Page 118 - KobiEfor_Subat_2010
P. 118

TUZLA MERMERC‹LER OSB


           Elit 24’ün haz›rl›¤› 2012’ye

              Günümüzün getirdi¤i sat›fl koflullar› içerisinde
           promosyon önemli bir yer tutuyor. Elit 24 Ambalaj
           Reklamc›l›k Sanayi, büyük potansiyeli olan, marka-
           laflman›n önemine inanan KOB‹ ve büyük ölçekli ku-
           rulufllara fason ambalaj hizmeti veriyor.
              TMOSB’da 5 bin 500 metrekare üretim-depolama
           ve bin metrekare idari alanda hizmet veren firman›n
           en önemli özelli¤i entegre hizmet veriyor olmas›.
           Elit 24 Ambalaj Reklamc›l›k Sanayi Genel Müdürü
           Mahmut Kumru, her y›l düzenli olarak yüzde 30 bü-
           yüyen Elit 24’ün küresel ekonomik kriz nedeniyle
           2009’da mevcudu koruyarak geçirdi¤ini belirtiyor.
              Kumru, y›llar›n tecrübesiyle 2012’ye kadar Türki-  ORGAZ’DAN YURTDIfiI ATA⁄I
           ye’nin yavafl bir düzelme profili çizece¤ini, ifl sahibi
           bir yat›r›mc› olarak 2012’yi görmeden hiçbir yat›r›m  Orgaz Gaz Aletleri Sanayi, 1992 y›l›ndan beri
           planlamad›¤›n›n alt›n› çiziyor. 2002’de 300 metreka-  çeflitli düflük ve yüksek bas›nç detantör, ocak,
           re bir alanda hizmete bafllad›klar›n› hat›rlatan Kum-  lamba, ›s›t›c›, tüp vanas›, bek, valf, pürmüz gibi
           ru, “OSB’de Ar-Ge inovasyonun önemine inanan,     genifl ürün yelpazesi ile hizmet veriyor. Firman›n
           gerekli yat›r›mlar› yaparak büyüyen iflletme olduk.  LPG ekipmanlar› ORGAZ, kampç›l›k için uygun
           Müflterilerimiz sayesinde sektörün tercih edilen ku-  olan kartufllu ürünler ORCAMP, tüp vanalar ORG,
           rulufluyuz. Alan›nda sektörün dev kurulufllar›na hiz-  küçük ev aletleri ise OREV markas›yla müflteriye
           met veriyoruz” diyor.                             sunuluyor. Tüm markalar›n tescilli oldu¤unu söy-
              Türkiye’de üretici olman›n s›k›nt›l› oldu¤unu kay-  leyen Orgaz Gaz Aletleri Sanayi Yönetici Orta¤›
           deden Kumru’ya göre devlet politikalar›n›n üreticiyi  Eflatun Demirci, OSB’de 3 bin 600 metrekare ka-
           teflvik etmemesi temel sorunu oluflturuyor. Bir di¤er  pal› alanda imalat gerçeklefltirdiklerini söylüyor.
           sorun ise sektörün merdiven alt› üreticileri. Kumru,  Ürünlerin kalitesi ilgili sertifikasyon kurumlar› ta-
           merdiven alt› üretimin yok edilmesi için devlet poli-  raf›ndan onaylanan ORGAZ’›n CE, TSE, GOST-R,
           tikalar›nda de¤iflikli¤e gitmek gerekti¤ini flöyle de-  yang›n, hijyen ve garanti belgeli ürünleri bulunu-
           tayland›r›yor: “Kay›tl› ekonomi teflvik edilmezse fir-  yor. Firman›n CE belgesi Hollanda firmas› GAS-
                                   malar ayakta kalamaz.     TEC KIWA taraf›ndan onayl›. ORG tüp vanalar› ise
                                   Ülkemizin üreticiye, is-  Pi ( ) iflaretlemesi TüvSüd firmas› taraf›ndan ya-
                                   tihdam yarat›c›ya ihtiya-  p›lm›fl. Etkin bir da¤›t›m a¤›na sahip olan ORGAZ,
                                   c› var. Baz› sektörler,   Türkiye’nin önde gelen 2 gaz da¤›t›m firmas›n›n
                                   projesi olan üreticiler   tedarikçisi olup ayn› zamanda yayg›n bir bayi
                                   özel   mekanizmalarla     zincirine sahip. Faaliyetleriyle ilgili detayl› bilgiyi
                                   teflvik edilmeli.”         Demirci, flöyle aktar›yor: “Tafl›nabilir LPG silindir
                                     Elit 24 olarak, krizde  ve kartufl tüplerle kullan›labilir ekipmanlar›n üre-
                                   adam ç›karmadan üreti-    tim ve pazarlamas›n› yürütüyoruz. Enerji konu-
                                   me devam ettiklerini      sunda altyap› eksikli¤i olan tüm bölgeler hedef
                                   belirten Kumru, “Amba-    pazar›m›z› oluflturuyor. ‹hracat› a¤›rl›kl› Afrika K›-
                                   lajda   hammaddeden       tas›, Do¤u Avrupa, Ortado¤u ve Rusya’ya gerçek-
                                   son tüketiciye ulaflana    lefltiriyoruz.”
                                   kadar reklam dahil tüm       ORGAZ sahip oldu¤u bilgi birikimi ve edindi¤i
                                   aflamalarda hizmet veri-   tecrübeyi “Toplam Kalite” felsefesi ile destekli-
                                   yoruz. Bilister ambalaj-  yor. Demirci, konuflmas›n› flöyle sonland›r›yor:
                                   laman›n tüm safhalar›     “Tüm ürünlerimiz, deneyimli Ar-Ge departman›
                                   bünyemizde yap›l›yor.     taraf›ndan gelifltirilmekte ayr›ca Ar-Ge departma-
                                   Kozmetik sektöründe       n›m›z müflterilerimizin istekleri do¤rultusunda
                                   faaliyet yürüten firmala-  yeni ürünler için çal›flmalar›na aral›ks›z devam et-
                                   r›n yüzde 90’›na ifl yap›-  mektedir. Mühendis ve teknisyen kadromuzun
                                   yoruz. Ölçek olarak sek-  birikimi ve üretimin her aflamas›nda takipte ol-
                                   törümüzde tek üretici-    malar› sayesinde kalitemiz süreklili¤ini sa¤la-
                                   yiz. Önümüzdeki dö-       maktad›r. Sürekli geliflmekte olan gaz sektörü
                                   nemlerde makine par-      kalite ve rekabeti birlikte zorunlu k›lmaktad›r. Bi-
                                   kurunu gelifltirerek bü-   zim baflar›m›z alt›nda yatan neden de sürekli
                                   yümeye devam edece-       müflteri memnuniyetiyle piyasaya kaliteli ve ucuz
                                   ¤iz” diye konufluyor.      ürün sunmam›zd›r.”

           118  KobiEfor fiubat  2010
   113   114   115   116   117   118   119   120   121   122   123