Page 170 - KobiEfor_Mart_2010
P. 170

‹K‹TELL‹ OSB

                                    Aras Cargo’nun katk›lar›yla haz›rlanm›flt›r
            www.arascargo.com







































            ‹kitelli OSB’nin en büyük eksikli¤i yetersiz ulafl›m. Metro projesinin bitirilme
                     zaman›n›n gecikmesi  s›k›nt›l› bir araç trafi¤ine neden oluyor.
                Ana arterler metro inflaat› nedeniyle kapal›. Nuri Konak; “OSB olarak
               derenin kenar›ndan gelen yolun ikinci ç›k›fl olarak ‹STOÇ’un arkas›ndan
                                        ba¤lanmas›n› istiyoruz” diyor.

           tehdit eden birçok firmay› önce  trafi¤ine sahip oldukla-        dönemlerde net gözlemlenece¤i-
           gerekli önlemleri almas› için uya-  r›n› belirten Konak,         ni paylafl›yor.
           r›rken, buna uymayanlar› kapat›-  “Ana arterler metro
           yor. Bölgede bulunan döküm sa-   inflaat› nedeniyle ka-               Sosyal sorumluluk
           nayine ait firmalar›n hava kirlili¤i-  pal›. Bu nedenle trafik        projesi: Krefl
           ne neden olmas› sonucunda        s›k›nt›l›. OSB olarak                Nuri Konak, bölgenin sos-
           ‹OSB Baflkanl›¤› taraf›ndan bu fir-  derenin kenar›ndan             yal sorumluluk projeleri de ge-
           malara filtre zorunlulu¤u getirili-  gelen yolun ikinci ç›-         lifltirdi¤ine de¤iniyor. Konak,
           yor, uyar›lan firmalar›n neredeyse  k›fl olarak ‹STOÇ’un               krefl projelerini buna örnek
           tamam› filtre takarak imalatlar›na  arkas›ndan ba¤lan-                 veriyor. Proje dahilin de
           devam ederken, filtre takmayan   mas›n› istiyoruz” di-                    bölgede aç›lmas› plan-
           firmalar›n faaliyeti durduruluyor.  yor. Ulafl›m›n bölge-                  lanan kreflte 150 çocu-
           ‹kitelli OSB’nin çevre düzenleme-  nin geliflimi önünde                     ¤un e¤itim almas›
           si çal›flmalar› da bir yandan de-  hem avantaj hem                           amaçlan›yor.  Krefl
           vam ediyor.                      engel oldu¤unu                              sayesinde bölgede
                                            aktaran   Ko-                               çal›flan insanlar›n
              Ulafl›m eksikli¤i              nak,    Met-                                    çocuklar› gü-
              ‹kitelli OSB’nin en büyük ek-  ro’nun bölgeye                                 venli ellerde
           sikli¤i yetersiz ulafl›m. Metro pro-  gelmesinin                                  modern koflul-
           jesinin bitirilme zaman›n›n gecik-  avantaj›n›n                                  larda e¤itim
           mesi nedeniyle s›k›nt›l› bir araç  önümüzdeki                                     alacak.


           170  KobiEfor Mart 2010
   165   166   167   168   169   170   171   172   173   174   175