HALE AKALIN AKIN
Schneider Electric Türkiye, Orta Asya ve Pakistan Müşteri Memnuniyeti ve Kalite & Müşteri Destek Merkezi Lideri
İNSAN KAYNAKLARI
01.06.2020, 08:00 23.07.2020, 10:11
8786
Schneider Electric Türkiye, Orta Asya ve Pakistan Müşteri Memnuniyeti ve Kalite & Müşteri Destek Merkezi Liderliği görevine getirilen Hale Akalın Akın, İstanbul Teknik Üniversitesi Maden Mühendisliği bölümü mezunu. Kariyerine 1997’de Turkcell’de başladı, 2010-2014’te ING Emeklilik’te çağrı merkezi-alternatif kanallar ve müşteri deneyimi ve pazarlama istihbaratı bölümlerine liderlik etti, 2015’te Schneider Electric ailesine katıldı, son olarak Türkiye Müşteri Destek Merkezi Müdürü idi.