Secube Teknoloji A.Ş., bu yıl ABD’deki çalışmalarına odaklanacak
Uluslararası standartlarda dijital veri saklama ve bilgi yönetimi hizmetleri sunan Secube Teknoloji A.Ş., 2022’de ABD ofisinin üzerinden satış ve pazarlama faaliyetlerine de ağırlık vermeyi planlıyor. Şirket ayrıca tüm işlerinde aylık kapasitesini 3 katına çıkarmayı hedeflerken, yapay zekalı bileşenlerin oranını daha da yukarı taşımayı amaçlıyor.
Ankara’da, ODTÜ Teknokent Yerleşkesi’nde üç farklı TÜBİTAK desteği alarak, 2014 yılında kurulan Secube Teknoloji A.Ş., kurumlara uluslararası standartlarda dijital veri saklama ve bilgi yönetimi hizmetleri veriyor. Şirket, eğitim, bankacılık ve finans, sigorta, lojistik, sağlık, üretim, hizmet, otomotiv gibi pek çok sektörde verimliliği artıran çözümleriyle maliyetleri düşürerek ve karlılığı artırarak rekabetçi yapıya olanak sağlıyor.
Kurulduğu günden bu yana müşterilerinin milyonlarca verisini kendi geliştirdiği ileri teknoloji yazılım sistemleri ile başarıyla yönettiklerini belirten Secube Teknoloji A.Ş. Kurumsal Satış Direktörü Çağdaş Eryüksel, çok kısa bir zamanda sektörün dijitale yön veren firmaları arasında öncü olduklarını söyledi.
Veri yakalama, dijital arşiv yönetimi ve elektronik ortamda bilginin yönetilmesi için yaptıkları yatırımlarla, yeniliklere açık, sürekli kendini geliştiren yazılım altyapısıyla alanında uzmanlaşmış eğitimli personeliyle müşterilerine en iyi hizmeti vermek için çalıştıklarını ifade eden Eryüksel, şunları söyledi: “Misyonumuz sunduğumuz hizmetleri, entegre ürünlerimizi, ekip çalışmamızı ve güçlü markamızı daha da geliştirmeye devam ederek ihtiyaca odaklanmak ve yurt içi, yurt dışı kalkınmaya bilişimle katkı sağlamaktır. Bilgi belge yönetimi tecrübesi ve bilgi birikimiyle dijital dönüşüme farklı bir bakış açısıyla bakmakta, müşterilerimize katmadeğerli çözümler ve hizmetler sunmaktayız. Büyük veriyi kendi geliştirdiğimiz güvenlik alt yapısıyla birleştirip inovatif çözümler sunmaktayız.”
‘Doküman Yönetim Sistemi’nin, bir şirketin veya bir kurumun oluşturduğu tüm belgeleri ilk oluştuğu tarihten itibaren yaşam döngüsü boyunca elektronik ortamda saklanması, takibi, düzenlenmesi ve diğer kullanıcılarla güvenli ortamda paylaşılmasına olanak sağlayan bir sistem olduğunu anlatan Eryüksel, şu bilgileri paylaştı: “Doküman ve Arşiv Yönetim Sistemi cari dönem belgelerinin yanı sıra işlemleri tamamlanan belgelerin de arşivlenmesine olanak sağlar. Ancak cari dönem belgeleri itibari ile EBYS’den farklıdır. EBYS sadece kurum içi/dışı yazışmaların takibinden sorumludur ve EBYS altında mutlaka Doküman ve Arşiv Yönetim Sistemi olmalıdır. Elektronik imza ve biyometrik (dijital) imza gibi teknolojilerin de artık entegre olarak bu sistemler içerisinden kolayca çalışabilir olması önem arz etmektedir. Ar-Ge ekibimizin geliştirmiş olduğu ODP ve blokzincir tabanlı evrak güvenliği ve evrak sahteciliğinin engellenmesi gibi yapay zeka güvenlik bileşenlerini, yenilikçi teknolojileri bilişim altyapımızda kullanıyoruz.”
Amiral gemisi CubeBox
Uluslararası arenada ürün ve çözümler ürettiklerini kaydeden Eryüksel, katmadeğerli hizmet sağlayan, doğru ve ihtiyaca yönelik Doküman Yönetim Sistemi ile Dijital Arşiv Sistemi’nin bir arada harmanlandığı, yoğun Ar-Ge çalışmaları sonucu Türk mühendisler tarafından geliştirilen CubeBox isimli ürünün şirketin amiral gemisi olduğunu vurguladı.
Akıllı Dijital Arşiv Yönetim Sistemleri’nin, geçmişin tüm bilgilerini hem kendi içinde hem de globalleşen yapılarda şirketler arasında sürekli iletişim kuran, tercüman rolü üstleneceğine değinen Eryüksel, Ar-Ge çalışmalarıyla sundukları ileri güvenlikli arşiv yönetimi çözümlerinin pek çok işletmeye katmadeğer sağladığının altını çizdi.
