Terfi artık global lig oyuncusu
Türkiye’nin “insan kaynakları odaklı iç iletişim hizmeti veren” ilk ajansı Terfi; üst lige taşıdığı şirketlerden sonra kendi de uluslararası lige “terfi” etti ve 50’den fazla ülkede, yüzlerce global markaya hizmet veren dünyanın en büyük işveren markası ajansları networkü ONEAGENT’a kabul edilen ilk ve tek Türk ajans oldu.
Dünya çapında işveren markası iletişimi 5 milyar euronun üzerinde bir pazarı oluşturuyor. Söz konusu pazar ile ilişkili etkinlik, eğlence, danışmanlık, reklam tanıtım gibi alanlar da değerlendirildiğinde yaklaşık 12 milyar euroluk bir hacimden söz etmek mümkün. Son yıllardaki ekonomik dalgalanmalar ve geride bıraktığımız pandemi süreci nedeniyle Türkiye pazarı gerçek ivmelenmesini yaşayamasa da yine de pazarın mevcutta 15 milyon Euro civarında olduğu öngörülüyor. Pandemi süreci sonrasında şirketlerin çalışanları ile iletişim ihtiyaçlarının artacağı da göz önüne alındığında; ülkemizdeki hacmin önümüzdeki 3 yılda 50 milyon Euro’yu aşması bekleniyor.
Terfi Yaratıcı İnsan Kaynakları Ajansı Başkanı Mehmet Onur, “Bu ortaklık, Terfi'nin özellikle son 6 yılda yükselerek devam ettirdiği başarı grafiğinin, uluslararası alanda da değer gördüğünün bir kanıtı niteliğinde” dedi.