banner565

banner622

banner472

banner458

banner457

banner626

Yatırımlar yüzde 120 büyüdü, 140 milyar TL’yi aştı

Reklamcılar Derneği (RD), Reklamverenler Derneği (RVD), İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB), Açıkhava Reklamcıları Vakfı (ARVAK), Ulusal Radyo Yayıncıları Derneği (URYAD) ve Mobil Mecralar Araştırma Pazarlama ve Reklamcılık Derneği (MMA TR) adına bağımsız danışmanlık şirketi Deloitte tarafından hazırlanan Türkiye’de Tahmini Medya ve Reklam Yatırımları Raporu’na göre toplam yatırımlar önceki yıla yüzde 120 artarak 140.69 milyar TL’ye ulaştı.

ÖNEMLİ NOTLAR 01.05.2024, 00:04 30.04.2024, 22:58
Yatırımlar yüzde 120 büyüdü, 140 milyar TL’yi aştı
banner637

Medya yatırımlarında en büyük pay yüzde 72.6 ile dijital medyaya ayrılırken oransal olarak en fazla büyüyen mecralar sırasıyla dijital, açıkhava, radyo ve televizyon oldu. Bir önceki yıla göre yüzde 65.6 oranında büyüyerek 2023’te toplam 183 milyar 320 milyon TL’lik yatırım alan sinemada reklamveren sayısında yüzde 28.3 oranında artış yaşandı.

Yorumlar (0)