banner565

banner622

banner472

banner458

banner457

banner626

bp Express ve Nestlé, ecording ile işbirliği gerçekleştirdi

bp Express ve Nestlé’nin daha yeşil bir dünya için ecording ile gerçekleştirdiği işbirliği kapsamında, Temmuz ve Ağustos boyunca bp Express marketlerinde satılan her bir Nescafé Xpress, doğaya tohum topu olarak geri dönüyor.

YEŞİL EKONOMİ VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK 01.08.2022, 00:01 22.08.2022, 00:46
20829
bp Express ve Nestlé, ecording ile işbirliği gerçekleştirdi
banner625

bp Türkiye Akaryakıt Dışı Gelirler ve Franchise Kanalı Müdürü Arda Uncu,  “Doğayı Canlandırmaya Devam” diyerek misafirlerimizin desteği ile iki ayın sonunda 100.000 adet tohum topu atışını hedefliyoruz” dedi. Nescafé Xpress Pazarlama Müdürü Burcu Küçük, “Satılan her bir Nescafé Xpress ürünümüzle tohum toplarını toprakla buluşturmak ve tabiatın yaşam döngüsünü koruyabilmek bizim için çok değerli” diye konuştu.

Yorumlar (0)