Page 102 - KobiEfor_Subat_2010
P. 102
REEL SEKTÖR
Mehmet Reis: Obezite say›s› art›yor
Cemalettin Sarar
Reis G›da Yönetim Kurulu Bafl- say›s›n› art›r›yor” dedi. Mehmet
kan› Mehmet Reis, Türk halk›n›n Reis, obezite kaynakl› hastal›k- görevini ye¤eni Ali
yüzde 27’sinin obezite oldu¤u- lar›n ülke ekonomisine büyük Emre Sarar’a devretti
nu, çocuklar›n obezite oran›n›n zarar vermeye bafllad›¤›n› belir-
son 20 y›lda yüzde 5’ten 15’e terek, “Obozitenin bir sonucu Sarar fiirketler Grubu Onursal
yükseldi¤i ülkenin tüm kesimle- olarak, koroner kalp hastal›kla- Baflkan› Cemalettin Sarar, gö-
rinin bununla mücadele konu- r›, diyabet, hipertansiyon, baz› revini kardefli Celaleddin Sa-
sunda harekete geçmesi gerek- kanser türleri ve birçok metabo- rar’›n o¤lu Ali Emre Sarar’a
ti¤ini vurgulad›. Türk halk›n›n lik sorun bireylerin yaflam kali- devretti. Emre Sarar, üst yöne-
damak tad›n›n fast food tarz› tesini etkileyecektir. Beslenme tici (CEO) olarak görev yapa-
haz›r yiyeceklerle de¤iflti¤ini hiçbir zaman sadece kar›n do- cak. Cemalettin Sarar da onur-
kaydeden Mehmet Reis, “Ev ha- yurmak anlam›na gelmez. Sa¤- sal baflkan oldu. Eskiflehir’deki
n›mlar› yemek piflirmeyi zahmet- l›kl› ve yetenekli bireylerden tesislerde bas›n toplant›s› dü-
li buluyor, çocuklar kuru fasul- oluflmas›nda, herkesin gereksi- zenleyen Cemalettin Sarar,
yeyi ancak anneannesinde yiye- nimi kadar yeterli ve dengeli grupta üçüncü kufla¤›n görev
biliyor. Çocuklar sa¤l›kl› ve den- beslenebilmesi gerekir” diye ko- bafl›na geçti¤ini söyledi. Yeni
geli beslenmiyor. Bu da obezite nufltu. CEO Ali Emre Sarar da Sarar
markas›n›n köklü geçmiflini
genç kufla¤›n dinamizmiyle bir-
lefltirerek gelece¤e tafl›mak
Panasonic, Türkiye ofisi aç›ld› amac›yla iflbafl›na geldi¤ini be-
lirtti. Eskiflehir’de 1977 y›l›nda
Panasonic Elektronik Sat›fl A.fi. yeni bir ofis açarak Avrupa sat›fl do¤an Ali Emre Sarar, ‹sviçre
(PTR) faaliyete geçiyor. Panaso- operasyonunu geniflletti¤ini Institut Montana’daki orta ve
nic Europe Ltd., Panasonic Deni- aç›klad›. Faaliyetlerine resmi lise e¤itimini tamamlad›ktan
zafl›r› Operasyonlar K›demli Di- olarak 20 Ocak 2010 tarihinde sonra yüksekö¤renimine Ame-
rektörü Hitoshi Otsuki, Panaso- bafllayan PTR, firman›n çeflitli rika, Ohio’daki Wittenberg Üni-
nic Avrupa Yönetim Kurulu Bafl- ürünlerinin Türkiye’deki tüketici versitesi’nin iflletme, felsefe ve
kan ve CEO’su Laurent Abadie ve kurumsal müflterilere sat›fl›n- psikoloji bölümlerinde devam
ve Panasonic Elektronik Sat›fl da ve pazarlamas›nda etkin rol etti. 13 yafl›ndan bu yana Sa-
A.fi. Ülke Direktörü Shigeo Suzu- oynayacak. Panasonic, ‹stan- rar’›n farkl› bölümlerinde çal›-
ki’nin kat›l›m› ile gerçeklefltirilen bul’daki yeni sat›fl ofisinin aç›l›- flan Sarar, üniversiteden me-
bas›n toplant›s›nda, ‹stanbul’da fl› ile büyüme stratejisini daha zun olduktan sonra Almanya
da h›zland›rmay› he- Sarar’da genel müdür unvan›y-
defliyor. PTR, VIERA la profesyonel olarak ifl hayat›-
düz ekran televizyon- na bafllad›. Eskiflehir’i ve Sa-
lar, LUMIX foto¤raf ma- rar’› dünya markas› yapmak
kineleri ve DECT tele- için y›llar önce yola ç›kt›klar›n›
fonlar› da kapsayan belirten Cemalettin Sarar, 5 bin
flirket ürünleri portfö- kiflinin istihdam edildi¤i gru-
yünün sat›fl›ndan ve bun dünyan›n en büyük marka-
desteklenmesinden so- lar›yla ifl yapt›¤›n› ifade etti.
rumlu olacak.
102 KobiEfor fiubat 2010