Page 161 - KobiEfor_Agustos_2010
P. 161
Sertrans Logictics, UND Deniz
yüzde 12 büyüme hedefliyor Tafl›mac›l›¤›
Sertrans logictics Genel Müdürü Nilgün Kelefl, Trieste’de
2009’da ciro baz›ndan yüzde 14 geri kald›klar›n›;
2010’da bunu telafi edip extra yüzde 12 büyüme he- Üçüncü gemisini filosuna katan
definde olacaklar›n› söyledi. UND Deniz Tafl›mac›l›¤›, Tekir-
2009 y›l›nda 2008 y›l› rakamsal ve kar hedeflerini da¤’dan Trieste’ye bir gemi ile ilk
yani 45 milyon Avro’yu aynen tekrar etmeyi hedef- seferini gerçeklefltirdi. UND Bafl-
lediklerini belirten Kelefl, “Krizin ön görülenden çok kan› Tamer Dinçflahin, UND De-
daha büyük olmas› ve Türkiye’nin d›fl ticaretinde ya- niz’in büyümeyi sürdürdü¤ünü
flanan (ihracat yüzde 23, ithalat yüzde 30) önemli aç›klad›. Dinçflahin, 5 ay gibi k›sa
düflüfl sebebi ile a¤›rl›kl› olarak ülkemizin d›fl ticare- bir sürede UND Deniz’in sa¤lad›¤›
tini tafl›yan bir sektör kuruluflu olarak gerek ciro ve zaman ve maliyet avantaj›n› kul-
gerekse kar anlam›nda hedeflerimizi tutturamad›k lanan tafl›mac› say›s›n›n 80’den
ve ciro baz›nda yaklafl›k yüzde 14 geride kald›k. Ancak d›fl tica- 200’e ulaflt›¤›n› belirtti. Dinçfla-
retteki düflüflün daha üstünde bir performans gösteren flirketimiz hin, doluluk oranlar›n›n yüzde
kriz flartlar›n› baflar›yla yönetmifltir” diye konufltu. Demiryolu tafl›- 60’lar› aflt›¤› bu hat ile özellikle
mac›l›¤› ve lojistik faaliyetlerinde öngörülenden daha baflar›l› bir Bat› Avrupa’ya
sene yaflad›klar›n› da sözlerine ekledi. ‹stanbul’da 1989 y›l›nda, tafl›ma yapan
bir aile flirketi olarak kurulan Sertrans, günümüze kadar hiç ak- nakliyecilerin
satmadan sürdürdü¤ü istikrarl› geliflim felsefesiyle, güvenilir, ön- yüzde 30’lara
cü ve örnek gösterilen, kurumsal bir flirket haline geldi. Sertrans, varan oranlarda
Ocak 2007 tarihi itibari ile tüm ifltirak flirketlerini Sertrans Holding maliyet avantaj›
flemsiyesi alt›nda toplarken, ana faaliyet alan› olan lojistikte, Ser- elde ettiklerini
trans Logistics markas› ile yoluna devam ediyor. kaydetti.