IAB kurumsallaşma amaçlı yapılanıyor
İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB), dijital reklamcılık sektörünün sağlıklı gelişimi ve büyümesi yönündeki vizyonu ve uzun vadeli stratejilerini gerçekleştirmek üzere kurumsallaşma yönünde önemli bir adım atıyor.
REEL SEKTÖR
01.05.2024, 00:01 06.05.2024, 19:12
6635
IAB Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı Burak Ertaş, dünya genelinde diğer ülkelerdeki IAB yapılarıyla da uyumlu olarak yeni oluşturulan CEO rolünü, reklam ve iletişim sektörünün deneyimli isimlerinden Neslihan Olcay’ın üstleneceğini duyurdu. Olcay, “Deneyimlerimi bundan böyle IAB Türkiye’nin sektör temsiliyetini daha da güçlendirmek ve derneğimizin profesyonel kadrosu ile üyelerimizin çeşitlenen ihtiyaç ve beklentilerine yanıt verecek yeni projeler geliştirmek için kullanacak olmak oldukça heyecan verici” diye konuştu.