Bilgera Yazılım, Repzone ile 40 ülkeyi hedefliyor
Bilgera Yazılım, Escort Teknoloji’nin yatırımı ile başlatılan çalışmalar sonucunda 2007’de kuruldu. 2016’da İTÜ Innogate programı kapsamında seçilen 8 firma arasına girdi.
O dönem Amerika’da 3 hafta boyunca müşteri ve yatırımcılarla görüşme şansı yakaladıklarını söyleyen Bilgera Yazılım CEO’su Umut Sevin, “New York’ta ofisimizi açarak Amerika pazarına ürünlerimizi sunmaya başladık. Şu anda tüm dünyaya Repzone platformunu sunuyoruz. Ulusal ve uluslararası birçok firma ile çalışıyoruz, şu anki sözleşmeler ile 17 ülkede 5 milyondan fazla sipariş, fatura, form verisi sistem üzerinde yürütülüyor” dedi.
2021 yılında ihracatta yoğunlaşarak platformun 40 ülkede kullanılmasını hedeflediklerini söyleyen Sevin, “Farklı platformlarla entegrasyon çalışmamız sürüyor. Bulut tabanlı mimaride sunduğumuz ekosistemimizin iş ortaklarımızla beraber genişlemesini ve tüm bölgelerde daha yaygın olarak kullanılmasını hedefliyoruz” diye konuştu.
Yapay zekaya ayrılan fonların artışıyla bu alanda büyüme beklediklerini öngören Sevin, yapay zeka çalışmalarına bu yıl hızla devam edeceklerini kaydetti.
Repzone platformu; saha operasyonu olan tüm firmalara değer katıyor. Umut Sevin, “Şu anda çoklu kanal B2B ticaret platformu olarak sunduğumuz platformda; Mobil CRM, Mağaza İçi Etkinlik, Saha Satış Otomasyon, B2B, Global POS (satış) verisi toplama süreçleri yönetilebiliyor. Saha veri toplama ve denetim ekipleri dinamik olarak tasarlanabilen formlar üzerinde resim, video, imza destekli olarak veri girişi yapabiliyorlar (anket, saha denetim, masraf vb formalar)” diye konuştu.
Platform ile;
• Saha satış ekipleri tüm saha satış sürecini uçtan uca platform üzerinden yürütüyor.
• Müşteriler siparişlerini B2B platformu üzerinden girebiliyor.
• Bölgesel distribütör ve büyük perakende noktalarının satış verileri sisteme aktarılıyor.
Yılı % 390 gelir artışı ile tamamladı
Platformun uzaktan takım yönetimi, B2B ve global satış verisi toplama özelliklerinin pandemi döneminde ciddi talep gördüğünün altını çizen Sevin, 2020’yi yüzde 390 tekrar eden gelir artışı ile tamamladıklarını açıkladı.
Sevin, “Amerika pazarına açılmamızla beraber platforma eklenen çoklu kanal satış ve entegrasyon yeteneklerinin bu noktada etkisi olduğunu düşünüyorum. Bu yıl da benzer bir büyümeyi farklı coğrafyada yakalamayı hedefliyoruz” dedi.
Günümüzde rekabetçi olabilmenin ve daha geniş coğrafyalarda hizmet vermenin tüm iş süreçlerinde dijital çözümleri içselleştirerek mümkün olacağını dile getiren Sevin, şunları söyledi: “Artık verilere daha hızlı erişim, erişilen verinin daha etkin analizi kısa ve uzun vadede şirket stratejilerinin olusturulmasının ayrılmaz bir parçası oldu. Bizim de tüm satış sürecinin uçtan uca yönetilmesini sağlayan bulut tabanlı bir platformumuz var. Müşterilerimiz ek bir sunucu maliyetine girmeden e-mail kullanır gibi platformumuzu ücretsiz olarak 2 hafta kullanabiliyorlar. Amacımız ‘değer katmak’, müşterilerimiz de bu 2 haftalık süreç sonucunda ‘kullandıkça öde’ modeliyle kullanımı yaygınlaştırabiliyorlar. Satış nerede gerçekleşirse gerçekleşsin ‘Repzone’ üzerinde takibin sağlanması. Normalde uluslararası firmalar aynı platform üzerinde saha satış operasyonlarını yürütmüyorlar. Ancak biz 2 uluslararası firmada aynı anda ‘best practise’ seçildik. Satış süreçlerini dijitalleştirmek isteyen firmalara en iyi pratiklerle destekli yapıyı 1. gün itibari ile sunuyoruz. Böylece firmaların en iyi pratikleri görerek, kendi satış süreçlerinde de iyileştirme yapmalarına olanak sağlıyoruz.”