banner565

banner622

banner472

banner458

banner457

banner626

31.03.2016, 23:59 6477

“İnsan Kaynaklarına Yatırım, Firmaya ve Verimliliğe Yapılan Yatırımdır”

Birçok yeni mezun ilk işini bulabilmek için hemen Kariyer.net’te bir özgeçmiş oluşturuyor. Ne sebeple olursa olsun, işini değiştirmek isteyenlerin ilk adresi hemen Kariyer.net oluyor. Veya işveren tarafından baktığımızda yatırım yapan, işini büyüten, ekibine yeni birini katmak isteyenler de Kariyer.net’e güveniyor, sitemizin sunduğu hizmetlerden faydalanmak istiyor. İş değişikliği; insanların ve kurumların yaşamlarında önemli dönemeçler. Biz bu dönemeçlerde her iki taraftaki üyelerimizin en doğru adımları atmalarına zemin sağlamak adına sorumluluk hissediyoruz.
Çalışanların yüksek performansları, doğal olarak daha verimli şirketlerin oluşması anlamına geliyor. Size en uygun elemanı işe almanız ve çalışan memnuniyeti sağlamanız doğal olarak, şirketlerinizi daha karlı kurumlar haline getiriyor. Bu da büyük resme baktığınızda adım adım daha güçlü bir ekonomiye ve daha mutlu bireylere doğru ilerlemek anlamına geliyor. Dolayısıyla insan kaynaklarına yapılan her yatırım; firmaya ve verimliliğe yapılan yatırım olarak karşımıza çıkıyor.
Genç nüfuslu ülkemizde işsizlik çok yoğun. Bu durum işe alımda avantaj ibresini biraz işverenden yana çevirir gibi görünüyor.
Biraz derine indiğimizde kurumların da çok yoğun bir şekilde nitelikli personel sıkıntısı çektiğini görüyoruz. Konusunda uzman çalışana ulaşmak göründüğü kadar kolay değil. Ulaştıktan sonra da bu çalışanları da şirkette tutmak da sağlam İK politikaları gerektiriyor.
Değişimin başlangıcı ise Y kuşağı olarak adlandırılan 80 sonrası doğumlu gençlerin iş dünyasına adım atmasına denk geliyor.
Dolayısıyla İK'da en büyük değişiklik de internet cephesinde yaşanıyor. Genç ve yetenekli adaylara ulaşmak isteyen firmalar, işe alım iletişimlerini büyük oranda gençlerin mecrası olan internete taşıdı. Bu iletişim giderek daha interaktif, daha şeffaf ve yaratıcı bir hale geliyor.
İnternetle birlikte şüphesiz ki şu anda her alanda olduğu gibi iş arama yapılarında da mobil ilk sırada geliyor. Kariyer.net’teki ilanlara yapılan başvuruların yarısından fazlası (yüzde 52) mobil site ve mobil uygulamalarımızdan geliyor.
Gün geçtikçe artan mobil kullanımın yanısıra üye firmalarımızdan gelen talep ve ihtiyaçları da dinleyerek, ‘İşveren Mobil’ uygulamasını Türkiye’de ilk olarak Şubat 2015’te hayata geçirdik.  Üye firmalarımıza günün her anında her yerden yayınladıkları iş ilanlarına erişim kolaylığı sunuyoruz.
Y jenerasyonu; yaratıcı, dinamik ve kendini özgür hisseden; sınırları ve kuralları çok sevmeyen bir kuşak.  Yeni ürümüz SelVi ile adayların özgeçmişin haricinde kendini daha etkili ve çok daha kolay ifade edebileceği bir imkan sunmaya çalıştık. İş arayan kullanıcılar SelVi ile Kariyer.net mobil uygulamasının içerisinde videolu özgeçmişlerini çekerek işverene kendilerini daha yakın hissettirebiliyorlar. Ayrıca şirketlere işi ne kadar çok istediğini, analitik mi yoksa kreatif mi olduğunu ve özgeçmiş ekranı haricinde işe karşı heyecanını SelVi aracılığı ile anlatabiliyor.
İş arayan adayların çok büyük bir kısmının Y kuşağı olduğunu ve teknoloji ile iç içe olduğu paylaşmıştım. Bu noktada; tüm firmaların da insan kaynakları alanında aradığı doğru elemana ulaşabilmesi;  internetin ve teknolojinin faydalarından yararlandırabilmesi için yepyeni bir hizmet paketini hayata geçirdik. Hoşgeldin Paketi ile Kariyer.net’i 1 haftalığına ücretsiz denemeyi teklif ediyoruz. Biz Kariyer.net olarak sistemimize, özgeçmiş havuzumuza ve sunduğumuz hizmet kalitesine güveniyoruz, bu yüzden de “Denemeden almayın” diyoruz. Hoş geldin paketinden faydalanmak için 444 0 546’yı arayabilirsiniz. Bize ihtiyacınız olan pozisyonu söylüyorsunuz ve size özel ilan danışmanınız, ilanı hazırlamanıza yardımcı oluyor. Ardından da ilanınızı ücretsiz yayınlıyor. Siz ise gelen başvuruların iletişim bilgileri dışında tüm özgeçmiş bilgilerini görebiliyorsunuz.
Umuyoruz ki bugüne kadar işverenlerimiz ve iş arayanlarımız için yarattığımız değeri katlayarak KOBİ’lerimize ve çalışanlarına da sunalım. KOBİ olan olmayan tüm işverenlerimizi de hizmetlerimizi KOBİ’lerde yaygınlaştırmaya davet ediyor ve “Bizden yeni haberler beklemeye devam edin” diyoruz.

Yorumlar (0)