GoDaddy, küçük işletmelerin bu zorlu zamanlarda açık kalmasına yardım ediyor
GoDaddy Türkiye, MENA ve Güney Afrika Kıdemli Bölge Direktörü Selina Bieber, “Girişimci ekosistemi şu anda zorlu bir dönemden geçiyor. Şimdi, öncekinden daha da güçlü bir şekilde, onların işletmeleri için online varlık oluşturmalarına yardımcı olmaya odaklanıyoruz” diyor.
GoDaddy, küçük işletmelerin ve girişimcilerin online dünyanın sunduğu avantajlardan faydalanmalarına yardımcı olmaya odaklanan bir şirket. İçinde bulunduğumuz durum küçük işletmeleri, benzeri görülmemiş zorluklarla karşı karşıya getirirken GoDaddy onlara bu süreçte ücretsiz araçlar sunmasının yanı sıra kesintisiz hizmet ve yardım da sağlayarak mevcut durumun müşterileri üzerindeki ekonomik etkisini en aza indirmeye yardımcı olmaya çalışıyor.
GoDaddy Türkiye, MENA ve Güney Afrika Kıdemli Bölge Direktörü Selina Bieber, “Bu zorlu zamanlarda küçük işletmeleri ve girişimcileri desteklemeye odaklanıyoruz. Ücretsiz araçların yanı sıra web sitemiz ve Türkçe blogumuzda çeşitli konularda bilgi paylaşmamıza ek olarak GoDaddy Müşteri Destek Ekibi de evden çalışıyor, telefon ve canlı sohbet üzerinden gelen soruları cevaplıyor. Aynı zamanda bu dönemde yayınladığımız kampanyalarla da Türkiye’deki küçük işletme sahiplerine kapılarının açık kalabilmesinin bir yolu olduğunu ve bu konuda yardıma hazır olduğumuzu göstermeye çalışıyoruz” diyor.
GoDaddy, #OpenWeStand kampanyası ile küçük işletmeleri ve girişimcileri sunduğu yardımlar konusunda bilgilendiriyor ve bugün mevcut olan teknolojik araçlar sayesinde kapıları kapalı olsa da açık kalmalarının yaratıcı yolları olduğunu görmelerini sağlamaya çalışıyor. GoDaddy’nin web sitesindeki #OpenWeStand bölümünde ise farklı başlıklarda blog yazılarının yanı sıra diğer ilgili bilgilere de yer veriliyor.
GoDaddy ve Barış Arduç, GoDaddy’nin ilk yerel dijital kampanyası için güçlerini birleştirdi
GoDaddy, Türkiye’deki küçük işletme ve girişimcilerin kapılarının açık kalmasına yardımcı olmaya odaklandığı mesajını güçlendirmek için Türkiye ile Ortadoğu ve Kuzey Afrika (MENA) bölgesinde Barış Arduç’un rol aldığı ilk yerel pazarlama kampanyasını da yayınladı. Bölgedeki girişimci ve küçük işletme sahiplerine dikkat çeken ve onlara ilham vermeye odaklanan kampanyada GoDaddy ürün ve hizmetlerinin yardımıyla online dünyada başarıyı yakalayan küçük işletmeleri ön plana çıkarıyor. Arduç, kampanya filminde bölgedeki GoDaddy müşterilerinin hikâyelerini paylaşıyor.
Selina Bieber, konuya ilişkin şu bilgileri veriyor: “Girişimci ekosistemi şu anda zorlu bir dönemden geçiyor. Türkiye ile MENA bölgesindeki pek çok girişimci ve küçük işletme kapılarının bu süreçte açık kalması için online dünyaya adım atıyor. Şimdi, öncekinden daha da güçlü bir şekilde, onların işletmeleri için online varlık oluşturmalarına yardımcı olmaya odaklanıyoruz. Bu kampanyanın online dünyanın sunduğu avantajları daha fazla kişiye göstermesini umuyoruz. Örneğin; GoDaddy Web Siteleri + Pazarlama Araçları profesyonel bir web sitesi oluşturmanın ve internette tanıtımını yapmaya başlamanın kolay ve uygun maliyetli bir yolu. Günlük hayatımızda önemli rol oynayan bu kahramanların perde arkasındaki hikâyelerini anlatırken Barış Arduç’tan yardım almaktan mutluluk duyuyoruz ve kampanyanın Türkiye ve MENA bölgesindeki küçük işletme sahiplerine ilham vermesini umuyoruz.”
GoDaddy, Türkiye’deki küçük işletmeler için online varlıklarını oluşturmalarını sağlayacak, kolay kullanılabilir ve uygun maliyetli dijital araçlar sunuyor. Ürün ve hizmetleri arasında; alan adı kaydı, Hazır Web Sitesi (eski adıyla Web Sitesi Mimarı), hosting, Yönetilebilir WordPress, online güvenlik, online pazarlama ile e-posta ve Office üretkenlik araçları yer alıyor.
Daha fazla bilgi için https://tr.godaddy.com/ adresini ziyaret edebilirsiniz.