Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı verilecek. Ülker İnsan Kaynakları Başkan Yardımcısı Faruk Gözleveli, bizz@kampüs’ün öğrencilere iş hayatına adım atmadan önce önemli bir deneyim imkânı sunduğunu vurguladı. Ülker CMO’su Mustafa Kabakçı, şunları söyledi: “Gençleri profesyonellerle buluşturarak, onlara güncel pazarlama yaklaşımlarına dair tüm ayrıntıları birebir öğrenme fırsatı sunuyoruz.”
bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak
Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvurular 14 Şubat’a kadar devam edecek.
Yorumlar