Page 14 - KobiEfor Şubat 2023 Sayı 281
P. 14

%à/àáà0 3$125$0$



                                     Pokus’tan ‘Hazır Limit’ özelliği
        Paratika Ödeme
        Hizmetleri, en hızlı           Türk Telekom, e-cüzdan uygulaması Pokus ile
                                     elektronik ödeme çözümlerine ‘Hazır Limit’ özelli-
        büyüyenler arasında          ğini ekledi.
                                       Bu yeni özellikle Türk Telekom müşterileri, Po-
                                     kus hesaplarına bakiye yükleyebiliyor ve acil ihti-
                                     yaçlarını bu bakiye üzerinden karşılayabiliyorlar. ‘
                                       Hazır Limit’ özelliği sayesinde Pokus Kart’a mo-
                                     bil ödeme limitleri dahilinde yükleme yapabilecek
         Burak                       kullanıcılar, en yakın hesap kesim tarihli fatura dö-
         Kutlu
                                     neminde harcamalarını kolayca ödeyebilecekler.
          Deloitte Teknoloji Fast 50 lis-
        tesine 2022’de giren şirketler
        arasında, Türkiye’de online öde- Müşterilerin sürüş               Ticarette vade 6 ayın
        me sistemleri ekosisteminin ku-  güvenliğini yapay zeka           üzerine çıktı
        rucularından Payten Türkiye’nin   ile sağlıyor                       Octet Türkiye’nin 2022 rakamlarına
        ödeme kuruluşu Paratika da                                        göre geçtiği-
        sergilediği çarpıcı büyüme per-  Vodafone Business, Linde Gaz ile   miz yıl vade,
        formansı ile yer aldı.       gerçekleştirdiği işbirliği sayesinde ya-  6 ayın üzeri-
          Payten Türkiye Ülke Lideri ve   pay zeka tabanlı sürücü davranış ana-
        Paratika CEO’su Burak Kutlu,   lizi çözümü ile sürücülerin güvenliğini   ne çıktı. Tek
                                                                          çekim ve 2-3
        “İstihdamımızı da Pandemi’den   gerçek zamanlı takip ediyor ve olası ka-  taksitte yüzde
        bu yana 3 kata yakın büyütürken   zaların önüne geçiyor.          32 azalış olur-  Derya
        bol ödüllü bir yılı da geride bıra-  Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan   ken, bu azalış   Ekemen
        kıyoruz. 2023’te de hem organik   Yardımcısı Özlem Kestioğlu, “İşletmele-  ağırlıklı olarak   Fidan
        hem de inorganik büyümemiz   rin ihtiyaçlarını yakından           5 ve 6 takside kaydı.
        devam edecek” diye konuştu.  takip edip onlara özel
                                     çözümler üreterek diji-                 2022’yi bir önceki yıla göre 5 kat
                                     talleşme süreçlerine en              büyüme sağlayarak 6.5 milyar TL
                                     hızlı şekilde destek ol-             ciro ile tamamlayan Octet Türkiye,
        Odeabank’tan,                maya devam edeceğiz”         Özlem   2023’te en az 3 kat büyüme hedef-
        dijital kart                 dedi.                      Kestioğlu  liyor.
                                       Linde Gaz Türkiye                     Octet Türkiye Genel Müdürü Der-
          Odeabank tamamen diji-
                                     Yönetim Kurulu Başkanı ve Genel Mü-  ya Ekemen Fidan, “2023’te açık ban-
        tal bir kart olan kaybolma,
                                     dürü Mert Alper, “Vodafone Business’ın   kacılık hizmetimizi devreye alarak
        çalınma gibi derdi bulunma-
                                     sunmuş olduğu yapay zeka teknoloji-  açık bankacılık lisansıyla hem öde-
        yan, doğa dostu Bank’O Diji
                                     sine sahip kamera çözümü ile bir kilo-  me başlatma hem de hesap gö-
        K@rt’ı müşterilerinin kulla-
                                     metre taşını daha geride bıraktığımızı   rüntüleme hizmetlerini sunmaya
        nımına sundu.
                                     düşünüyoruz” diye konuştu.           başlayacağız” dedi.
          Odeabank Bireysel Banka-
        cılıktan Sorumlu Genel Mü-
        dür Yardımcısı Gürcan Kırmı-  Microsoft, Viva Sales’i duyurdu
        zı, “Bank’O
        Diji K@rt ile                  Satış ekiplerinin satışa odaklan-
                                     masına yardımcı olan ve manuel veri
        müşterile-
                                     girişi için harcanan zamanı ortadan
        rimize, diji-
                                     kaldıran Viva Sales, Microsoft 365
        tal ortamda
        daha pratik                  ve Teams genelinde otomatik olarak
                                     içgörüler yakalamak için yapay zeka-
        ve daha hızlı
                                     dan yararlanıyor.
        işlem yap-
                                       Microsoft MEA İş Uygulamaları
        ma imkanını
                            Gürcan   Direktörü Michel Diab, “Viva Sales
        sunuyoruz”          Kırmızı  yalnızca süreyi kısaltmakla kalmıyor,
        dedi.
                                     aynı zamanda sunduğu zengin içgörüler ile satıcıların taahhütlerinin genel
          Bank’O Diji K@rt’ın kaybol-
                                     değerini anlamalarına, KPI’ları ölçmelerine ve genel satış deneyimlerinde ta-
        ma, çalınma riski bulunmuyor.
                                     mamen devrim yaratmalarına yardımcı oluyor” bilgisini verdi.
           14 KobiEfor ìXEDW
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19