Pluxee Genel Müdürü Aurélien Sonet, “Güçlendirilmiş kimliğimiz, müşterilerimiz ve iş ortaklarımız için bizi farklılaştıracak en önemli unsur olacak ve özellikle dijital alanda yeni yetenekler için daha çekici olmamızı sağlayacak” dedi. Pluxee 2025 stratejik planı kapsamında; özellikle KOBİ’ler arasındaki penetrasyon oranını yükselterek en başından beri ana faaliyet alanı olan yemek ve gıda avantajları işini ivmelendirmeyi hedefliyor.
Sodexo yoluna Pluxee olarak devam ediyor
Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri yeni hedefleri doğrultusunda artık Pluxee markası ile yoluna devam ediyor.

Bunlar da ilginizi çekebilir

Albaraka Türk’ten 4.3 milyar TL net kâr

TürkTraktör 43 bin 611 traktörü banttan indirdi