Çağdaş Eryüksel, “Gereksinim duyan birçok firma/kurum maliyet-etkin çözümlerimizle dijital dünyanın konforuna kavuşmaktadırlar. Kavuştukları gibi öncesinde manuel yürümekte olan işler nedeniyle fazla istihdam ortadan kalktığı gibi söz konusu personelin verimliliğine de doğrudan yansımakta ve maliyetler dijital dönüşümle düşmektedir. Geliştirdiğimiz sistem çözümleri ve hizmet çözümleri her firma/kurum için farklıdır ve fizibilite sonunda uygun alternatifler belirlenir” diye konuştu.
‘Doküman ve Arşiv Yönetim Sistemi’nin bir kurum/işletme veya firmanın kurumsal hafızasını sağlayan en önemli sistemlerden birisi ve başlıcası olduğunu vurgulayan Eryüksel, şunları kaydetti: “Birçok sistemin belge gereksinimlerini yerine getiren ve arka planda söz konusu gereksinimleri sağlayan çeşitli servislere sahip alt sistemlere sahip olmamız bizi rekabette ileri seviyelere taşımıştır. Bu olanaklarımızı işletmelere kolay ve efektif bir biçimde entegre sistemlerle birlikte sunma imkanımızdan dolayı işletmeler çözüm ve hizmetlerimizde bizi tercih etmektedirler.”
Dijital dönüşümünü tamamlayan ve yatırım yapan firmalar fark yarattı
Pandemi ile firmaların çalışma şekillerinin değiştiğine, bu yeni çalışma ortamının getirdiği en önemli farklardan birinin çalışanların şirket belgelerine nereden olursa olsun güvenli ortamda kolayca erişebilme talebi olduğuna değinen Eryüksel, bir kez daha dijital dönüşümünü tamamlayan ve bu konuda yatırım yapan firmaların fark yarattığını hatırlattı.
Çağdaş Eryüksel, Secube Teknoloji A.Ş’nin 2022 yılı ve uzun vadeli hedeflerini şöyle açıkladı: “Ülkemizin önde gelen firma ve kurumları tarafından da kullanılmakta olan CubeBox Dijital Varlık Yönetim Sistemi söz konusu firmalardan yabancı ortaklı olanlarla da yurt dışına açıldığı gibi bu yıl ABD ofisimiz üzerinden satış ve pazarlama faaliyetlerine de ağırlık verilmiştir. Aylık olarak şirketimiz tarama ofislerinde 20.000.000 sayfa ve müşteri lokasyonlarında verilen proje yönetim/donanım ve yazılım destekli projeler için olan aylık 35.000.000 sayfalık kapasitemizi 3 katına çıkartmayı hedeflemekteyiz. Hedeflerimiz arasında yapay zekalı bileşenlerin oranını daha da yukarı taşımak yer almaktadır. Bugüne kadar gerek ülkemizde gerek yurt dışında Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı’nın bizlere sağladığı çok kıymetli imkanlar ve olanaklarla Ar-Ge Merkezimizden de aldığımız güç ve inovatif yaklaşımımızla ülkemizin ve diğer ülkelerin sağlık, savunma, eğitim, telekomünikasyon, tarım, çevre gibi birçok alanında içinde bulunduğumuz sektörümüzün gerekliliklerini yerine getirerek ülkemizin dünyaya açılan penceresi olmaya devam edeceğiz.”
2022 yılı ikinci yarısından itibaren ve gelecek yıllarda da Türkiye’nin en yenilikçi ve sıra dışı işlerine imza atan ‘Doküman ve Arşiv Yönetimi yazılım firması olmak için hazırlıkların devam ettiğini söyleyen Eryüksel, sözlerini şöyle noktaladı: “Secube Teknoloji Ar-Ge A.Ş. olarak, kurulduğumuz günden bugüne kadar olduğu gibi önümüzdeki dönemde de ülkemiz için gelecek vaat eden, insanımıza iş imkanı sağlayan, zamanın bu kadar kıymetli olduğu bu yıllarda zaman kaybını ortadan kaldıran ‘Doküman ve Arşiv Yönetim Sistemi’ni kurumların geçmiş ve gelecek bilgilerinin güvenle saklanıp bulunacağı bir teknolojinin insan yaşamını ileri taşıyan bir unsur olarak kurumları hizmetine sunan bir firma olacağız. Bizi bu hedeflere heyecanla koşmayı sağlayan ekibimiz, sınırsız hayal gücümüz, cesaretimiz, girişimciliğimiz ve yenilikçiliğimiz ile geleceğin ‘Doküman ve Arşiv Yönetimi Sistemi’ ile akıllı dünyada kurumların da bu dünyaya uyum sağlamalarına yardımcı olmak, küresel milli ve yerli bir lider şirket olma hedefi doğrultusunda ilerleyeceğiz.”