10 yılda 60 bin çocuğa ulaştı
ING Türkiye, Finansal Okuryazarlık ve Erişim Derneği (FODER) ile gerçekleştirdiği tasarruf odaklı bir finansal okuryazarlık eğitim programı olan Turuncu Damla projesi ile 10 yılda yaklaşık 60 bin öğrenciye ulaştı.
SOSYAL SORUMLULUK
01.08.2023, 00:02 24.08.2023, 09:55
11259
Ulusal ve uluslararası platformlarda pek çok ödül alan Turuncu Damla projesi ile devlet ilkokullarının 3. ve 4. sınıf öğrencilerine 8 hafta boyunca finansal okuryazarlık eğitimi sağlanarak çocuklarda erken yaşta tasarruf bilinci oluşturulması ve davranış değişikliği yaratılması amaçlanıyor.
Projenin etki ölçüm sonuçları, eğitimin ‘rekabet eğilimindeki cinsiyet farklılığını’ ortadan kaldırdığını ortaya koyuyor. Turuncu Damla projesinin 2023 bahar döneminde ise 4 bin 770 öğrenci programdan mezun oldu.