TOSYÖV KOBİ Girişim Akademi işbirliğinde SIEMENS Bayileri’ne eğitimler
TOSYÖV KOBİ Girişim Akademi işbirliğinde SIEMENS Bayileri’ne çeşitli konularda eğitimler verildi.
TOSYÖV, 33 yılı aşkın bir süredir Türkiye’de KOBİ’lerin gelişmesi ve rekabet güçlerinin artırılması için yoğun bir şekilde sivil toplum faaliyetleri gerçekleştiriyor. Bu süre içerisinde Dünya’daki ticari ve ekonomik gelişmeler ışığında işletmeleri geleceğe hazırlamak adına, eğitim programları ve projeler konusunda önemli bir birikim elde eden TOSYÖV, bünyesinde oluşturduğu TOSYÖV KOBİ Girişim Akademisi ile eğitime ihtiyacı olan kesimlerin eğitim programlarında yer alarak bilgi birikimini eğitime değer veren kesimlerle paylaşmayı her zaman kendine hedef olarak alıyor.
TOSYÖV KOBİ Girişim Akademi, bu doğrultuda; yeni eğitim çalışmalarını hayata geçirdi. TOSYÖV KOBİ Girişim Akademi işbirliğinde SIEMENS Bayileri’ne çeşitli konularda eğitimler verildi. TOSYÖV KOBİ Girişim Akademi’den yapılan açıklama şöyle: “Ülke genelinde SIEMENS bayilerinin daha da güçlenerek müşterilerine daha iyi hizmet verebilmeleri bu eğitimlerde hedef olarak seçildi. Çoğu ülke gibi Türkiye’de de dayanıklı tüketim malları sektörü işletmelerin ve tüketicilerin hayatında önemli bir yere sahip olduğu gibi insan hayatında da önemi oldukça büyüktür. TOSYÖV KOBİ Girişim Akademisi olarak SIEMENS bayilerine verilen eğitimlerde özellikle üzerinde durduğumuz noktalar; eğitimin katılımcılar açısından geleceğe dönük değer yaratacak, uygulamada etkili sonuçlar doğurabilecek, pozitif yönde değişime ve yeniliğe katkı sağlayacak yöntem ve içeriğe sahip olması, katılımcılar açısından keyifle takip edilebilmesidir.”
Siemens bayilerine eğitim takvimi hazırlayarak alanında uzman eğitimciler, danışmanlar ve koçlarla öğrenmeyi daha keyifli bir hale getirmeyi amaçlandığı belirtilen açıklamada, eğitimde, hedef kitle olan Siemens bayilerine fayda ve kazanç sağlayacak, bilgi, paylaşım yöntem ve uygulamalar kullanıldığı, bu eğitimlerle bayilerin uygulamaya dönük yeni bilgilerle ayrılmalarının amaçlandığı ve bu çalışmaların sonuçlarının oldukça etkileyici olduğu ifade ediliyor.
Açıklamada verilen eğitimlere de değinildi, bilgiler şöyle:
• İletişim Teknikleri.
• Takım Yönetimi.
• Motivasyon; motivasyon nedir? motivasyon türleri (içsel/dışsal), kontrol odağı, kendi motivasyonumuzu nasıl arttırabiliriz?
• İşyerinde stres ve zaman yönetimi: Stresin tanımı ve verdiği zararlar, stres belirtileri, stres kaynakları, stres ve kontrol odağı ilişkisi.
• Marka kültürü ve kurum vatandaşlığı, firma misyonunu anlamak, aidiyet yaratan uygulamalar.
• Müşteri odaklılık, değişen beklentiler, inovatif müşteri ilişkileri yönetimi, müşteri odaklı yapılanma, marka altında yönetici olmak, sık yaşanan iletişim kazaları.
• Bayi yönetiminde başarı kriterleri, sık yapılan yönetim hataları, değer önerisi tasarımı için beyin fırtınası, performans ölçme değerlendirme.
• Planlama ve hedefler, inandırıcı hedef belirleme, kısa, orta ve uzun vadeli hedefler, performans artıran iç açıcılar, motive edici etkinlikler ve toplantılar.
• Ekonomi ve finans ilişkisi, makroekonomik görünüm: Dünya ve Türkiye, üretim ve tüketim göstergeleri, dayanıklı tüketim malları sektörü ve tüketim eğilimi.
• Bayi yönetiminde finansal bakış açısının önemi, nakit yönetimi, ödeme ve borç yönetimi (likidite yönetimi), kredi nakit yönetimi, stok yönetimi, değişen piyasa koşulları ve yatırım enstrümanları.
• Risk Yönetimi.
• Geleneksel pazarlama ile dijital pazarlama arasındaki fark, pazarlama karması, ürün-fiyat-dağıtım-tutundurma, pazarlamada güncel trendler, müşteri odaklılık, müşterinin izini sürmek, veri bankası.
• Dijital pazarlama kavramları ve Google araçları, B2B, B2C, PPC, pazarlama iletişimi ve dijital pazarda yeni iletişim stratejileri.
• Sosyal medya kavramları ve pazarlaması, sosyal medya içerik yönetimi-kampanya tasarımı.
• E-ticaret platformları ve yönetimi, CRM-sadakat ve şikayet yönetimi.