Pluxee’den sanatsal bakış
Yemek kartı markası Sodexo Avantaj’dan, çalışan deneyimine odaklanan bir HR-tech markasına dönüşen Pluxee Türkiye, çalışan beklentilerinin ne yönde değiştiğini ortaya koyan FutureBright araştırmasını dijital sanat eserine dönüştürdü.
REEL SEKTÖR
01.05.2024, 00:01 06.05.2024, 19:15
6635
Çıkış noktası araştırmadaki görsel kolajlar olan ‘eXhale’ isimli eser, odağına teknolojiyi alarak çalışanların kişisel ve duygusal ihtiyaçlarına dikkat çekiyor. Pluxee Türkiye Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Sinem Hekimoğlu, “Harvard Üniversitesi çıkışlı ZMET yöntemiyle gerçekleştirilen araştırmanın sonuçları görsel çıktılar ve derin analizler kaynak olarak kullanılıp dijital sanat ile veriler görselleştirildi. Bununla birlikte yapay zekanın yardımıyla birbirinden farklı imgelerin bütün bir hikâyeye dönüştürüldüğü çok kanallı video enstalasyonu yapıldı” dedi.