Page 161 - KobiEfor_Agustos_2010
P. 161

Sertrans Logictics,                              UND Deniz
                         yüzde 12 büyüme hedefliyor                       Tafl›mac›l›¤›
                         Sertrans logictics Genel Müdürü Nilgün Kelefl,    Trieste’de
                         2009’da ciro baz›ndan yüzde 14 geri kald›klar›n›;
                         2010’da bunu telafi edip extra yüzde 12 büyüme he-  Üçüncü gemisini filosuna katan
                         definde olacaklar›n› söyledi.                    UND Deniz Tafl›mac›l›¤›, Tekir-
                         2009 y›l›nda 2008 y›l› rakamsal ve kar hedeflerini  da¤’dan Trieste’ye bir gemi ile ilk
                         yani 45 milyon Avro’yu aynen tekrar etmeyi hedef-  seferini gerçeklefltirdi. UND Bafl-
                         lediklerini belirten Kelefl, “Krizin ön görülenden çok  kan› Tamer Dinçflahin, UND De-
                         daha büyük olmas› ve Türkiye’nin d›fl ticaretinde ya-  niz’in büyümeyi sürdürdü¤ünü
                         flanan (ihracat yüzde 23, ithalat yüzde 30) önemli  aç›klad›. Dinçflahin, 5 ay gibi k›sa
                         düflüfl sebebi ile a¤›rl›kl› olarak ülkemizin d›fl ticare-  bir sürede UND Deniz’in sa¤lad›¤›
                         tini tafl›yan bir sektör kuruluflu olarak gerek ciro ve  zaman ve maliyet avantaj›n› kul-
                         gerekse kar anlam›nda hedeflerimizi tutturamad›k  lanan tafl›mac› say›s›n›n 80’den
             ve ciro baz›nda yaklafl›k yüzde 14 geride kald›k. Ancak d›fl tica-  200’e ulaflt›¤›n› belirtti. Dinçfla-
             retteki düflüflün daha üstünde bir performans gösteren flirketimiz  hin, doluluk oranlar›n›n yüzde
             kriz flartlar›n› baflar›yla yönetmifltir” diye konufltu. Demiryolu tafl›-  60’lar› aflt›¤› bu hat ile özellikle
             mac›l›¤› ve lojistik faaliyetlerinde öngörülenden daha baflar›l› bir  Bat› Avrupa’ya
             sene yaflad›klar›n› da sözlerine ekledi. ‹stanbul’da 1989 y›l›nda,  tafl›ma yapan
             bir aile flirketi olarak kurulan Sertrans, günümüze kadar hiç ak-  nakliyecilerin
             satmadan sürdürdü¤ü istikrarl› geliflim felsefesiyle, güvenilir, ön-  yüzde 30’lara
             cü ve örnek gösterilen, kurumsal bir flirket haline geldi. Sertrans,  varan oranlarda
             Ocak 2007 tarihi itibari ile tüm ifltirak flirketlerini Sertrans Holding  maliyet avantaj›
             flemsiyesi alt›nda toplarken, ana faaliyet alan› olan lojistikte, Ser-  elde ettiklerini
             trans Logistics markas› ile yoluna devam ediyor.             kaydetti.
   156   157   158   159   160   161   162   163   164   165   166