Page 170 - KobiEfor_Mart_2010
P. 170
‹K‹TELL‹ OSB
Aras Cargo’nun katk›lar›yla haz›rlanm›flt›r
www.arascargo.com
‹kitelli OSB’nin en büyük eksikli¤i yetersiz ulafl›m. Metro projesinin bitirilme
zaman›n›n gecikmesi s›k›nt›l› bir araç trafi¤ine neden oluyor.
Ana arterler metro inflaat› nedeniyle kapal›. Nuri Konak; “OSB olarak
derenin kenar›ndan gelen yolun ikinci ç›k›fl olarak ‹STOÇ’un arkas›ndan
ba¤lanmas›n› istiyoruz” diyor.
tehdit eden birçok firmay› önce trafi¤ine sahip oldukla- dönemlerde net gözlemlenece¤i-
gerekli önlemleri almas› için uya- r›n› belirten Konak, ni paylafl›yor.
r›rken, buna uymayanlar› kapat›- “Ana arterler metro
yor. Bölgede bulunan döküm sa- inflaat› nedeniyle ka- Sosyal sorumluluk
nayine ait firmalar›n hava kirlili¤i- pal›. Bu nedenle trafik projesi: Krefl
ne neden olmas› sonucunda s›k›nt›l›. OSB olarak Nuri Konak, bölgenin sos-
‹OSB Baflkanl›¤› taraf›ndan bu fir- derenin kenar›ndan yal sorumluluk projeleri de ge-
malara filtre zorunlulu¤u getirili- gelen yolun ikinci ç›- lifltirdi¤ine de¤iniyor. Konak,
yor, uyar›lan firmalar›n neredeyse k›fl olarak ‹STOÇ’un krefl projelerini buna örnek
tamam› filtre takarak imalatlar›na arkas›ndan ba¤lan- veriyor. Proje dahilin de
devam ederken, filtre takmayan mas›n› istiyoruz” di- bölgede aç›lmas› plan-
firmalar›n faaliyeti durduruluyor. yor. Ulafl›m›n bölge- lanan kreflte 150 çocu-
‹kitelli OSB’nin çevre düzenleme- nin geliflimi önünde ¤un e¤itim almas›
si çal›flmalar› da bir yandan de- hem avantaj hem amaçlan›yor. Krefl
vam ediyor. engel oldu¤unu sayesinde bölgede
aktaran Ko- çal›flan insanlar›n
Ulafl›m eksikli¤i nak, Met- çocuklar› gü-
‹kitelli OSB’nin en büyük ek- ro’nun bölgeye venli ellerde
sikli¤i yetersiz ulafl›m. Metro pro- gelmesinin modern koflul-
jesinin bitirilme zaman›n›n gecik- avantaj›n›n larda e¤itim
mesi nedeniyle s›k›nt›l› bir araç önümüzdeki alacak.
170 KobiEfor Mart 2010