünde bulundurarak ürün portföyünü ge-
                          linen, halen özel-  niflletmeye devam ediyor. Becel’in yeni
                          likle kahvalt› sof-  Formum serisi kahvalt›l›k margarin, tuz ve
                          ralar›m›z›n vazge-  mayonezden oluflan ürün gam›yla tüketici-
                          çilmezleri aras›n-  lere yeni seçenekler sunuyor. Margarinin
                          da bulunan tahin    reklam kampanyas› yüzü ise Bade ‹flçil. Unilever Kuru G›da, Marga-
                          ve pekmezi, Türk    rin ve Soslar Kategorilerinden Sorumlu Pazarlama Direktörü Ali Cofl-
                          halk›na bir kez     kun ve Becel Marka Müdürü Ifl›l Bayraktar tüketici ihtiyaçlar› ve de-
                          daha hat›rlatmak    ¤iflen yaflam koflullar› do¤rultusunda kendilerini sürekli yeniledikle-
                          istedik” dedi.      rini söyledi.


             Lavazza’da sevgililerin
             kahvesi “1” fiyata

            Aflk›n sembolü ‹talya’n›n eflsiz kahve markas› Lavazza,
            14 fiubat Sevgililer Günü’nde özel kampanyas›yla çift-
            lerin romantizm dolu anlar›na enfes tad›yla efllik edi-
            yor. Lavazza Best Coffee Shop’lara gelen çiftler,  iki
            kahveyi bir kahve fiyat›na keyifle yudumlayacaklar.


                                                                                    fiubat 2011 KobiEfor 105
   100   101   102   103   104   105   106   107   108   109   110