banner565

banner622

banner472

banner458

banner457

banner626

Türkiye’de hızlı tüketim ürünleri perakendesi %99 büyüdü

NielsenIQ’nun verilerine göre, Türkiye’de FMCG (Hızlı Tüketim Ürünleri) perakendesi, 2022 toplamında 2021’e göre %99 büyüme kaydetti.

ÖNEMLİ NOTLAR 01.07.2023, 00:01 24.07.2023, 10:17
18186
Türkiye’de hızlı tüketim ürünleri perakendesi %99 büyüdü
banner625

NielsenIQ Türkiye Genel Müdürü ve Afrika & Orta Doğu Analitik Başkan Yardımcısı Didem Şekerel Erdoğan, Türkiye’nin hacimsel performansıyla dünya FMCG pazarından pozitif ayrıştığını vurguladı; ayrıca 2023’te başarının anahtarı olarak perakende ve alışverişçi trendlerini doğru okumanın önemine değindi.

Yorumlar (0)