Mikrogrup’tan KOBİ’lere anahtar teslim e-dönüşüm
Farklı ihtiyaçlara yönelik ürünleri ile KOBİ’lerin dijital dönüşüm süreçlerini hızlı ve konforlu bir şekilde yürütebilmelerini, kolaylıkla geçiş yapabilmelerini sağlayan Mikrogrup, anahtar teslim yaklaşımı ile tüm e-dönüşüm bileşenlerini kapsayan, zahmetsiz ve kolay bir entegrasyon hizmeti sunuyor. Mikrogrup CEO’su Tunç Taşman; “KOBİ’lere sunduğumuz çözümlerimizle işlerini daha iyi yönetmelerini sağlarken genel giderlerden tasarruf etme imkanı vermeyi sürdüreceğiz” dedi.
KOBİ’lerin dijital dönüşüm süreçlerini hızlı ve konforlu bir şekilde yürütebilmelerini, kolaylıkla geçiş yapabilmelerini sağlayan Mikrogrup, bulut tabanlı yazılım ürünleriyle; zaman, kaynak ve maliyet tasarrufu sağlıyor. Mikrogrup CEO’su Tunç Taşman, KOBİ’lerin farklı ihtiyaçlarının uçtan uca karşılanabileceği bulut tabanlı ürünlerinin kullanımının çok kolay olduğunu, ister dizüstü ister masaüstü bilgisayardan istenirse mobil cihazdan rahatlıkla erişilebildiğini belirtiyor. Taşman, Mikrogrup ürünlerini ve KOBİ’lere sağladığı avantajları anlattı.
1 iş günü içinde e-faturaya geçiş imkanı Değişen teknolojilerin paralelinde, KOBİ’lere yönelik ürün ve hizmetlerinizde ne tür yenilikler yaptınız?
Türkiye’nin ilk sertifikalı e-dönüşüm özel entegratörlerinden biri olarak; KOBİ’lere anahtar teslim yaklaşımı ile tüm e-dönüşüm bileşenlerini kapsayan, zahmetsiz ve kolay bir entegrasyon hizmeti sunmaktayız. Bu kapsamda ekiplerimizin ücretsiz olarak yaptığı anahtar teslim e-fatura hizmetiyle, uçtan uca; mali mühür başvurusundan aktivasyona, eğitimden sistemin hayata geçirilmesine kadar tüm süreç, uzman e-fatura danışmanlarımız tarafından yürütülmektedir. Bu hizmetimizle müşterimiz; 1 iş günü içinde e-faturaya geçiş imkanı bulabilmektedir.
KOBİ’lere hızlı, konforlu ve kolay e-dönüşüm KOBİ’lerin farklı beklentilerine hitap edebilecek farklı içerikte ürünleriniz var mı?
KOBİ’lerin farklı ihtiyaçlarının uçtan uca karşılanabileceği bulut tabanlı ürünlerimiz bulunmaktadır. Kullanımı çok kolay olan ister dizüstü bilgisayardan ister masaüstü bilgisayardan istenirse mobil cihazdan rahatlıkla erişilebilen ürünlerimizle; KOBİ’ler beklentilerine göre sadece e-fatura ihtiyaçlarını karşılayabilir, hem e-fatura ihtiyacını karşılayıp hem gelir-gider tablosunu takip edebilir ya da e-fatura, gelir-gider, e-ticaret ve banka işlemleri gibi tüm süreçleri takip ederek, işlerini rahatlıkla yönetebilirler. Tamamen farklı ihtiyaçlara seslenen ürünlerimiz, KOBİ’lerin dijital dönüşüm süreçlerini hızlı ve konforlu bir şekilde yürütebilmelerini, e-faturaya kolaylıkla geçiş yapabilmelerini sağlamaktadır.
Zaman, kaynak ve maliyet tasarrufu Bulut tabanlı yazılım çözümlerinin işletmelere sağladığı faydalar nelerdir?
Mikrogrup bünyesinde yer alan bulut tabanlı yazılım ürünleriyle; zaman, kaynak ve maliyet tasarrufu sağlanmakta, verileri depolamak için sınırsız bir kapasiteye sahip olunmakta ve daha hızlı çalışılabilmektedir. Bulut bilişimde verilere; istenildiği an, istenildiği yerden ulaşılabilmekte ve veriler güvenli bir şekilde saklanabilmektedir.
KOBİ’ler, bulut bilişimle daha hızlı pazarlama ve gelişmiş hizmet kapasitesini deneyimleyebilmektedirler. Ayrıca bulut uygulama güncellemeleri otomatik olarak yenilenir ve yüklenir. Böylelikle KOBİ’ler sistem güncellemeleri için uzun süreli beklemek durumunda kalmazlar.
Her aşamada eksiksiz bilgilendirme Satış sonrası hizmetin çok önemli olduğunu biliyoruz. Siz bu konuda neler yapıyorsunuz?
KOBİ’lerin her bir gününün ne kadar yoğun ve değerli olduğunu biliyoruz. Karşılaşılabilecek her türlü teknik sorunda en hızlı şekilde destek almaları, onlar için çok önemli. Bu gereksinimin farkında olarak telefon / mail / chat ortamlarından doğrudan bize ulaşabiliyor ve destek alabiliyorlar. Sorunları ne olursa olsun, yardımcı olabilmek için onları bir müşteri destek uzmanı karşılıyor ya da eğitim içerikli videolarımızı, webinar’larımızı, bloglarımızı takip ederek, gelişmeleri güncel takip edebiliyorlar. Her aşamada müşterimizi eksiksiz bilgilendirip, ürünü kolaylıkla kullanmalarını sağlıyoruz.
‘Müşteri takıntılılık’
‘Müşteri takıntılılık’, tüm çalışanlarımızda adeta slogan haline gelmiş bir tabir. Müşteri takıntılılık; müşterinin ihtiyacını önceden görmek, gözü, kulağı, sesi ve hep yanında olmak demek. Biz bu prensibimizle müşterilerimizi tüm süreçlerimizde merkezimize alarak, geri bildirimleri doğrultusunda ürün geliştirme ve hizmet yaklaşımı sunuyoruz.
Sürekli iletişim
Müşterilerimizle temas kurabilmek için bizi aramasını veya bir ihtiyacının doğmasını beklemiyoruz. Ürün satışı yapıldıktan sonra ‘aramıza hoş geldiniz’ araması yapıyoruz. Ürünü kullanabiliyor mu, soruları var mı? Varsa yanıtlıyor, ürünü tekrar tanıtıyoruz. Ayrıca düzenli olarak memnuniyet aramaları yapıyoruz. Çeşitli anketler gönderiyor ve bu anketlerdeki her bir geri bildirimi tek tek değerlendirip, aksiyonlar belirliyoruz.
Kolay erişilebilir ve kolay kullanılabilen uygulamalara devam 2024 yılına dair planlarınız neler?
KOBİ’lerin dijitalleşme ihtiyaçlarını; tek bir noktadan kolayca çözdükleri, kolay erişilebilir ve kolay kullanılabilen uygulamalarla karşılamaya devam edeceğiz. KOBİ’lere sunduğumuz çözümlerimizle hem zamandan hem de genel giderlerden tasarruf etme imkanı vermeyi sürdüreceğiz. Ürün portföyümüzü çeşitlendirerek, geliştirerek ve fırsat gördüğümüzde yeni alanlara yatırım yaparak, müşterilerimizin değişen ihtiyaçlarına her daim yanıt verebilmek, sürdürülebilir şekilde büyümek amacıyla her sektöre uçtan uca hizmet sunmayı odağımızda tutacağız.