Acsight, ‘Müşteri Deneyimi Yönetimi’ ile global pazarı hedefliyor
Acsight, kendi bünyelerinde geliştirdikleri Cloud4Feed platformu ile uçtan uca ve gerçek zamanlı müşteri ve çalışan deneyimi ölçümü hizmeti ile öne çıkıyor. Acsight İş Geliştirme Direktörü Cengiz Yorgancıoğlu, firmaların müşterileri ile temas ettikleri her noktadan yüksek sayıda geri bildirim toplayarak, yapay zekâ destekli ve anlık aksiyonlar içeren analizler ile müşteri bağlılığı ve sadakatini artırmalarına yardımcı olduklarını belirtiyor.
Pazar araştırma kökenli yönetim ekibiyle müşteri geri bildirimlerini işletmeler için değerlendirerek onlara özel aksiyon önerileri ile müşteri sadakatini dolayısıyla karlılıklarını artırmalarını sağlayan Acsight, kendi bünyelerinde geliştirdikleri Cloud4Feed platformu ile uçtan uca ve gerçek zamanlı müşteri ve çalışan deneyimi ölçümü hizmeti ile öne çıkıyor.
Acsight İş Geliştirme Direktörü Cengiz Yorgancıoğlu, müşteri deneyimi konusunda, “Müşteri deneyimi son yıllarda işletmeler arasında önemli bir rekabet unsuru haline geldi ve bu alana yatırım yapan firmaların rekabette öne çıktığını açıkça görebiliyoruz. Yapılan araştırmalara göre müşteri bağlılığında yüzde 5 oranında bir artışın bir işletmenin karlılığına etkisi yüzde 25 ile yüzde 95 oranında değişebiliyor” diye konuşuyor.
Yorgancıoğlu, “Cloud4Feed platformumuzla firmaların müşterileri ile temas ettikleri her noktadan yüksek sayıda geri bildirim toplayarak, yapay zekâ destekli ve anlık aksiyonlar içeren analizler ile müşteri bağlılığı ve sadakatini arttırmalarına yardımcı oluyoruz” diyor.
7/24 Müşteri Başarı Ekibi
Yorgancıoğlu, Acsight olarak Müşteri Deneyimi Yönetimi alanında verdikleri hizmet ve çözümler hakkında şu bilgileri aktarıyor: “Ekibimizin teknoloji dışında kalan üyelerinin hepsinin uzun yıllar araştırma geçmişine sahip olmaları nedeniyle onlara bir ajans yaklaşımı ile 7/24 Müşteri Başarı Ekibi ile destek vermekteyiz. Yani müşterilerimizi platform ve dashboardlar ile baş başa bırakmayıp, çıkan sonuçları onlar için anlamlı ve aksiyona geçirecek şekilde raporlar haline getiriyoruz. Böylece müşterilerimiz gelişmesi gereken alanlara anında müdahale ederek mutsuz müşterilerine ulaşarak yardımcı oluyorlar ve sadakatini artırabiliyorlar.”
Müşteri deneyimini ve sadakatini göz ardı eden markaların kötü müşteri deneyiminin neden olabileceği zararı ağır bedellerle ödediğine şahit olduklarını belirten Yorgancıoğlu, araştırmaların, tek bir kötü deneyimin müşteri ilişkileri üzerinde olumsuz bir etkisi olabileceğini ve gelecekteki satışları yüzde 15’e kadar azaltabileceğini göz önüne serdiğinin altını çiziyor. Yorgancıoğlu, buna karşın olumlu geri bildirim veren müşterilerin, 3-5 kat daha fazla tekrar alışveriş yapma / hizmet alma eğilimi sergilediğini ifade ediyor.
Cloud4Feed ile mutlu müşteriler
Yorgancıoğlu, “Cloud4Feed ile müşterinin henüz hafızası tazeyken, deneyimin ardından en ideal zaman aralığında ve frekansta müşterilerden deneyimleri ile ilgili geri bildirim istenir. Derlenen geri bildirimler gerçek zamanlı olarak dashboard’lar aracılığı ile raporlanır. Şirket hiyerarşisine uygun şekilde yöneticilere kendi sorumluluk alanlarına göre özelleştirilmiş günlük raporlar gönderilir. Herhangi bir süreçte yaşanan memnuniyetsizlik ile ilgili, önceden belirlenen kurallara bağlı, ilgili yöneticilere anında SMS ya da e-posta iletilir. Böylece müşteri henüz işletmeyi terk etmeden gerekli aksiyon alınabilir” açıklamasını yapıyor.
Yapay zekalı Cloud4Feed ile ileri analiz imkanı
Herhangi bir süreçte eğer memnuniyetsizlik belirli bir oranın altına düşerse kritik seviye uyarıları ile yine ilgili yöneticileri bilgilendirildiklerini belirten Yorgancıoğlu, yapay zeka destekli metin analizi algoritmaları ile tüm müşteri yorumlarını, duygu durum, niyet, konu başlığı ve kök-neden gibi başlıklarda sınıflandırdıklarını kaydediyor. Yorgancıoğlu ayrıca ileri analiz yöntemleri ile firmanın müşteri deneyimini iyileştirmesi için kaynaklarını hangi yönde önceliklendirmesi gerektiğinin net bir şekilde analiz edildiğini vurguluyor.
Acsight her ölçekte firmanın herhangi bir IT yatırımı yapmadan kendi kaynakları ile ‘Müşterinin ve Çalışanın Sesi’ni dinleyebileceği projeleri hayata geçirmesine olanak sağlamayı ve global pazarlara açılmayı hedefliyor.
Web: www.cloud4feed.com E-Mail: info@acsight.com Telephone: +90 212 963 01 50