Akaryakıtta Türkiye’nin ‘En Değerli ve Güçlü Markası’ OPET
Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance’ın, Türkiye’nin en değerli ve en güçlü markaları 2020 raporuna göre, OPET Petrolcülük A.Ş., 570 milyon dolarlık marka değeriyle Türkiye akaryakıt dağıtım sektörünün en değerli ve en güçlü markası oldu.
ENERJİ
01.08.2020, 00:04 28.08.2020, 10:14
19439
OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca, “Sektörün büyük oyuncuları arasındaki tek yerli şirket olarak standartları belirleyen, hep daha fazlasını sunan ve fark yaratan bir marka olduk. Yaşanan küresel salgına rağmen, hizmet kalitemiz ve müşteri memnuniyeti odaklı yaklaşımımızla aralıksız hizmet vermeye devam ediyoruz. 20 yıldır devam eden Temiz Tuvalet Kampanyamız ile temizlik ve hijyen konusunda istasyonlarımızda önemli bir standart sağladık” dedi.