banner565

banner622

banner472

banner458

banner457

banner626

Türk Telekom’dan dijital müşteri iletişim platformu: JetFix

Türk Telekom, yüzde yüz yerli yeni nesil dijital müşteri iletişim platformu JetFix’i kurumların kullanımına sundu.

PANORAMA 01.03.2019, 08:00 26.03.2019, 10:25
7837
Türk Telekom’dan dijital müşteri iletişim platformu: JetFix
banner625

JetFix, kurumlara sunduğu Livechat, Chatbot ve Omnichannel ürünleri ile kurumların müşteri ilişkileri yönetimlerini daha hızlı ve verimli yapmalarına imkân sağlıyor. Türk Telekom Strateji, Planlama ve İş Geliştirme Genel Müdür Yardımcısı Fırat Yaman Er, “Yüzde yüz yerli olarak geliştirilen JetFix ile kurumların pazarlama ve operasyon giderlerini azaltıyor, güvenilir ve hızlı bir şekilde müşteri hizmetleri sunabilmelerine imkân sağlıyoruz” dedi.

Yorumlar (0)