Page 102 - KobiEfor_Subat_2010
P. 102

REEL SEKTÖR






















           Mehmet Reis: Obezite say›s› art›yor
                                                                            Cemalettin Sarar
           Reis G›da Yönetim Kurulu Bafl-   say›s›n› art›r›yor” dedi.  Mehmet
           kan› Mehmet Reis, Türk halk›n›n  Reis, obezite kaynakl› hastal›k-  görevini ye¤eni Ali
           yüzde 27’sinin obezite oldu¤u-  lar›n ülke ekonomisine büyük     Emre Sarar’a devretti
           nu, çocuklar›n obezite oran›n›n  zarar vermeye bafllad›¤›n› belir-
           son 20 y›lda yüzde 5’ten 15’e   terek, “Obozitenin bir sonucu     Sarar fiirketler Grubu Onursal
           yükseldi¤i ülkenin tüm kesimle-  olarak, koroner kalp hastal›kla-  Baflkan› Cemalettin Sarar, gö-
           rinin bununla mücadele konu-    r›, diyabet, hipertansiyon, baz›  revini kardefli Celaleddin Sa-
           sunda harekete geçmesi gerek-   kanser türleri ve birçok metabo-  rar’›n o¤lu Ali Emre Sarar’a
           ti¤ini vurgulad›. Türk halk›n›n  lik sorun bireylerin yaflam kali-  devretti. Emre Sarar, üst yöne-
           damak tad›n›n fast food tarz›   tesini etkileyecektir. Beslenme   tici (CEO) olarak görev yapa-
           haz›r yiyeceklerle de¤iflti¤ini  hiçbir zaman sadece kar›n do-     cak. Cemalettin Sarar da onur-
           kaydeden Mehmet Reis, “Ev ha-   yurmak anlam›na gelmez. Sa¤-      sal baflkan oldu. Eskiflehir’deki
           n›mlar› yemek piflirmeyi zahmet-  l›kl› ve yetenekli bireylerden   tesislerde bas›n toplant›s› dü-
           li buluyor, çocuklar kuru fasul-  oluflmas›nda, herkesin gereksi-  zenleyen Cemalettin Sarar,
           yeyi ancak anneannesinde yiye-  nimi kadar yeterli ve dengeli     grupta üçüncü kufla¤›n görev
           biliyor. Çocuklar sa¤l›kl› ve den-  beslenebilmesi gerekir” diye ko-  bafl›na geçti¤ini söyledi. Yeni
           geli beslenmiyor. Bu da obezite  nufltu.                           CEO Ali Emre Sarar da Sarar
                                                                             markas›n›n köklü geçmiflini
                                                                             genç kufla¤›n dinamizmiyle bir-
                                                                             lefltirerek gelece¤e tafl›mak
           Panasonic, Türkiye ofisi aç›ld›                                   amac›yla iflbafl›na geldi¤ini be-
                                                                             lirtti. Eskiflehir’de 1977 y›l›nda
           Panasonic Elektronik Sat›fl A.fi.  yeni bir ofis açarak Avrupa sat›fl  do¤an Ali Emre Sarar, ‹sviçre
           (PTR) faaliyete geçiyor. Panaso-  operasyonunu  geniflletti¤ini    Institut Montana’daki orta ve
           nic Europe Ltd., Panasonic Deni-  aç›klad›. Faaliyetlerine resmi  lise e¤itimini tamamlad›ktan
           zafl›r› Operasyonlar K›demli Di-  olarak 20 Ocak 2010 tarihinde    sonra yüksekö¤renimine Ame-
           rektörü Hitoshi Otsuki, Panaso-  bafllayan PTR, firman›n çeflitli   rika, Ohio’daki Wittenberg Üni-
           nic Avrupa Yönetim Kurulu Bafl-  ürünlerinin Türkiye’deki tüketici  versitesi’nin iflletme, felsefe ve
           kan ve CEO’su Laurent Abadie    ve kurumsal müflterilere sat›fl›n-  psikoloji bölümlerinde devam
           ve Panasonic Elektronik Sat›fl   da ve pazarlamas›nda etkin rol    etti. 13 yafl›ndan bu yana Sa-
           A.fi. Ülke Direktörü Shigeo Suzu-  oynayacak. Panasonic, ‹stan-    rar’›n farkl› bölümlerinde çal›-
           ki’nin kat›l›m› ile gerçeklefltirilen  bul’daki yeni sat›fl ofisinin aç›l›-  flan Sarar, üniversiteden me-
           bas›n toplant›s›nda, ‹stanbul’da  fl› ile büyüme stratejisini daha  zun olduktan sonra Almanya
                                                   da h›zland›rmay› he-      Sarar’da genel müdür unvan›y-
                                                   defliyor. PTR, VIERA      la profesyonel olarak ifl hayat›-
                                                   düz ekran televizyon-     na bafllad›. Eskiflehir’i ve Sa-
                                                   lar, LUMIX foto¤raf ma-   rar’› dünya markas› yapmak
                                                   kineleri ve DECT tele-    için y›llar önce yola ç›kt›klar›n›
                                                   fonlar› da kapsayan       belirten Cemalettin Sarar, 5 bin
                                                   flirket ürünleri portfö-   kiflinin istihdam edildi¤i gru-
                                                   yünün sat›fl›ndan ve       bun dünyan›n en büyük marka-
                                                   desteklenmesinden so-     lar›yla ifl yapt›¤›n› ifade etti.
                                                   rumlu olacak.

           102 KobiEfor fiubat 2010
   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107