Eğitim ve danışmanlık hizmetleriyle fark yaratan; TTM İstanbul, sektör liderlerinden olma hedefiyle koşuyor
TTM İstanbul Genel Müdürü Leyla Sabah, önümüzdeki 5 yıllık hedeflerini şu sözlerle açıklıyor: “Mevcut iş ortaklarımızı ve çözüm ortaklarımızı %20 arttırmak, müşteri portföyümüzü arttırmak, Türkiye’de eğitim şirketleri arasında ilk 10 içerisinde yer almak, her yıl mutlaka iki eğitim akreditasyonu almak, mevcut kadromuzu %15 arttırmak.”
TTM İstanbul Genel Müdürü Leyla Sabah, TTM İstanbul’un kuruluş öyküsüne değinerek, “TTM İstanbul, 2015 yılında kuruldu. İki farklı iş kolunda; eğitim ve danışmanlık alanlarında hizmet vermeye başladı. TTM İstanbul’un eğitim hizmetleri iki ana başlıkta ilerliyor; bir kolu kişisel gelişim eğitimleri ve eğitim geliştirme. Diğeri ISO yönetim sistemleri baş denetçi ve uygulama eğitimleri” diyor.
Kalite Yönetim Sistemi eğitimleri akredite
Kişisel gelişim eğitimlerinde birçok eğitmen ile eğitimin konusuna göre çalıştıklarını dile getiren Leyla Sabah, şu bilgileri veriyor: “ISO yönetim sistemleri eğitimleri için ise yaklaşık 12 eğitmen ile çözüm ortaklığımız mevcut. Eğitimlerimiz CPD akreditasyonuna sahiptir. ISO Yönetim sistemleri; 9001, 14001, 27001, KVKK, 50001 ve 45001 konularında danışmanlık hizmeti sunuyoruz.”
Danışmanlık hizmetlerinde iddialı
Leyla Sabah, danışmanlık hizmetlerine ilişkin şu detayları paylaşıyor: “Danışmanlık hizmetlerinde tüm ISO yönetim sistemlerine ait belgelendirme konusunda desteğimiz ve hizmetimiz mevcuttur. Konumuz genellikle üretim yapan tüm sektörlere hitap ediyor, bu yüzden hizmet sunduğumuz sabit müşterilerimiz veya sabit bir sektörümüz yok. Üretim yapan her firma bizim için potansiyel müşteri sınıfına giriyor. Özellikle son zamanlarda Dernekler ve Organize Sanayi Bölgeleri (OSB’ler) ilgi alanımızda. Kişisel Verileri Koruma (KVKK) danışmanlığı ve ISO 27001 Bilgi Güvenliği danışmanlığı hizmetlerini sunuyor, aynı zamanda bu konularda bilgilendirme çalışmaları yürütüyoruz.”
OSB’ler ve Meslek Derneklerinde Bilgi Güvenliği Önemli
Leyla Sabah, TTM İstanbul’un 5 yıllık hedeflerini ise şöyle özetliyor:
“ • Mevcut iş ortaklarımızı ve çözüm ortaklarımızı %20 arttırmak,
• Müşteri portföyümüzü arttırmak,
• Türkiye’de eğitim şirketleri arasında ilk 10 içerisinde yer almak,
• Her yıl mutlaka iki eğitim akreditasyonu almak,
• Mevcut kadromuzu %15 arttırmak.”
TTM İstanbul’un farkı
Leyla Sabah, müşteri memnuniyeti odaklı bir yaklaşımla çalıştıklarını vurgulayarak, rekabette TTM İstanbul’u öne çıkaran çalışma yöntemlerine ilişkin şu bilgileri paylaşıyor: “Müşterilerimizin memnuniyeti ve kimliğimiz (adımız) bizim için çok önemli. Bu yüzden müşterilerimizden gelen her yeni talep, bizim için yeni bir proje olarak sayılıyor. Her seferinde sıfırdan proje olarak kabul ettiğimiz işlerimizi konusuna göre uzman eğitmen veya danışmanlar ile bir araya gelerek öncelikle ön çalışma yapıyoruz, bu iyi bir hizmet sunabilmek için ön şartımızdır.
Anlaşma yaptığımız her müşteri ile aramızda belirli bir proje süresi oluyor. Proje süresi bitene kadar müşterimiz ile birlikte dirsek teması halinde sürekli iletişimde kalıyoruz. Böylelikle aramızda müşteri-tedarikçi ilişkisi kalmıyor ve aidiyet hissi doğuyor, müşteri-tedarikçi ilişkisinden ziyade daha farklı boyutlara geliyoruz ve aile oluyoruz. Müşterilerimizin bizi tercih etmek istemelerindeki en büyük sebebimiz de budur.”