Keyifli ve kaliteli alışverişin adresi: Onur Hipermarket
Perakendecilik alanında 33 yılı geride bırakan Onur Hipermarket, yüksek kalite standartlarında hizmet sunarak, sektöründe saygın şirketler arasında yer alıyor.
Onur Hipermarket Yönetim Kurulu Üyesi Rıza Doğan, “150 metrekare gibi küçük bir dükkanda başlayan hizmetimizi bugün toplam 40 bin metrekare alanda 30 mağaza ile sürdürüyoruz. Bundan sonra da keyifli ve kaliteli alışverişin adresi olmaya devam edeceğiz” dedi.
Hizmetler sektöründe 33 yıldır faaliyet yürüten Onur Şirketler Grubu, bünyesinde barındırdığı 4 şirketiyle ülke ekonomisine katkıda bulunuyor. Onur Şirketler Grubu çatısı altında; Onur Hipermarket, Onurum İnşaat, Ferhat Dayanıklı Tüketim Malları ve Onuray Tarım şirketi yaklaşık 1000 kişinin istihdam kapısı olarak faaliyet yürütüyor.
Onur Hipermarket’in temelleri, Tuncelili İş İnsanı Rıza Doğan ve kardeşlerinin ortaklığında 1988 yılında atıldı. Mücadeleci bir kuruluş öyküsüyle başlayan çalışmalarında müşterileriyle ‘güven’ ilişkisi oluşturarak bugünlere ulaştıklarını paylaşan Doğan, “Esnaflıktan başlayarak insanları incitmeden, kırmadan iyi insan, iyi esnaf kimliğimizle bugünlere ulaştık. Çocukluğumuzdan bu yana her daim sorumluluklarımızın bilincinde olduk. Kazancımızı işimize yatırıp, işimizi büyütmeyi tercih ettik. 150 metrekare gibi küçük bir dükkanda başlayan hizmetimizi bugün toplam 40 bin metrekare alanda 30 mağaza ile sürdürüyoruz. Müşterimize, personelimize ve tedarikçimize en iyi, en güzel hizmeti sunuyoruz” dedi. Onur Hipermarketleri, İstanbul Avrupa yakasında; Beylikdüzü, Avcılar, Bahçeşehir, Yeşilköy, Yeşilyurt, Sarıyer, Başakşehir, Esenkent, Mimarova, Çorlu’da müşterileriyle buluşuyor.
Modern, güvenilir, hesaplı, yüksek kaliteli hizmet
Rıza Doğan, sürdürülebilirlik noktasında tüketici ile gönül bağı kurduklarını ve sektörde her daim en iyi olmayı hedeflediklerini söyledi: “Keyifli ve kaliteli alışverişin adresi olan Onur Hipermarketleri her daim taze ürün, güler yüzlü personeli, geniş yelpazede ürün çeşitliği ile A’dan Z’ye hizmet veriyor. Kozmetikten zücaciyeye, elektronik ürünlerden kitap ve tekstile geniş ürün yelpazemizle müşterilerimizin gereksinimini karşılıyor, koşulsuz müşteri memnuniyetini ön planda tutuyoruz. Müşterilerimize daima modern, güvenilir, hesaplı ve yüksek kalitede hizmet sunuyoruz.”
Ekonomik koşulların faaliyet alanlarını yakından etkilediğini belirten Rıza Doğan, Pandemi’nin ilk aylarında özellikle satışlarında başarılı bir dönem geçirdiklerini ve cirolarında yüzde 30 büyüme sağladıklarını aktardı. Ardından satış grafiklerinin normalleştiğini kaydeden Doğan, artan dolar kurunun ise satışlarını olumsuz etkilediğini paylaştı. Ekonomide istikrarın perakende sektörü için de önemli olduğunu vurgulayan Doğan, “Artan enflasyon oranları nedeniyle ürünlerde öngörülemez fiyat artışları yaşanıyor. Satışını gerçekleştirdiğimiz ürünü yerine koymakta zorlanabiliyoruz. Öte yandan elektrik ve doğalgaz gibi temel giderlerde ciddi artış yaşanıyor” dedi.
‘Çiftlikten tezgaha’
Et ve et ürünlerinde müşterilerine sağlıklı ve kaliteli ürün sunabilmek adına 2008 yılında Lüleburgaz’da 100 dönüm alanda büyükbaş besi çiftliği kurduklarını anlatan Rıza Doğan, “2500 büyük baş hayvan kapasiteli tesisimizden elde ettiğimiz günlük taze et ve et ürünlerini müşterilerimize sunuyoruz. Satışlarımızın yüzde 80’ini kendi tesisimizden sağlıyoruz. ‘Çiftlikten tezgaha’ sloganıyla hem müşterilerimize kaliteli üretim sağlarken hem de Lüleburgaz’da istihdama katkı sağlıyoruz. Ekonomik şartların uygun olması halinde mevcut tesisimizde yüzde 100 kapasiteye ulaşmak istiyoruz” diye konuştu.
Kurum olarak sosyal sorumluluğu yüksek bir firma olduklarını, sokak ve barınak hayvanlarının beslenmesi için belediyelerle işbirliği yaparak gerekli desteği verdiklerini ifade eden Doğan, proje kapsamında Tunceli Belediyesi ile de çalıştıklarını, ayrıca; ihtiyaç dahilinde bazı okullarda öğrencilere burs desteğinin yanı sıra kırtasiye, giysi gibi destekler sağladıklarını da paylaşıyor.