banner565

banner622

banner472

banner458

banner457

banner626

Yenilikçi çözümlerimizle KOBİ’lerimizin büyümesine destek oluyoruz

iyzico bugün, 40 milyar TL yıllık işlem hacmi ile 80 binden fazla üye iş yeri ve 1 milyondan fazla alt üye iş yeri, yaklaşık 5 milyon korumalı alışveriş kullanıcısı ve 1.7 milyon aktif cüzdan kullanıcısına dokunuyor. iyzico Satış Müdürü Akif Sezer; KOBİ’leri destekleyen çözümler geliştirmeyi büyüme odaklarına aldıklarını açıklıyor.

HABER 01.09.2022, 00:01 23.09.2022, 09:50
19540
Yenilikçi çözümlerimizle KOBİ’lerimizin büyümesine destek oluyoruz
banner637

2020 yılından itibaren her yıl kendi rekorunu kırarak büyümesini devam ettiren e-ticaret sektörünün bu yılın ilk 6 aylık döneminde de yüzde 70’e yakın bir oranda ciro büyümesi gerçekleştirdiğini belirten iyzico Satış Müdürü Akif Sezer; “E-ticaretin yakaladığı bu momentumu sürdürülebilir kılmak, hem satıcı hem alıcıya macerasız bir alışveriş deneyimi yaratmak için iyzico olarak güçlü teknolojik alt yapımız ve çözüm çeşitliliğimiz sayesinde müşterilerimiz için sadece bir ödeme sistemi değil kazançlarını artıran bir çözüm ortağı olmaya devam ediyoruz” diyor.
Akif Sezer, finansal hizmetleri demokratikleştirme ve herkes için ulaşılabilir kılma amaçları doğrultusunda, rekabetin daha eşit koşullarda sürebilmesi ve adil alışveriş ortamı yaratılması için KOBİ’leri destekleyen çözümler geliştirmeyi büyüme odaklarına aldıklarını açıklıyor: “Tek bir entegrasyonla bütün banka ve kart ailelerinden ödeme, raporlama ve destek hizmetlerini iyzico’dan alabilen üye iş yerlerimizin web sitelerinde yaptıkları satışlarının yanı sıra B2B ödemelerinde de ciddi ihtiyaçlarının olduğunu fark ettik. Şirketler arası ödemelerin hala daha geleneksel yöntemlerle ilerlediğini görünce iyzico’daki ödeme tecrübemizi sadece web sitesi ödemeleri değil şirketler arası yapılan ödemelere de uygulamak istedik. Böylelikle hem üye iş yerlerimize daha bütünsel bir hizmet sunarken iyzico’nun katma değerli servislerinden de her alanda faydalanma imkanını sağladık. B2B taraftaki çözüm odaklı büyüme stratejimiz sayesinde henüz yılın ilk yarısında olmamıza rağmen şimdiden geçen yılın 12 aylık işlem hacminin yüzde 90’ına ulaşırken, elektronikten otomotive farklı sektörlerden birçok markayı üye iş yerlerimiz arasına katmayı başardık.”

“Mikro işletmelerin yanındayız"
Hızlı büyüme gösteren e-ticaret pazarının satıcılar açısından değerlendirildiğinde ilginç bir tablo ile karşılaşıldığını belirten Sezer, şunları ifade ediyor: “2021 Türkiye E-Ticaret Ekosistemi Raporu’muzun sonuçlarına göre mikro işletmeler sayıca fazla olsalar bile, satış hacminde aynı etkiyi yaratamadıklarını görmekteyiz. Pazarın sadece yüzde 1’ine denk gelen büyük ölçekli satıcılar, toplam pazar payının yüzde 79’una sahip. Bu veriler daha demokratik bir ekosistemin gerekliliğine dikkat çekiyor. Biz bu noktada iyzico olarak alıcı ve satıcı için demokratik bir ekosistemin varlığını güvenli ödeme altyapımız ile sağlıyoruz. Geliştirdiğimiz ‘iyzico Korumalı Alışveriş’ çözümü kapsamında sunduğumuz güvenli ödeme altyapısı ile 7/24 canlı destek ve iptal-iade süreçleri için kolaylık sağladık. Bu sayede bilinirliği az olan markalar için bir güven simgesi haline geldik. Bugüne kadar yaklaşık 5 milyon tüketicinin ‘iyzico Korumalı Alışveriş’i tercih etmesi de bizim için bir gurur kaynağı.”

“1.7 milyon aktif kullanıcıya ulaştık”
Akif Sezer, “On binlerce mağazada sunduğumuz ‘iyzico ile Öde’ seçeneğiyle, hem alışveriş ve ödeme deneyimini iyileştiriyor hem de banka hesabı ve kredi kartı olmayan kullanıcılara internetten alışveriş imkanı sunuyoruz. Bu avantajları sayesinde iyzico ile Öde 2020-2021 döneminde işlem adedi bazında yüzde 388 büyüme kaydetti. Geçtiğimiz yıl içerisinde iyzico ile Öde’nin e-ticaret işlemleri içindeki payı aylık bazda yüzde 3 seviyesinden yüzde 13 seviyesine kadar yükseldi. Bugün iyzico olarak 40 milyar TL yıllık işlem hacmi ile 80 binden fazla üye iş yeri ve 1 milyondan fazla alt üye iş yeri, yaklaşık 5 milyon korumalı alışveriş kullanıcısı ve 1.7 milyon aktif cüzdan kullanıcısına dokunuyoruz” diye konuşuyor.
Sezer, stratejilerini her zaman problemlere çözüm sunmak üzerine kurduklarını vurguluyor: “Trendleri, beklenti ve talepleri çok iyi analiz ederek ihtiyaçları önceden görebiliyor ve çözüm için gerekli ürünü geliştiriyoruz. Problemlere çözümler sunarak değer yaratabilmek için yürüttüğümüz çalışmaların sonucunda kurulduğumuz günden bugüne her yıl ortalama yüzde 286 büyüme sağladık. Önümüzdeki dönemde de sektörün ihtiyaçlarını karşılayacak yeni ürünlerimizi üye iş yerlerimizin kullanımına sunmak için çalışmalarımıza devam ediyoruz. Toplu link gönderimi, ortak ödeme sayfası gibi ürünlerimizi de önümüzdeki dönemde üye iş yerlerimizin hizmetine sunacağız. Türkiye ödeme sektörünün lideri olarak değişen şartlara hızla adapte olmaya devam ederek, üye iş yerlerimiz için fırsatlar yaratmaya ve büyümelerini desteklemeye devam edeceğiz.”

Yorumlar (0)