Page 12 - KobiEfor_Nisan_2015
P. 12

B‹L‹fi‹M PANORAMA




                                   Turkcell, Mixx Awards
                                   Türkiye 2014’te
      Erol                         ödülleri toplad›
      Bilecik
                                   Dijital pazarlama iletifliminin sonuç odakl›,
     Index Grup 25.                hesap verebilir yap›s›n› yenilikçilik ve yara-
     y›l›nda yüzde 32              t›c›l›kla harmanlayan Mixx Awards Türkiye
                                   2014 Ödül Töreni’nde y›l›n en baflar›l› diji-
     büyüdü                        tal kampanyalar› ödüllendirildi. Kazanan-
                                   lar, yar›flman›n uluslararas› aya¤› Mixx Europe 2015'e kat›lmaya hak kazand›.
     2023’te teknoloji kulvar›nda
     Avrupa’n›n ilk befl büyük      Turkcell, Markal› Mobil Aplikasyonlar kategorisinde Alt›n Mixx, Bronz Mixx, Ev-
     grubu içinde olmay› hedef-    D›fl› Dijital kategorisinde Alt›n Mixx, Online Reklam Filmleri kategorisinde Bronz
     leyen Index Grup, 2015 için   Mixx, Mobil Marka Destinasyon Siteleri ve Mobil Mikrositeler kategorisinde Gü-
     büyüme hedefini yüzde 22      müfl Mixx, Veriden Esinlenen Yarat›c›l›k kategorisinde Alt›n Mixx ald›.
     art›flla 3.3 milyar TL’ye ç›-
     kard›. Index Grup CEO’su      KYOCERA’dan
     Erol Bilecik, 2015’te yat›-                                       NetApp’tan yeni
     r›mlar›n› 3 ana bafll›kta yü-  TASKalfa 1800                       bulut çözümü
     rütmeyi planlad›klar›n› aç›k-  Fotokopi Nisan
     lad›. Bilecik, lojistik sektö-                                                NetApp, hibrid BT da-
     ründeki yat›r›mlar›na devam   Kampanyas›                                      ¤›t›m› s›ras›nda veri
     edeceklerini, ayn› zamanda                                                    yedekleme ve veri kur-
     mobil ürün ve teknolojilere                                                   tarma sürelerini iyi-
     yönelik odaklar›n› geniflle-                  Japon   KYOCERA                  lefltiren yeni yaz›l›m ve
     teceklerini, ‘value added’                   Document Soluti-                 çözümlerini piyasaya
     dedikleri katmade¤er yara-                   ons’›n Türkiye dis-              sürdü¤ünü duyurdu.
     tacak alanlara odaklanmay›                   tribütörü Bilgitafl,  NetApp’›n yeni hizmeti, verinin tüm
     art›racaklar›n› kaydetti.                    Nisan ay›nda çok
                                                  fonksiyonlu A3 S/B   yaflam döngüsü boyunca kontrol al-
                                                  fotokopi makinas›    t›nda tutulmas›n› sa¤layacak ve nere-
                                                  KYOCERA TASKal-      de, nas›l, ne zaman depolanmas› ge-
     Ave’dan “Avea
                                                  fa 1800’de yapt›¤›   rekti¤iyle ilgili ifl ortaklar›na daha faz-
                Arabam”                           kampanya ile f›r-    la denetim kabiliyeti kazand›racak.
                                                  satlar sunmaya de-   NetApp Bulut Çözümleri Baflkan Yar-
                Avea, dünyada      vam ediyor. 18 sayfa/dakika A4 h›za  d›mc›s› Phil Brotherton, “Her ifllet-
                 bir ilki gerçek-  sahip üründe; fotokopi, yaz›c› ve tara-  menin büyüme hedeflerini destekle-
                 lefltirerek GSM,   ma fonksiyonlar› standart. Farkl› ebat  yecek BT gereksinimleri farkl› oldu¤u
                 iBeacon ve GPS    ve a¤›rl›kta ka¤›tlar› destekleyen ve  için iflletmeler bulut çözümlerini ken-
                 özelliklerini bi-  Energy Star sertifikal› ürün, kompakt  di tercihleri do¤rultusunda kullan-
                 raraya getiren    ve fl›k tasar›m›yla dikkat çekiyor.   mak istiyor” dedi.
                 ve park yerinin
                 kolayca bulun-
     mas›n› sa¤layan “Avea Ara-    Türk Telekom’un online hizmetlerinde
     bam” uygulamas›n› Dünya
     Mobil Kongresi’nde tan›tt›.   “parmak izi” teknolojisi
     Kendi s›n›f›nda operatör baz-
     l› ilk uygulama olma özelli¤i-            Türk Telekom Online Hizmet Merkezi (OHM),
     ni tafl›yan uygulama, otomo-               müflterilerinin hayat›n› kolaylaflt›rmaya devam
     bil sahiplerinin araçlar›n›               ediyor. Türk Telekom müflterileri, parmak izi
     park ettikleri yerleri iflaretle-          (Touch ID) özellikli iPhone cihazlar› üzerinden
     melerini, araçlar›na olan                 Online Hizmet Merkezi’ne sadece parmak izi kulla-
     uzakl›klar›n› iBeacon tekno-              narak girifl yapabiliyor. Uygulama, Apple Store’dan
     lojisini kullanarak ölçmeleri-            kolayca indirilebiliyor. Kifliye özel ve unutma riski olmayan par-
     ni ve araçlar›na kolayca ula-  mak izi ile girifl teknolojisinin, müflterilerine güvenli¤in yan›s›ra daha birçok ko-
     flabilecekleri en uygun rotay›  layl›k sa¤lad›¤›n› aktaran TTNET Bireysel Müflteri Hizmetleri Genel Müdür Yar-
     çizmelerini sa¤l›yor. Uygula-  d›mc›s› Orçun Onat, “Yak›n dönemde en büyük hedefimiz; Türk Telekom Grubu
     ma, android ve iOS iflletim    müflterilerini, ortak bak›fl aç›s› ile haz›rlanm›fl rekabette fark yaratacak yeni mo-
     sistemlerine sahip ak›ll› tele-  bil içeriklerle bulufltururken, sektörün en yenilikçi uygulamalar› ile müflterileri-
     fonlarda kullan›labiliyor.    mizin hayatlar›n› kolaylaflt›rmakt›r” dedi.

      12 KobiEfor Nisan 2015
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17